پنتاگون درخواست دی سی برای کمک به مهاجران گارد ملی را رد کرد

روز جمعه، باوزر به خبرنگاران گفت که به نظر می رسد پنتاگون “در مورد ماهیت بی پایان درخواست ما” نگران است. و یک مورد خاص تر کمک خواهد کرد.

بوسر گفت: “ما می خواهیم به همکاری با وزارت دفاع ادامه دهیم تا آنها نیازهای عملیاتی ما را درک کنند و اطمینان حاصل کنیم که ملاحظات سیاسی بخشی از تصمیم آنها نیست.” ما به گارد ملی نیاز داریم. اگر ما یک ایالت بودیم، قبلاً این کار را می‌کردم.»

اختیارات محدود او در شورش 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره ایالات متحده توسط حامیان رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ نقش داشت. وقتی مشخص شد که پلیس کاپیتول توسط جمعیت بیش از حد همتا شده است، بوسر نتوانست بلافاصله گارد منطقه را مستقر کند. در عوض، زمانی که این درخواست در داخل پنتاگون بررسی می‌شد، زمان حیاتی از دست رفت و معترضان به ساختمان حمله کردند.

_____

باوزر به شدت از ابوت و دوسی انتقاد کرد و آنها را به “بازی های سیاسی بی رحمانه” متهم کرد و گفت که این زوج “تصمیم گرفته اند از افراد ناامید برای کسب امتیاز سیاسی استفاده کنند.”

به گفته مقامات دفاعی ایالات متحده، لوید آستین، وزیر دفاع از ارائه پرسنل گارد و استفاده از تسلیحات DC برای کمک به پذیرش مهاجران در شهر خودداری کرد. شهردار موریل بوسر روز جمعه گفت که منطقه ممکن است یک درخواست اصلاح شده و “خاص تر” ارسال کند و افزود که او معتقد است این اولین بار است که درخواست DC برای گارد ملی رد می شود.

واشنگتن (AP) – پنتاگون درخواست منطقه کلمبیا برای درخواست کمک از گارد ملی در آنچه شهردار آن را “بحران انسانی فزاینده” نامید که به دلیل حمل هزاران مهاجر از دو ایالت جنوبی به شهر ایجاد شده است، رد کرد.

یکی از مقامات که خواست نامش فاش نشود برای بحث درباره تصمیمی که هنوز علنی نشده صحبت کرد، گفت که برنامه غذا و سرپناه آژانس مدیریت اضطراری فدرال بودجه برای این مشکل فراهم کرده است و نشان داده است که این بودجه در این مرحله کافی است.

بوسر در نامه خود گفت: “این اتکا به سازمان های غیردولتی کارساز نیست و ناپایدار است – آنها غرق شده اند و کمبود بودجه دارند.” او بارها اعلام کرده است که هجوم مردم بر توانایی دولت او برای مراقبت از ساکنان بی خانمان خود تاکید می کند و اکنون نیاز به واکنش فدرال دارد.

او گفت که مهاجران در ترمینال اتوبوسرانی اداره بندر پیاده می شوند.

ابوت گفت: «علاوه بر واشنگتن دی سی، شهر نیویورک مقصد ایده آلی برای این مهاجران است که می توانند خدمات شهری و مسکن فراوانی را که شهردار اریک آدامز در شهر پناهگاه به آن افتخار کرده است، دریافت کنند.

اشرف خلیل نویسنده آسوشیتدپرس در واشنگتن دی سی و کارن متیوز در شهر نیویورک در این گزارش مشارکت داشتند.



منبع

ائتلافی از گروه های خیریه محلی با کمک یک میلیون دلار کمک مالی FEMA برای تغذیه و پناه دادن به مهاجران کار کرده است. اما سازمان دهندگان هشدار داده اند که هم منابع و هم پرسنل آنها رو به اتمام است.

Bowser، شهردار دموکرات منطقه، ماه گذشته رسماً از کاخ سفید درخواست کرد که روزانه 150 عضو گارد ملی و همچنین یک “موقعیت مناسب فدرال” برای مسکن انبوه و مرکز پردازش را به کاخ سفید اعزام کند و از تسلیحات DC به عنوان یک مکان یاد کرد. کاندیدای منطقی

در پاسخ، فابین لوی، سخنگوی آدامز، توییت کرد که “استفاده مداوم ابوت از انسان ها به عنوان مهره های سیاسی منزجر کننده است. نیویورک همچنان از پناهجویان با آغوش باز استقبال می کند، همانطور که همیشه انجام داده ایم، اما ما همچنان به حمایت دی سی نیاز داریم. “

در طول بهار، فرماندار تگزاس، گرگ ابوت و داگ دوسی، فرماندار آریزونا، هر دو جمهوریخواه، در پاسخ به تصمیم رئیس جمهور جو بایدن برای لغو دستور بهداشتی اضطراری دوران همه گیر که مهاجران را محدود می کرد، اعلام کردند که قصد دارند اتوبوس های حامل مهاجران را به واشنگتن دی سی بفرستند. شماره ورودی روز جمعه، ابوت گفت که اولین گروه از مهاجران از ایالت او اکنون با اتوبوس به نیویورک نیز منتقل شده اند.

به عنوان شهردار DC، Bowsesr این اختیار را ندارد که شخصاً دستور استقرار گارد ملی را صادر کند، موضوعی که در سال‌های اخیر به عنوان نمادی از وضعیت تثبیت شده منطقه به عنوان یک ایالت کمتر احساسی شده است.

اما باوزر ماه گذشته این توصیف را رد کرد و گفت که پناهجویان “فریب می‌خورند”، زیرا بسیاری از آنها به اندازه کافی به مقصد نهایی خود نزدیک نمی‌شوند و برخی در ایستگاه یونیون نزدیک ساختمان کنگره ایالات متحده و کاخ سفید رها شده‌اند. اغلب آنها بدون هیچ منبعی می‌رسند و هیچ سرنخی برای انجام کارهای بعدی ندارند.

ابوت در توضیح تصمیم خود برای اضافه کردن شهر نیویورک به عنوان مقصد، گفت که «امتناع بایدن از اعتراف به بحران ناشی از سیاست‌های مرزی باز او» تگزاس را مجبور کرد «اقدامی بی‌سابقه برای حفظ امنیت جوامع ما انجام دهد».

تا اواسط جولای، حدود 5200 مهاجر از تگزاس به دی سی از آوریل و بیش از 1100 مهاجر از آریزونا که در ماه می آغاز شد، با اتوبوس منتقل شده بودند. فرمانداران این عمل را یک سواری رایگان داوطلبانه می نامند – که توسط مالیات دهندگان ایالتی پرداخت می شود – که مهاجران را به خانواده یا شبکه های حمایتی نزدیک تر می کند.