پیتر ناوارو، مشاور سابق ترامپ، گفت که هنگام دستگیری در فرودگاه نشویل به اتهام سرپیچی از کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان، او را با دستبند و “آوین پا” قرار دادند.

پیتر ناوارو، مشاور سابق ترامپ، گفت که او پس از تلاش برای سوار شدن به یک پرواز در فرودگاه نشویل در روز جمعه، با دستبند و “آتیل پا” دستگیر شد.

پیتر ناوارو، دستیار سابق ترامپ گفت تنها در صورتی شهادت خواهد داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به او اجازه دهد.الکس وانگ/گتی ایماژ

  • او در حالی که در خارج از دادگاه فدرال دی سی صحبت می کرد، از مردم خواست کتاب او را بخرند تا دفاع قانونی او را تامین کنند.

کمیته مجلس نمایندگان در 6 ژانویه دو احضاریه درباره ناوارو در ارتباط با تحقیقات شورش کنگره صادر کرد. در پاسخ، او قبلاً گفته بود در صورت پیروزی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴، در احضار جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، اعضای کمیته ۶ ژانویه، و دیگر «دلقک‌ها و کانگوروها»، «هدایت اتهام» را به عهده خواهد گرفت.

دستیار سابق ترامپ که بیشتر به رئیس جمهور سابق در مورد سیاست تجاری و پاسخ به بیماری همه گیر توصیه می کرد، علناً در مورد توطئه خود برای براندازی انتخابات 2020 – موسوم به “جاروی خلیج سبز” – صحبت کرد که به طور خاص بر تلاش برای به تاخیر انداختن تأیید پیروزی بایدن تمرکز داشت. .

ناوارو ادامه داد از مردم بخواهد کتاب او را بخرند “بازپس گیری آمریکای ترامپ” برای تامین مالی صندوق دفاع قانونی او.

دستیار سابق ترامپ گفت: «آنها مرا رهگیری کردند که وارد هواپیما شوم و سپس به من دستبند زدند و مرا به اینجا آوردند». “آنها من را در اتوهای پا گذاشتند. مرا در یک سلول می چسبانند.”

پیتر ناوارو، دستیار سابق ترامپ به اتهام تحقیر کنگره به اتهامات مربوط به تحقیقات کمیته 6 ژانویه دستگیر شد.

  • اینسایدر دریافته است که کمیته منتخب مجلس که در مورد شورش تحقیق می کند، در نظر دارد شش جلسه استماع در ماه ژوئن برگزار کند.

    ناوارو، 72 ساله، روز جمعه پس از سرپیچی مکرر از دستورات کمیته مجلس نمایندگان برای بررسی شورش 6 ژانویه، بر اساس اسناد دادگاه بدون مهر، به اتهام تحقیر کنگره متهم شد.

    ناوارو هنگام تلاش برای سوار شدن به هواپیما در فرودگاه نشویل بازداشت شد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • Source link

    ناوارو به رولینگ استون گفت: «سناریوی محتمل‌تر بر اساس ارزیابی ما از شواهد این بود که دولت‌ها هرگونه گواهی را پس بگیرند. و انتخابات به مجلس نمایندگان کشیده می‌شود. و حتی اگر مجلس توسط دموکرات‌ها کنترل می‌شود، نحوه شمارش آرا در انتخابات ریاست‌جمهوری که توسط مجلس تصمیم می‌گیرد، تقریباً به طور قطع ترامپ پیروز خواهد شد.»

    دفتر دادستانی ایالات متحده به ان‌بی‌سی نیوز گفت، روز جمعه، ناوارو توسط مقامات بازداشت شد و در آنجا ماند تا اینکه در همان روز برای محاکمه در دادگاه حاضر شد. ناوارو پس از حضور اولیه خود، هنگام صحبت با خبرنگاران در خارج از دادگاه فدرال، دستگیری خود را توصیف کرد.

    پیتر ناوارو، مدیر سیاست تجارت و تولید، در 18 ژوئن 2020 در واشنگتن دی سی با اعضای مطبوعات خارج از بال غربی کاخ سفید صحبت می کند.  ناوارو درباره کتاب جدید جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» صحبت کرد.

    ناوارو در مصاحبه ای گفت: من آدام شیف و جیمی راسکین و نانسی پلوسی و الین لوریا و همه آن دلقک ها و کانگوروها را خواهم گرفت. MSNBC. من بایدن و تک تک کارمندان ارشد را به آنجا می برم، آنها را با احضاریه می فرستم و با استیضاح بایدن برای اوکراین، مرز جنوبی، و همه چیزهایی که او مجرم است، شروع می کنیم.»