پیام 135 ساله در یک بطری در زیر تخته های کف در اسکاتلند پیدا شد. ببین چی میگه

به گزارش بی‌بی‌سی، او گفت: «همه ما دور هم جمع شده بودیم و مشعل‌ها را به سمت آن نشانه می‌رفتیم و سعی می‌کردیم آن را بخوانیم، بسیار هیجان‌انگیز بود.

مقبره روم باستان در اسپانیا کشف شد. ببینید چه چیزی در کشف “دیدنی” یافت شد

«همه چیز کمی عجیب است، اما چه کشفی! به گزارش خروجی، آلن گفت: جایی که من سوراخ کف را بریدم، دقیقاً همان جایی است که بطری در آن قرار داشت، که دیوانه کننده و تصادفی است.

استیمپسون به بی بی سی گفت که قصد دارد این یادداشت را با قاب کردن آن با یک تکه بطری حفظ کند. خانواده قصد دارند یادداشت خود را، از جمله رونویسی از یافته‌های خود، قبل از تعویض آن در سوراخ قرار دهند.

او گفت: «او از پله‌ها پایین آمد و گفت: «به آنچه در سوراخی که تازه ایجاد کردم، نگاه کن. “بسیار هیجان انگیز بود.”

“جالب یک دست کم گرفتن است! این کاملا شگفت انگیز است،” یکی از کاربران در مورد پست استیمپسون نظر داد.

پیتر آلن، یک لوله کش، در خانه ای در ادینبورگ روی یک کار کابوس وار کار می کرد که به کشف شگفت انگیزی دست یافت.

او به بی‌بی‌سی اسکاتلند گفت: «وقتی آن‌ها را برداشتم، به آن‌ها گفتم که چیز بسیار هیجان‌انگیزی برای گفتن دارم و آن‌ها گفتند: «آیا ما در حال خوردن هات داگ برای چای هستیم؟» “آنها چند حدس دیگر داشتند و سپس به آنها گفتم که پیامی در یک بطری در خانه ما پیدا شده است و آنها واقعا هیجان زده بودند و فکر می کردند که شاید گنج باشد.”

محققان بریتانیایی می گویند فلوت استخوانی کمیاب ساخته شده از استخوان درشت نی بز در حفاری های باستان شناسی کشف شد.

دیگری نوشت: “یافت درخشان”.

حکاکی های چند صد ساله در غار وایکینگ ها در خانه متروکه در اوکراین پیدا شد. نگاهی بیاندازید

او به Edinburgh Live گفت که در تلاش برای جابجایی یک رادیاتور، آلن در حال بریدن تخته های کف بود. آن وقت بود که متوجه چیز عجیبی شد: پیامی در بطری.

کارشناسان بریتانیایی می گویند که «لفاف شیرین» در واقع انگشتر قرون وسطایی به ارزش بیش از 35000 دلار بود.

جیمز ریچی و جان غمگین بودند، اما ویسکی را ننوشیدند. 6 اکتبر 1887. هر کسی که این بطری را پیدا کند ممکن است فکر کند گرد و غبار ما در حال وزش در جاده است.

هنگامی که این سه نفر به خانه برگشتند، استیمپسون گفت که سعی کرده از موچین و انبردست برای بیرون آوردن ایمن یادداشت از بطری استفاده کند، اما او در نهایت آن را شکست، او به Edinburgh Live گفت.

به گزارش Edinburgh Live، ایلید استیمپسون که با همسر و دو فرزندش در خانه زندگی می کند، با دیدن کشف آلن شوکه شد.

بر اساس پستی که استیمپسون در فیسبوک به اشتراک گذاشته است، این یادداشت به تاریخ 6 اکتبر 1887 نوشته شده است و توسط دو مرد که در ابتدا کف خانه را گذاشته بودند، نوشته شده است.

بی بی سی گزارش داد که استیمپسون بطری را گرفت، اما منتظر ماند تا پیام را بیرون آورد تا فرزندان 8 و 10 ساله اش از مدرسه به خانه برگردند.

جیمز ریچی و جان گریو این زمین را گذاشتند اما ویسکی را ننوشیدند. 6 اکتبر 1887. هر کسی که این بطری را پیدا کند ممکن است فکر کند که گرد و غبار ما در حال وزش در جاده است.

جیمز ریچی و جان غمگین بودند، اما ویسکی را ننوشیدند.  6 اکتبر 1887. هر کسی که این بطری را پیدا کند ممکن است فکر کند گرد و غبار ما در حال وزش در جاده است.

دست برنزی مدفون در زیر قلعه باستانی اسپانیا، باستان شناسان را شگفت زده کرد. ببین چرا



منبع