پلیس PA می گوید پسران ربوده شده در پارکینگ والمارت از شاسی بلندی که 120 مایل در ساعت حرکت می کردند با 911 تماس گرفتند.

به گفته مقامات پنسیلوانیا، در حالی که پدری از خودروی شاسی بلند خود پیاده شد تا به داخل والمارت برود، مرد دیگری با سه پسر پدرش که در صندلی عقب نشسته بودند، پرید و پیاده شد.

به گفته مقامات، سربازان به تویوتا RAV4 که خطرات خود را داشت، رسیدند، اما راننده از کاهش سرعت خودداری کرد یا تسلیم شد. سپس یکی از سربازان توانست جلوی شاسی بلند شود و آنها خودرو را داخل جعبه کردند.

او به سه فقره آدم ربایی، سه فقره به خطر انداختن رفاه یک کودک، سرقت وسیله نقلیه موتوری، فرار و فرار از افسر پلیس و جرایم DUI متهم شده است.

مقامات گفتند که از او پرسیدند که چقدر مست است، و او پاسخ داد “واقعا مست است، من زیاد مشروب خورده ام.”

طبق اسناد دادگاه، کودکان ۱۵، ۱۲ و ۷ ساله از مرد التماس کردند که سرعتش را کم کند یا متوقف کند، اما او از انجام این کار امتناع کرد. در یک نقطه، راننده با یک پیاده رو برخورد کرد و باعث “خسارت قابل توجه” شد.

بر اساس سوگندنامه ثبت شده در شهرستان آدامز، سربازان پاسخگو جهت خود را به حرکت درآوردند و در حین رانندگی با سرعت بیش از 120 مایل در ساعت تلاش کردند.

به گفته مقامات، در حالی که مرد 44 ساله به دور شدن با سرعت از والمارت گتیسبورگ ادامه می‌داد، بچه‌ها مکان‌های به‌روزرسانی‌شده‌ای را به مقامات دادند تا به سربازان کمک کنند آنها را پیدا کنند.

پلیس می گوید سامری های خوب مردی را متهم به ربودن زن در گاراژ پارکینگ می کنند

مقامات گفتند که راننده که “به طور مشهود مست بود” با دستبند بسته شد. سربازان مشاهده کردند “او بوی تند مشروبات الکلی در نفس خود داشت … و همچنین چشمانش خون شیشه ای بود.”

این مرد همچنین گفت که صدای بچه ها را در صندلی عقب شنیده است، اما به هر حال به رانندگی ادامه داد.

پلیس پنسیلوانیا می گوید کارآگاه مخفی در والمارت مادر و فرزند ربوده شده را نجات می دهد

پلیس ایالت پنسیلوانیا در سوگند نامه ای که در تاریخ 20 نوامبر، تاریخ حادثه، ثبت شد، گفت: پسران ربوده شده با 911 تماس گرفتند و یکی از آنها گفت که او در یک وسیله نقلیه با راننده ای بود که “او معتقد بود مست است.”

طبق مدارک دادگاه، راننده اعتراف کرد که وسیله نقلیه را دزدیده است زیرا بنزینش تمام شده بود و باید به هریسبورگ، در حدود 40 مایلی شمال شرقی گتیسبورگ برود. او گفت که بر اساس سوابق، برای خرید هروئین به آنجا می رود.

یکی از سربازان در سوگندنامه نوشت: «در را باز کردم و به او دستور شفاهی دادم که بیرون بیاید». همانطور که او انجام داد، وسیله نقلیه به جلو می چرخید تا اینکه آن را در پارک قرار داد.

پلیس می‌گوید که 75 ساله پلیس را در تعقیب و گریز 112 مایل در ساعت هدایت می‌کند – و لاستیک‌های منفجر شده مانع او نشدند.



منبع