پیشرفت Medicaid در N. Carolina در دسترس است

سال‌ها، جمهوری‌خواهان می‌گفتند که نمی‌توانند به کنگره برای عمل به وعده دولت فدرال مبنی بر پرداخت 90 درصد از هزینه‌های توسعه اعتماد کنند. آنها گفتند که برنامه Medicaid ایالتی – که اکنون با 2.7 میلیون نفر ثبت نام کرده است – سال ها بیش از حد هزینه می کرد و برای انجام کارهای بیشتر آماده نبود.

و اساساً، آنها استدلال کردند که اگر اجازه داده شود از Medicaid بهره مند شوند، افراد بیشتری به دولت وابسته خواهند شد، که اکنون بیشتر به کودکان فقیر و والدین آنها و افراد مسن کم درآمد خدمت می کند.

تیم مور، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ماه ژوئن به همکارانش گفت: «این فرصتی است برای گرفتن دلار فدرال، در واقع پس‌اندازی برای ایالت کارولینای شمالی و افزایش دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی». “من آن را یک ترفکت بسیار خوب برای انجام این کارها می نامم.”

یکی دیگر از تأثیرگذاران، فرماندار سابق اوهایو، جان کاسیچ بود، که در ماه مارس به کمیته مشترک مجلس نمایندگان و سنا گفت که چگونه توسعه در ایالت جمهوری‌خواهش عمل کرده است. این کمیته بر جزئیات، از جمله چگونگی افزایش تعداد پرستاران، تخت های بیمارستانی و خدمات در ایالت تمرکز کرد.

فورد پورتر، سخنگوی کوپر، گفت: «این مثبت است که هر دو اتاق اکنون از توسعه حمایت می‌کنند، و در حال حاضر بیمارستان‌ها کلید انجام این کار را دارند.



منبع

سایر مدافعان از انتظار خسته شده اند. آنها می گویند بسیاری از فقیران شاغل بیمه نیستند و سلامت و جان خود را به خطر می اندازند. دیگران در Medicaid سنتی نگرانند که بدون توسعه، اگر پول زیادی به دست آورند، دیگر تحت پوشش قرار نخواهند داشت.

آنها شامل اعطای توانایی به پرستاران، ماماهای پرستار دارای گواهینامه و دیگران برای کار مستقل از پزشکان و کاهش قوانین «گواهی نیاز» است که منتقدان می‌گویند ارائه‌دهندگان پزشکی را قادر می‌سازد رقابتی را که می‌تواند درآمد آنها را کاهش می‌دهد، محدود کنند.

این تغییر ظاهری به دنبال سال‌ها سوء ظن حزب جمهوری‌خواه در مورد قانون مراقبت مقرون به صرفه در سال 2010 بود، که جمهوری‌خواهان آن را به عنوان «اوباماکر» مورد تمسخر قرار می‌دادند تا ببینند این برچسب و همچنین این برنامه بسیار محبوب شده است.

یک لحظه مهم پس از انتخابات 2020 رخ داد، زمانی که کوپر یک کمیسیون دو حزبی متشکل از رهبران پزشکی، تجاری و غیرانتفاعی و قانونگذاران ایالتی را تشکیل داد که “اصول راهنمایی” را برای بهبود پوشش مراقبت های بهداشتی ارائه کردند.

فیل برگر، رهبر سنا، هنگامی که در یک کنفرانس مطبوعاتی در سال 2018 به دنبال توضیح درباره تغییر وضعیت خود بود، گفت: “اگر شخصی در ایالت کارولینای شمالی وجود داشته باشد که بیش از من علیه گسترش مدیکید صحبت کرده باشد، من دوست دارم با آن شخص ملاقات کنم.” ممکن است. ما به پوشش در کارولینای شمالی برای فقرای کارگر نیاز داریم.»

در طول جلسه مجمع عمومی که در اول ژوئیه به پایان رسید، مجلس نمایندگان و سنا تحت کنترل جمهوری‌خواهان، اقدامات جداگانه و دو حزبی را با حاشیه‌های گسترده تصویب کردند که ایالت را در مسیر توسعه مدیکید قرار می‌داد. برخی از جزئیات باقی مانده است که باید بررسی شوند، اما یک فرصت واقعی برای دستیابی به یک مصالحه تا پایان سال وجود دارد.

این یک چرخش سیاسی قابل توجه در کارولینای شمالی است که مطمئناً در ده ها ایالتی که هنوز پیشنهاد دولت فدرال را برای پوشش افرادی که بیش از حد به دست می آورند تا تحت پوشش Medicaid سنتی بیمه شوند اما برای دریافت بیمه خصوصی یارانه ای بسیار کم هستند، نپذیرفته اند، تحلیل شود.

