پنج نکته از بحث Warnock-Walker در جورجیا

وارناک گفت: «ما امشب بارها و بارها چیزی را خواهیم دید که قبلاً دیده‌ایم: اینکه حریف من با حقیقت مشکل دارد. “فقط به این دلیل که او چیزی می گوید به این معنی نیست که درست است.”

بایدن مسلط است – چه خوب چه بد

البته، واکر هفته‌هاست که خود را برای مناظره آماده می‌کرد و انتظارات او قبل از رویارویی به این معنی بود که باید میله پایین‌تری را پاک می‌کرد. با این حال، به نظر می‌رسید که او قصد دارد نگرانی‌های رای‌دهندگانی را که ممکن است از انتخاب بازیکن سابق فوتبال با سابقه شخصی و تجاری مشکوک به سنا ناراحت بوده‌اند، آرام کند.

این ادعا – که واکر به شدت آن را رد کرده است – در مواجهه با موضع سرسختانه مبارزات انتخاباتی او علیه سقط جنین مطرح شد. واکر گفته است که از ممنوعیت ملی این روش بدون هیچ استثنایی حمایت می کند.

کمپین واکر در طول سال گذشته بارها و بارها خود را درگیر جنجال‌هایی می‌داند. یکی از انفجاری ترین موارد هفته گذشته بود، زمانی که روزنامه دیلی بیست گزارش داد که واکر برای سقط جنین دوست دختر سابقش در سال 2009 پول پرداخت کرده است.

اما این ادعا در جمعه شب کمتر مورد توجه قرار گرفت و به واکر اجازه داد تا در مورد موضوعی که دموکرات‌ها آن را یک ضعف بالقوه کشنده برای او می‌دانند، آسیبی ندیده باشد.

در همین حال، وارناک تا حد زیادی از بایدن و اولویت‌های حزبش دفاع کرد و از تصویب قانون کاهش تورم – یک لایحه عظیم مالیاتی و تغییرات آب و هوایی که در اوایل سال جاری امضا شد – دفاع کرد و به خود می‌بالید که بایدن را برای اجرای نوعی بخشش وام‌های دانشجویی تحت فشار قرار دهد.

به نوبه خود، وارناک به نکات کلیدی حزب خود متمایل شد. او تلاش‌های جمهوری‌خواهان برای ممنوع کردن یا محدود کردن شدید دسترسی به سقط جنین را مورد انتقاد قرار داد، از سوابق قانون‌گذاری دموکرات‌ها حمایت کرد و از قانون انتخابات جورجیا که منتقدان می‌گویند رأی دادن را برای مردم سخت‌تر می‌کند ابراز تاسف کرد.

این بدان معنا نیست که واکر اشتباهاتی مرتکب نشده است. در یک نقطه، وقتی به هزینه انسولین پرداخت، واکر گفت که مردم «باید درست غذا بخورند». و در خاطره‌انگیزترین و عجیب‌ترین لحظه شب، واکر توسط مجری مناظره به دلیل زدن یک نشان سرپایی در پاسخ به اظهاراتی که زمانی ادعا می‌کرد برای اجرای قانون کار کرده، مورد سرزنش قرار گرفت.

این احساس راحتی در روز جمعه به نمایش گذاشته شد، زیرا وارناک دفاع دقیق و در عین حال قاطعانه ای از سابقه خود در مجلس سنا ارائه کرد، حتی در مواجهه با چندین وقفه توسط واکر، هرگز به سخنان خود دست نزد.

این مناظره در بحبوحه تلاش نهایی دو نامزد برای جلب نظر رای دهندگان میانه رو و نوسانی که به خوبی می توانند تصمیم بگیرند که کدام حزب سنا را کنترل می کند، برگزار شد. در حالی که اکثر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که وارناک از واکر پیشی گرفته است، هیچ یک از نامزدها اکثریت مورد نیاز برای کسب کرسی مجلس سنا را به دست نمی‌آورند.

این بدان معنا نیست که وارناک به طور کامل بایدن را در آغوش گرفت. وارناک در پاسخ به این سوال که آیا بایدن برای بار دوم در کاخ سفید در سال 2024 نامزد شود یا خیر، مخالفت کرد.

در حالی که وارناک و واکر هر دو به دنبال رفع نگرانی در مورد نامزدی خود بودند، هیچ یک از آنها صحبت زیادی نکردند تا با رای دهندگانی که هنوز در حصار بودند تماس بگیرند. واکر موضع ضد سقط جنین خود را برجسته کرد، در مورد دوستی خود با رئیس جمهور سابق ترامپ صحبت کرد و از ایده بخشش بدهی دانشجویان انتقاد کرد.

