پیام صوتی فاش شده پیام جو بایدن به پسرش هانتر را در حالی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کرد، فاش کرد. گروه های بازیابی امیدوارند که بتواند دیگران را برای نشان دادن همدلی ترغیب کند.

موزس گفت، پیام صوتی مانند آنچه بایدن برای پسرش گذاشت، برای کسی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کند، “بی نهایت” مهم است.

طرفداران بهبودی به Insider گفتند که امیدوارند این امر به دیگران الهام بخشد تا با کسانی که با اعتیاد مبارزه می کنند همدلی نشان دهند.

و اگرچه موسی معتقد است که با انتشار پست صوتی خصوصی “زمین مقدس به نوعی زیر پا گذاشته شد”، او امیدوار است که بتواند منبع الهام برای دیگران باشد.

“در تمام این ها، جو [Biden] چاد موزس، مدیر بخش توسعه در سازمان غیرانتفاعی To Write Love On Her Arms، می‌گوید که به یکی از مرتبط‌ترین شخصیت‌های این داستان در حال آشکار شدن اعتیاد تبدیل شده است.

این پیام نشان می‌دهد که پدری نگران از پسرش می‌خواهد تا در میان مبارزات اعتیادش به مواد مخدر کمک بگیرد.

  • این هفته، پیام صوتی خصوصی و احساسی رئیس جمهور جو بایدن برای پسرش هانتر بایدن در سال 2018 منتشر شد.

    مندل گفت، پسر مندل در سال 2011 در سن 25 سالگی “پس از اینکه بیش از یک سال از ماده ای استفاده نکرده بود” در اثر خودکشی درگذشت. او در رابطه با اعتیادش احساس شرم می کرد.

    “امیدوارم مردم بتوانند این را بشنوند، که اگر قدرتمندترین مرد ایالات متحده نیز می تواند مغلوب شود، همچنین می تواند نه تنها تحت تأثیر شرایط قرار گیرد، بلکه تحت تأثیر حس عشقی که دارد، نمی تواند باشد. موسی گفت: از اعتقادش به پسرش شرمنده است.

    رئیس جمهور جو بایدن و پسرش هانتر بایدن.AP Photo/Manuel Balce Ceneta

    • جو بایدن در پیام صوتی – که توسط دیلی میل به دست آمد و بعداً توسط فاکس نیوز پخش شد – عشق خود را به پسرش ابراز می‌کند و از او می‌خواهد در میان مبارزاتش با اعتیاد به الکل و مواد مخدر کمک بگیرد.

      او گفت: “من نمی توانم صبر کنم تا مردم تشویق شوند، شاید بتوان به آنها یادآوری کرد که خانواده وجود دارد، وحدت وجود دارد، افرادی هستند که به شما ایمان دارند، حتی اگر ندانند قدم بعدی چیست.” .

      موسی گفت که پیام صوتی رئیس جمهور تصویری از یک “پدر دلسوز” و همچنین “همه افراد” را ترسیم می کند.

      این هفته، یک پیام صوتی خصوصی در سال 2018 از رئیس جمهور جو بایدن به پسرش هانتر فاش شد.

    • مندل گفت که راه هایی برای کمک به والدین و عزیزان به فردی که با اختلال مصرف مواد درگیر است شامل نشان دادن “همدلی علاوه بر محبت” است.

      بایدن در این پیام گفت: “این بابا است. زنگ زدم تا به تو بگویم دوستت دارم. دوستت دارم بیشتر از همه دنیا. تو باید کمک بگیری.” “نمیدونم چیکار کنم. میدونم که تو هم نمیدونی، اما من اینجام هر چی نیاز داشته باشی، مهم نیست که چه نیازی داری، دوستت دارم.”

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    رئیس جمهور جو بایدن و پسرش هانتر بایدن.

    مندل گفت: «به عنوان والدین، از احساس گناه خودداری کنید. “عزیز شما با یک بیماری دست و پنجه نرم می کند و شما می توانید با عشق، عزت، شفقت و استقامت به او کمک کنید.”

    پسرم، برایان، تقریباً 10 سال است که با اعتیاد روبرو بوده است. مانند پرزیدنت بایدن، اگر کسی را می شناسید که با اعتیاد دست و پنجه نرم کرده است، به خوبی می دانید که چه درد و رنجی را از تماشای یک عزیز در چنگال این بیماری و احساس ناتوانی می بینید. مندل گفت و منزوی شد.

    حامیان بهبودی به اینسایدر گفتند که وضعیتی آشنا را در نگرانی رئیس جمهور برای پسرش می بینند و امیدوارند که این امر به دیگران الهام بخشد تا با کسانی که با اعتیاد مبارزه می کنند ابراز همدردی کنند.

    گری مندل، مدیر عامل و بنیانگذار سازمان غیرانتفاعی Shatterproof به Insider از نحوه ارتباط خود با رئیس جمهور گفت.