جمهوری خواهان می گویند که هزینه های مدیکید کارولینای شمالی اکنون تا حد زیادی تحت کنترل است و فکر نمی کنند کنگره سهم ایالت از هزینه را بیش از 10 درصد افزایش دهد. بخش ایالتی – شاید به اندازه 600 میلیون دلار در سال – می تواند توسط ارزیابی های بیمارستان ها و طرح های بیمه ایالت پوشش داده شود.

کورتنی کروداپ، 32 ساله، از آکسفورد، مادر سه فرزند و متخصص زیبایی که در حال حاضر بیکار است، گفت: “نمی دانم چه کار کنم.” او این هفته در خارج از ساختمان قانونگذاری در یک مراسم سخنرانی کرد و از قانونگذاران خواست تا اقدام کنند. داستان های ما را بشنوید. به افراد معمولی مانند من و افرادی که می خواهند کار کنند، گوش دهید.”

اریکا پالمر اسمیت، مدیر اجرایی Care4Carolina، ائتلافی متشکل از 150 گروه که برای آن کار کرده است، گفت: “کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود… اما به طور کلی، ما از اینکه چقدر پیشرفت کرده ایم بسیار دلگرم هستیم.” گسترش از سال 2014.

علاقه همچنین زمانی افزایش یافت که بسته امداد فدرال COVID-19 در سال 2021 یک شیرین کننده مالی برای تشویق ایالت های باقی مانده به پذیرش گسترش پیشنهاد داد. برای کارولینای شمالی، که خزانه مالیات آن به لطف اقتصاد خروشان در حال حاضر بالا رفته است، این مبلغ 1.5 میلیارد دلار اضافی در طول دو سال خواهد بود.

رالی، NC (AP) – پس از یک دهه مخالفت شدید، اکثر جمهوری‌خواهان کارولینای شمالی اکنون ایده گسترش برنامه مدیکید این ایالت را برای پوشش صدها هزار بزرگسال کم‌درآمد دیگر پذیرفته‌اند. تصویب قانونی سرانجام در دسترس ظاهر می شود.

دو مجلس نتوانستند اختلافات خود را قبل از تعویق حل کنند و مذاکرات بین رهبران قانونگذاری و فرماندار دموکرات روی کوپر – از حامیان قدیمی توسعه – از آن زمان به بعد در بن بست بر سر سایر اصلاحات مراقبت های بهداشتی که سناتورها به دنبال آن هستند، بی نتیجه مانده است. اما برگر در مورد موفقیت نهایی خوش بین است. او اخیراً به خبرنگاران گفت: “فکر می کنم ما به آنجا خواهیم رسید.”

مذاکرات تابستان امسال بین مجلس نمایندگان، سنا و کوپر کند شد، عمدتاً به این دلیل که سنا خواهان تغییرات نظارتی با هدف دسترسی بیشتر به خدمات است که به گفته او منجر به کاهش هزینه‌ها می‌شود.

مارک مک‌کلان، مدیر مرکز سیاست‌گذاری سلامت دوک-مارگولیس در دانشگاه دوک، که این کمیسیون را تشکیل داد، گفت: «افراد با دیدگاه‌های سیاسی کاملاً متفاوت مایل بودند به کسانی که از پیشینه‌های مختلف و نگرانی‌های مختلف به این مسائل می‌آیند گوش دهند.

کوپر تا آنجا پیش رفت که بودجه ایالتی 2019 را وتو کرد زیرا مور و برگر به مذاکرات مدیکید متعهد نبودند. او قرارداد امسال را امضا کرد و گفت: “ما به توافق در مورد گسترش Medicaid از همیشه نزدیکتر هستیم” و وتو “معارض خواهد بود.”

کوپر همچنین می تواند اعتبار پایداری خود را بپذیرد. او از زمان روی کار آمدن در سال 2017 بی وقفه برای توسعه تلاش کرده است، و دلیل آن ضربه اقتصادی است که پول فدرال برای بیمارستان های روستایی، جوامع و خانواده های 600000 ساکنی که می توانند واجد شرایط باشند، به ارمغان می آورد.

برگر بیمارستان ها را به خاطر امتناع از پذیرش مصالحه سرزنش می کند. انجمن مراقبت های بهداشتی کارولینای شمالی که نماینده بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی است، گفت که نگرانی هایی را در مورد لایحه برگر ایجاد کرده است، اما همچنان یک مدافع توسعه است.