پل رایان در مورد ترامپ پیش بینی جسورانه ای می کند و عاشقان MAGA آن را دوست نخواهند داشت

رایان گفت: “تنها دلیلی که او در جایی که هست می ماند این است که همه از او می ترسند.” آنها می ترسند که او به دنبال آنها برود و به جاه طلبی آنها لطمه بزند. اما به محض اینکه ذهنیت گله‌ای را شروع کنید، غیرقابل توقف است.»

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

رایان گفت ترامپ سعی خواهد کرد سایر جمهوری خواهان را از پیوستن به رقابت بترساند، اما پیش بینی کرد که این استراتژی در نهایت شکست خواهد خورد.

رایان، مانند بسیاری از جمهوری‌خواهان، مورد تحسین ترامپ قرار گرفت و سپس به دلیل انتقاد از او مورد حمله قرار گرفت.

برای اظهارات رایان در مورد ترامپ سریع به جلو به ساعت 40:20 بروید:

رایان افزود: “این که او می دود یا نه، من واقعاً نمی دانم که مهم است یا نه.” فکر نمی‌کنم او نامزد شود.»

رایان گفت: «من فکر می‌کنم انتخاب‌ناپذیری ترامپ تا آن زمان محسوس خواهد بود. همه ما می دانیم که او شکست خواهد خورد. همه ما می دانیم که احتمال از دست دادن او در کاخ سفید بسیار بیشتر از هر کس دیگری است که در کنار ما برای ریاست جمهوری نامزد می شود، پس چرا ما می خواهیم با آن پیش برویم؟

اما در سال جاری، زمانی که رایان گفت بسیاری از جمهوری‌خواهان «جرات» برای استیضاح ترامپ را ندارند، رئیس‌جمهور سابق او را به عنوان «بازنده رقت‌بار» مورد انتقاد قرار داد.

پس از اعلام رایان مبنی بر ترک سمت خود، رئیس جمهور وقت ترامپ از او به عنوان «مردی واقعاً خوب» با «میراث موفقیت» تمجید کرد.

پل رایان، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه شانس دونالد ترامپ برای نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 را پرتاب کرد. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

رایان که در سال 2018 بازنشستگی خود را از کنگره اعلام کرد، در مصاحبه ای که در یوتیوب با Teneo، یک شرکت مشاوره مدیر عامل، منتشر شده بود، این تردید را ادامه داد. او نایب رئیس این شرکت است.