پیامدهای رسوایی نژادپرستی لس آنجلس همچنان شورای شهر را تکان می دهد

دیگری، گیل سدیلو، عضو شورای شهر است که بلافاصله پس از رسوایی در مورد ضبط توهین‌های نژادپرستانه که در اکتبر منتشر شد، از دید عموم ناپدید شد و تلاشی برای بازگشت به جلسات شهرداری نداشته است.

ترسیم مجدد خطوط مناطق در دهه یک بار می تواند یک گروه را در مقابل گروه دیگر قرار دهد تا در انتخابات آینده مزیت سیاسی کسب کند.

اعضای شورا همچنین انبوهی از نامه‌ها را از افرادی دریافت کرده‌اند که به عنوان انتخاب کنندگان دی لئون معرفی شده‌اند، از او دفاع می‌کنند و از شورا خواسته‌اند که به او اجازه دهد وظایفش را از سر بگیرد. آنها همچنین از شورا خواستند که از هرگونه مجازات اضافی که در حال بررسی است و می تواند شامل محدود کردن بودجه دفتر دی لئون باشد، خودداری کند.

این غوغا با ضبط درز درز اظهار نظرهای خام و نژادپرستانه از یک جلسه یک ساله با شرکت مارتینز، هررا، د لئون و سدیلو – که همگی دموکرات های لاتین تبار بودند – ایجاد شد که در آن آنها توطئه کردند تا قدرت سیاسی خود را به قیمت رای دهندگان سیاهپوست در طول یک دوره افزایش دهند. تنظیم مجدد مرزهای منطقه

انجمن قانونگذاری سیاه کالیفرنیا گفته است که این ضبط “تلاش وحشتناکی برای تمرکززدایی صداهای سیاه پوستان در طول فرآیند حیاتی تقسیم بندی مجدد را نشان می دهد.” یک صف طولانی از سخنرانان در جلسات شورا که پس از آن انجام شد، گفتند که این بازتاب دوران جیم کرو است و نمونه بارز «ضد سیاهی» است.

کرکوریان گفت: «این شهر در ماه‌های اخیر شکاف و مسمومیت وحشتناکی را تحمل کرده است. ما باید نفرت را در همه اشکال آن رد کنیم و فضای ارعاب، قلدری و تهدید را رد کنیم.»

سدیلو در اوایل سال جاری در یک پیشنهاد برای انتخاب مجدد شکست خورد و دوره ریاست او دوشنبه در ساعت 12:01 صبح به پایان می رسد.

وضعیت او روز جمعه وخیم تر شد، زمانی که او با یک فعال درگیر شد که او را در یک هدیه اسباب بازی تعطیلات که تا حدی در ویدیو ضبط شده و در توییتر منتشر شده بود، سرزنش کرد. این درگیری باعث گریه کودکان در این مراسم شد.

دی لئون، قانونگذار سابق ایالتی، یکی از دو عضو شورا است که در برابر درخواست های جو بایدن رئیس جمهور برای کناره گیری مقاومت کرده و در عین حال همچنان به جمع آوری دستمزدهای سالانه نزدیک به 229000 دلار ادامه می دهد – یکی از پرسودترین حقوق اعضای شورای شهر در کشور.

یکی از معترضان بر سر دی لئون فریاد زد: “ترک کن، کوین!” به همین دلیل است که این جلسات باید تعطیل شود.»

با حضور او در جلسه روز جمعه شورا، مشخص است که او سعی دارد به تدریج به عرصه عمومی بازگردد. در همین حال، سازمان‌دهندگانی که پشت تلاش برای فراخواندن او از دفتر بودند، برای جمع‌آوری امضاهای درخواستی مورد نیاز برای واجد شرایط بودن پیشنهاد برای رای‌گیری، اجازه جمع‌آوری داده شده‌اند.

لس آنجلس (AP) – دو ماه پس از درگیر شدن در یک رسوایی نژادپرستی که اعتماد عمومی به دولت لس آنجلس را متزلزل کرد، کوین دی لئون، عضو شورای شهر رسوا شده، درخواست استعفا را رد کرد و در تلاش است تا اعتبار خود را بازسازی کند زیرا با آینده‌ای مبهم از نظر سیاسی مواجه است.

ادامه پیامدهای رسوایی نژادپرستی یکی از چالش‌هایی است که شهردار جدید شهر، کارن باس، دموکرات، زمانی که روز دوشنبه به قدرت برسد، با آن مواجه خواهد شد. در همین حال، سه عضو فعلی یا سابق شورا به اتهام فساد کیفرخواست یا اعتراف کرده اند.



منبع

برخی از اعضای شورا بیرون رفتند و پلیس دو نفر را از ترس اینکه مبادا با هم درگیر شوند بیرون کردند.

در حالی که دی لئون تا حد زیادی از شهرداری دور مانده است، او بی سر و صدا به انجام امور تجاری از جمله شرکت در رویدادهای تعطیلات و ملاقات با مقامات در مورد پروژه های معلق بی خانمان ها و مشکلات تخلیه غیرقانونی ادامه داده است.

هیچ راه قانونی برای همکارانش برای برکناری او وجود ندارد – شورا تنها زمانی می تواند عضوی را تعلیق کند که اتهامات جنایی در جریان است.

دی لئون بارها عذرخواهی کرده اما گفته است که استعفا نخواهد داد. او استدلال می کند که می خواهد به کار در زمینه بی خانمانی، پیامدهای همه گیر و تهدید اخراج برای مستاجران در منطقه خود، که شامل مرکز شهر لس آنجلس و محله به شدت لاتین بویل هایتس است، ادامه دهد.

کرکوریان، رئیس شورا، گفته است: «تنها راهی که می‌توانیم به عنوان یک شهر شروع به بهبودی کنیم، این است که آقای دی لئون مسئولیت اقدامات خود را بپذیرد، عواقب آن را بپذیرد و کناره‌گیری کند».

دی لئون روز جمعه در اولین جلسه شورای خود از اواسط اکتبر ظاهر شد و اعتراضی پر هرج و مرج را بین جناح های رقیب حاضران به راه انداخت. حدود 12 نفر از معترضان د لئون را فریاد زدند تا اتاق پرآذین را ترک کنند، در حالی که حامیان او شعار “کوین، کوین” سر می دادند.

دی لئون که از توانایی خود برای شرکت در کمیته های شورا سلب شده بود، با فشارهای گسترده برای استعفا و پس از غیبت طولانی در جلسات شورا، مانور می داد تا از برزخ سیاسی بیرون بیاید، علیرغم اینکه توسط همکارانی که می گویند نمی توانند با آنها کار کنند، مانور می دهند. به او.

این رسوایی باعث استعفای نوری مارتینز، رئیس وقت شورای شهر و رون هررا، رهبر قدرتمند کارگری در اکتبر شد، همراه با درخواست‌های بایدن و دیگر مقامات منتخب از د لئون و دیگران برای استعفا.

پل کرکوریان، رئیس شورا، که از دی لئون خواسته است از سمت خود کناره گیری کند، در بیانیه ای گفت که عضو شورا، یکی از کارکنان او و یک داوطلب مورد حمله قرار گرفتند و او آن را غیرقابل تحمل خواند. لس آنجلس تایمز گزارش داد که فعالان می گویند د لئون متجاوز بوده است.