پلیس ورمونت می گوید راننده جگوار بر اثر برخورد با گاو در حالی که بیش از 100 مایل در ساعت حرکت می کرد جان خود را از دست داد.

جیسون سنت پیر، 48 ساله، و یک مسافر مرد با یک جگوار سدان در یک بزرگراه ایالتی در شلدون، شهری کوچک در چند مایلی مرز ایالات متحده و کانادا، در اواخر عصر روز 9 اکتبر در حال حرکت بودند که تصادف رخ داد. به انتشار خبری از پلیس ایالت ورمونت.

مقامات میشیگان می گویند که کانور در نبرد با امواج و باد در طول مسابقه جان خود را از دست داد

پلیس حدود یک ساعت قبل از نیمه شب در مورد تصادف با خبر شد و همراه با EMS به آن پاسخ داد. آنها تلاش کردند سنت پیر را احیا کنند، اما او بر اثر جراحات وارده در این برخورد جان باخت. وضعیت مسافر ذکر نشده است.

پلیس تگزاس می گوید خانواده زن و دوست پسر سابقش را پس از شنیدن صدای تیراندازی مرده پیدا کردند



منبع

سربازانی که به محل حادثه اعزام شده بودند بلافاصله برای ارائه نظر به مک کلاچی نیوز در دسترس نبودند.

پلیس ایالتی اعلام کرد یک مرد در آخر هفته در روستایی ورمونت پس از تصادف با ماشین خود با یک گاو کشته شد.

به گفته ورمونت دیگر، حداقل شش نفر در تصادفات مرگبار در مسیر 105 در سال 2021 جان خود را از دست دادند، بزرگراه ایالتی که در آن برخورد رخ داد. حداکثر سرعت مجاز برای اکثر بزرگراه ها 50 مایل در ساعت است.

به گفته پلیس ایالت ورمونت، به نظر می رسد سرعت یکی از عوامل اصلی در این حادثه بوده است و مشخص نیست که آیا راننده کمربند ایمنی بسته بود یا خیر. تحقیقات همچنان ادامه دارد.

سنت پیر در حال رانندگی با سرعت بیش از 100 مایل در ساعت بود که با گاوی که وارد جاده شده بود برخورد کرد و خودرو را مجموعاً کشت، گاو را کشت و سنت پیر را به طور مرگبار زخمی کرد.

به گفته موسسه بیمه ایمنی بزرگراه، مرگ و میر ناشی از برخورد با حیوانات در دهه گذشته نسبتا ثابت مانده است.

پلیس می گوید جسد شناگر 47 ساله پس از بیرون نیامدن دوباره در دریاچه آریزونا پیدا شد.