پل پلوسی 5 روز حبس، 3 سال حبس مشروط در DUI دریافت می کند

پل پلوسی پس از تصادف در 28 مه در ناپا کانتی، در شمال سانفرانسیسکو، پس از آزمایش DUI که نشان داد میزان الکل خون او 0.082٪ بود، دستگیر شد.

به عنوان بخشی از دوران آزمایشی خود، پل پلوسی همچنین ملزم به شرکت در کلاس سه ماهه راننده نوشیدنی و نصب یک دستگاه اینترلاک است که راننده باید قبل از روشن شدن موتور یک نمونه تنفس ارائه دهد. قاضی گفت که او همچنین باید نزدیک به 7000 دلار جریمه بپردازد.

سان فرانسیسکو (AP) – شوهر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز سه‌شنبه به جرم رانندگی تحت تأثیر مربوط به تصادف در ماه مه در کشور شراب کالیفرنیا اعتراف کرد و به پنج روز زندان و سه سال حبس مشروط محکوم شد.

در مصاحبه با بازپرسان دادستانی منطقه، راننده روز پس از تصادف از درد در ناحیه بازوی راست، شانه راست و گردن خود خبر داد. گفت سردرد هم دارد.

قانون ایالتی به متهمان جنحه DUI اجازه می دهد تا از طریق وکیل خود حاضر شوند مگر اینکه دادگاه دستور دیگری بدهد.

بر اساس این شکایت، افسران پس از ساعت 10 شب در نزدیکی شهر شراب نشین یونتویل در پاسخ به این تصادف گفتند که پلوسی را در صندلی راننده یک پورشه کاررا 2021 و راننده دیگر را بیرون از یک وسیله نقلیه اسپرت ایستاده اند.

در این شکایت آمده است که پلوسی گواهینامه رانندگی خود را به همراه کارت “11-99 Foundation” به ماموران ارائه کرد که از آنها درخواست شناسایی شد. بنیاد 11-99 از کارکنان CHP و خانواده های آنها حمایت می کند.

جوزف سولگا، قاضی دادگاه عالی شهرستان ناپا، گفت که پل پلوسی قبلاً دو روز در زندان گذرانده بود و دو روز دیگر نیز اعتبار رفتاری دریافت کرد. سولگا در حین صدور حکم پل پلوسی که در آن شرکت نکرد، گفت: پل پلوسی به جای روز باقی مانده، هشت ساعت در برنامه کاری دادگاه کار خواهد کرد.

افسران گشت بزرگراه کالیفرنیا گزارش دادند که پلوسی “روی پاهایش ناپایدار بود، صحبت هایش نامفهوم بود و بوی تند یک نوشیدنی الکلی به مشام می رسید.”

دادستان به دلیل جراحات وارده به راننده 48 ساله خودروی شاسی بلند، پرونده را به عنوان جنحه تشکیل داد. آنها از شناسایی راننده خودداری کرده اند و می گویند که این شخص درخواست حفظ حریم خصوصی کرده است.

پلوسی پس از دستگیری با قرار وثیقه 5000 دلاری آزاد شد. پلوسی رئیس مجلس در آن زمان برای ایراد سخنرانی آغاز به کار در دانشگاه براون در رود آیلند بود. دفتر او از اظهار نظر خودداری کرده است.



منبع