واکر بارها و بارها اظهارات خود را به بایدن بازگرداند و به دنبال جلب توجه از خود و جنجال‌هایی بود که کمپین او را به هم ریخته است. او در سخنان افتتاحیه خود تصریح کرد که مسابقه سنا نباید به عنوان یک مسابقه شخصیتی تلقی شود.

هفته‌ها قبل از مناظره، واکر شروع به کاهش توقعات برای اجرای برجسته کرد، و گفت که او “آنقدرها هم باهوش نیست” و پیش‌بینی کرد که وارناک “ظاهر می‌کند و او را شرمنده می‌کند”.

به احتمال زیاد این اتفاق نیفتاد.

و بحث در مورد موضوع باقی نماند. در عوض، جای خود را به گفتگو در مورد حقوق سقط جنین داد که بیشتر بر روی سیاست و اخلاق متمرکز بود تا رفتار ادعایی خود واکر. وارناک، به نوبه خود، در حمله به حریف خود نیز به خاطر این اتهامات، ابهام کرد.

این بحث احتمالاً تغییر چندانی در رقابت نخواهد داشت

وارناک گفت: «من یک دقیقه به این فکر نکردم که چه سیاستمداری باید برای چه چیزی در سال 2024 نامزد شود.

اتهامات واکر در پس زمینه محو می شود

در پاسخ به سوالی درباره ادعای سقط جنین در طول مناظره، واکر گفت که در مورد زندگی شخصی خود شفاف بوده است، اما یک بار دیگر این گزارش را تکذیب کرد.

این بدان معنا نیست که وارناک تمام شب را در حمله سپری کرد. او مجبور شد از سوالاتی در مورد موضع خود در مورد حقوق سقط جنین و بهترین راه حل برای مقابله با تورم شدید جلوگیری کند. با این حال، او موفق شد واکر را نیز در دفاع قرار دهد و رقیب جمهوریخواه خود را به داشتن رابطه ضعیف با حقیقت متهم کرد.

در اینجا پنج نکته از مناظره وارناک و واکر آورده شده است.

واکر خودش را نگه می دارد

اما واکر تا حد زیادی از شرمساری که مسخره کرده بود اجتناب کرد. در حالی که وارناک چندین مشت می زد، واکر مرتباً حمله می کرد و وارناک را به عنوان مهریه ای برای دستور کار پرزیدنت بایدن و یک سیاستمدار دور از دسترس کوبید.

در حالی که وارناک و واکر در نظرسنجی پیش از انتخابات تنها چند امتیاز از هم فاصله داشتند، مناظره به دو نامزد فرصتی داد تا رأی دهندگان را به سمت خود سوق دهند.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

او گفت: “من می گویم که این یک دروغ بود.” “و من عقب نشینی نمی کنم.”

به طور خلاصه، اگر رای‌دهندگان تحت تأثیر پیام واکر یا وارناک قبل از جمعه قرار نمی‌گرفتند، احتمالاً این بحث کمک زیادی به تغییر آن نمی‌کرد.

اگر یک موضوع ثابت در عملکرد مناظره واکر وجود داشت، آن تلاش مکرر او برای گره زدن وارناک به بایدن و تبدیل انتخابات به رفراندوم برای رئیس جمهور بود.

حتی قبل از مناظره، وارناک به عنوان یک سخنران باحال و متقاعد کننده شهرت پیدا کرده بود – شهرتی که در طول سال های کشیش به دست آورده بود.

واکر گفت: “برای کسانی از شما که نگران رای دادن به من هستید، من یک سیاستمدار نیستم.” از شما می‌خواهم به آسیبی که سیاستمدارانی مانند جو بایدن و رافائل وارناک به این کشور وارد کرده‌اند فکر کنید.»

او گفت: «این مسابقه مربوط به من نیست. “این در مورد کاری است که رافائل وارناک و جو بایدن با شما و خانواده شما انجام داده اند.”

ساوانا، گا. – سناتور رافائل وارنوک (D) و حریف جمهوریخواه او، ستاره سابق فوتبال، هرشل واکر، جمعه شب برای اولین و احتمالا تنها مناظره خود با یکدیگر روبرو شدند و از ملاقات حضوری برای ارائه پرونده خود به رای دهندگان استفاده کردند. فقط چند هفته مانده به روز انتخابات

وارناک خونسردی خود را حفظ می کند