پنس پس از انتشار خبر کیفرخواست ترامپ از شبکه فاکس نیوز، شان هانیتی کنار رفت.

دوین اومالی، سخنگوی کمپین، به اینسایدر گفت که هدف اصلی از این مصاحبه بحث در مورد اعلامیه کمپین انتخاباتی پنس در سال 2024 برای ریاست جمهوری بوده است، اما پس از آن این برنامه بر روی اخبار فوری درباره کیفرخواست متمرکز شد. او گفت که این مصاحبه مجدداً برنامه ریزی خواهد شد.

پنس روز چهارشنبه برای یک نامزدی طولانی وارد نامزدی ریاست جمهوری 2024 شد، زمانی که به شدت رئیس سابق خود را به دلیل تحت فشار قرار دادن او برای لغو نتایج انتخابات 2020 پس از پیروزی بایدن مورد سرزنش قرار داد. او گفت که ترامپ “دیگر نباید رئیس جمهور ایالات متحده شود.”

سپس خبر کیفرخواست ترامپ منتشر شد و پنس در برنامه ظاهر نشد.

  • مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، درست در حالی صحبت می کند که رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ به او نگاه می کند.الکس براندون، عکس فایل/AP

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق، روز پنج‌شنبه، اندکی پس از اینکه وزارت دادگستری آمریکا علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا متهم شد، با شان هانیتی از کانال فاکس نیوز ظاهر نشد.

    پنس عصر پنجشنبه توییت کرد که در برنامه شان هانیتی حضور خواهد داشت.

  • مردم برای اولین بار از تحقیقات اسناد در آگوست 2022 مطلع شدند، زمانی که FBI حکم بازرسی را در Mar-a-Lago اجرا کرد. آنها چندین جعبه اسنادی را که ترامپ از کاخ سفید گرفته بود، ضبط کردند که برخی از آنها با علامت “فوق محرمانه” نوشته شده بود.

    توییتی که ظاهر فاکس نیوز را اعلام می کرد حذف شد.

  • او در سایت Truth Social، پلتفرم رسانه اجتماعی خود، گفت که ترامپ بعدازظهر سه شنبه به دادگاه فدرال در میامی گزارش می دهد. در آن زمان او یا وکلایش انتظار میرود برای وارد کردن ادعای “بی گناه”.

    مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، درست در حالی صحبت می کند که رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ به او نگاه می کند.