پیشخدمتی که ادعا می کرد پادشاه اسپانیا است کودک عاشق خوان کارلوس در بار مرده است.

سولا پس از سفارش یک لیوان شراب قرمز و قبل از اینکه یک جرعه جرعه بنوشد درگذشت کشور روزنامه کالبد شکافی در حال انجام است، اما مقامات می گویند که آنها مشکوک هستند که علت مرگ او بازی ناپسند نبوده است.

مارکو برتورلو/ رویترز

مارکو برتورلو/ رویترز

پرونده دادگاه توجه یکی دیگر از فرزندان مظنون عشق پادشاه بازی را جلب کرد. اینگرید سارتیو، یک زن خانه دار از بلژیک، نیز متقاعد شده بود که او محصول یک شبانه روزی مادرش با پادشاه در سال 1966 است. این دو با هم تلاش کردند تا فرزندان دیگری را پیدا کنند که ممکن است محصول دزدی های ادعایی پادشاه باشند.

پادشاه سابق بعداً درگیر دو رسوایی مالیاتی در اسپانیا و سوئیس شد که شامل چکی به مبلغ 100 میلیون دلار از پادشاه سابق عربستان سعودی بود که زندگی در ابوظبی را برای اجتناب از مقامات اسپانیایی و سوئیسی به گزینه مناسبی تبدیل کرد.

سولا قبل از مرگش اصرار داشت که آزمایش‌های DNA انجام داده است که ثابت می‌کند 99 درصد با خوان کارلوس، پادشاه سابقی که در سال 2014 پس از شکستن لگنش در یک سافاری آفریقایی با یک معشوقه از قدرت کناره‌گیری کرد، همخوانی دارد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

پادشاه سابق آخرین بار در مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت که به همراه ملکه صوفیه در آن شرکت کرده بود مشاهده شد. در سال 2021، کورینا زو سین-ویتگنشتاین، عاشق سابق خود، به یک خبرنگار انگلیسی با بی‌بی‌سی گفت که به دلیل وفاداری‌اش، چکی حدود 65 میلیون دلاری به او داده شده است، که تا حد زیادی تصور می‌شد که پول خفه‌ای است.

زندگی خصوصی دیوانه خوان کارلوس، هورندگ سلطنتی اسپانیا

سولا، یک پدر متاهل دو فرزند، به عنوان یک یتیم بزرگ شد و در تمام زندگی خود شایعات مربوط به نسب سلطنتی خود را شنیده بود، علیرغم اینکه هرگز به وضوح نشان نداد که چگونه DNA پادشاه سابق را برای انجام یک آزمایش قطعی دارد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

پیشخدمتی که سال ها تلاش کرد تا ثابت کند فرزند عشق خوان کارلوس، پادشاه سابق اسپانیا است، ناگهان در بار Pa i Trago در لابیسبال، اسپانیا، در حالی که می خواست یک جرعه شراب قرمز اسپانیایی بنوشد، درگذشت. گزارش های رسانه ای

علیرغم کناره گیری پادشاه، آلبرت سولا، طبق زندگی نامه خود در سال 2019، متقاعد شده بود که به عنوان پسرش به رسمیت شناخته شود، سرنوشت او را تغییر خواهد داد. پادشاه لابیسبال. سولا در سال 2015 برای اثبات مالکیت پادشاه به دادگاه اسپانیا دادخواست ناموفق داد.