پوردو به اتفاق آرا شماره 1 در AP Top 25; جلدهای تا شماره 2

فکر می کنم دفاع ما بهتر است. گردش مالی ما بهتر است. وقتی به مردم سبدهای انتقال آسان نمی دهید، حالا در نیمه زمین بازی پنج بر پنج است.

خاویر، پروویدنس، سنت ماری، فلوریدا آتلانتیک و کلمسون 20 شرکت برتر را تکمیل کردند، در حالی که شرکت کنندگان نظرسنجی ایندیانا و ایالت سن دیگو به میامی، UConn و Auburn پیوستند تا 25 رتبه برتر را تکمیل کنند.

نیت اوتس، مربی آلاباما در مورد این باخت گفت: “این هیچ تاثیری بر جدول رده بندی SEC ندارد، که تنها چیز خوبی است که از این اتفاق به دست می آید.” “امیدواریم که از باخت خارج از کنفرانس خلاص شویم، اما می دانید، خوب نیست.”

کریمسون تاید پس از شکست در مقابل سونرز، زمانی که آلاباما در نهایت با نتیجه 93-69 با نتیجه 17 عقب افتاد در نیمه دوم به رده چهارم سقوط کرد. The Tide در نظرسنجی این هفته تنها با دو امتیاز از آریزونا در رتبه پنجم قرار گرفت.

کنفرانس تلفنی

شاید امسال سالی باشد که ریک بارنز برای اولین بار به عنوان مربی خود، Vols را از طریق Sweet 16 عبور می دهد.

آبورن بیشترین ضربه را از بین افرادی که هنوز در نظرسنجی حضور داشتند، گرفت و پس از باخت به تگزاس A&M و ویرجینیای غربی 10 پله سقوط کرد.

پردو پس از پیروزی بر میشیگان و ایالت میشیگان در هفته گذشته، در حالی که هرج و مرج در پشت بویلر میکرز در میان سایر تیم های رتبه بندی شده به وجود آمد، پردو اولین تیم شماره 1 این فصل در نظرسنجی 25 برتر بسکتبال کالج مردان AP شد.

داخل و خارج

دیوید جنکینز جونیور، نگهبان پوردو، گفت: “ما تیم شماره 1 کشور هستیم، زیرا به عنوان یک تیم چقدر خودخواه هستیم.” در ابتدا افراد زیادی به ما شک داشتند، زیرا، می‌دانید، ممکن است ما با استعدادترین تیم یا هر چیز دیگری نباشیم، اما در زمین و خارج از زمین نزدیک هستیم و این واقعاً به نحوه برنده شدن ما کمک می‌کند. “

بسکتبال کالج AP بیشتر: https://apnews.com/hub/college-basketball و https://apnews.com/hub/ap-top-25-college-basketball-poll و https://twitter.com/AP_Top25 (اسلش)





منبع

هوزیرز در شماره 22 به رای گیری بازگشت و آزتک ها درست پشت سر آنها دوباره به آن پیوستند. آنها جای چارلستون را گرفتند که پس از باخت به هافسترا از شماره 18 خارج شد و نیومکزیکو که هفته گذشته در وقت اضافه دو برابر به نوادا باخت.

داوطلبان به مدت چهار هفته در طول فصل 19-2018 به بالاترین جایگاه خود از زمان رسیدن به شماره 1 صعود کردند. آنها قبل از تبدیل شدن به یکی از سه تیم SEC که روز شنبه حریفان Big 12 را شکست دادند، گرجستان را شکست دادند و برای پنجمین برد متوالی خود بر یک تیم برتر 10، شماره 10 تگزاس را 82-71 شکست دادند.

خرس های شماره 11 و پروویدنس شماره 17 بزرگترین جهش ها را انجام دادند و هر کدام شش پله از هفته گذشته صعود کردند.

بیلور پس از پیروزی بر جیهاوکس و آرکانزاس، از رتبه بدون رده به شماره 11 صعود کرد. پس از خرس ها گونزاگا، ایالت آیووا، مارکیت و رقیب لیگ TCU – ششمین تیم Big 12 در 15 تیم برتر قرار گرفتند.

ویرجینیا ششم شد و ایالت کانزاس که روز شنبه با شکست دادن فلوریدا از باخت باریک در شماره 13 ایالت آیووا بازگشت، دو پله سقوط کرد و به هفتم رسید. گربه‌های وحشی سه‌شنبه شب در یک مسابقه برتر با کانزاس در رده‌بندی هشتم قرار خواهند گرفت.

تسلط 12 بزرگ بر SEC در سال آخر چالش رودرروی آنها در این نظرسنجی نشان داده شد، جایی که لیگ با 6 تیم رتبه بندی شده و همه آنها در 15 تیم برتر پیشتاز بود. Big East چهار تیم دارد. در نظرسنجی اما هیچ کدام بالاتر از شماره 14 مارکیت نبود، در حالی که SEC و ACC هر کدام سه تیم دارند.

بالا آمدن و سقوط

___

UCLA پس از باخت به کالیفرنیای جنوبی به رتبه نهم سقوط کرد و تگزاس در جمع 10 تیم برتر قرار گرفت.

او گفت: “ما این شانس را داریم که به همان اندازه که می خواهیم خوب باشیم.” «به یک چیز بستگی دارد: آیا ما به اندازه کافی سختگیر هستیم که بتوانیم کارهای روزمره را بپذیریم؟ و نگران رفتن به فینال چهار یا نگران رفتن به تورنمنت NCAA نباشید، اما آیا می‌توانیم تیمی بسازیم که بتواند در آن زمان از سال موفق باشد؟ با در آغوش گرفتن واقعی کار شروع می شود.»

درو گفت: “ما با سرعت بسیار بالایی اجرا می کنیم. این واقعاً به مراقبت از توپ مربوط می شود، اطمینان حاصل می کنیم که شوت ها را بالا می گیریم و وقتی آنها را انجام نمی دهید، باید ریباند بگیرید.” و بچه‌های ما در حال خرید آن هستند.»

بیش از نیمی از 25 تیم برتر شکست خوردند، از جمله آلابامای رتبه دوم، که توسط اوکلاهما در چالش بزرگ 12-SEC شکست خورد. این به پردو اجازه داد تا آرای شماره 1 باقیمانده را به دست آورد و قدرت خود را در صدر رای گیری محکم کند، در حالی که تنسی دو پله به مقام دوم جهش کرد و هیوستون در رای گیری 62 عضو رسانه ملی در رتبه سوم قرار گرفت.

بویلر میکرز (21-1) از زمان باخت یک امتیازی مقابل راتگرز در 2 ژانویه، 8 برد متوالی کسب کرده است.