پلیس می گوید یک بچه 4 ساله برهنه پلیس ها را به خانه ای در فلوریدا هدایت کرد که بسیار “اسفناک” و خطرناک است

«ماموران و کارآگاهان حاضر در صحنه توانستند بوی شدید ادرار و مدفوع را که از داخل خانه می‌آمد استشمام کنند. مأموران توانستند زباله‌هایی را که قسمت‌های نشیمن، آشپزخانه و اتاق‌خواب‌ها را پوشانده بود و مدفوع روی دیوارها را از ورودی جلو و پنجره‌های خانه مشاهده کنند.»

تحقیقات حوالی ساعت 13 و 15 دقیقه بعد از ظهر چهارشنبه 6 تیرماه آغاز شد، زمانی که یکی از صاحبخانه ها در فلکه 2200 خیابان 18 از «کودکی 3 تا 4 ساله» در حال سرگردانی در حیاط خبر داد. ساحل Vero در 105 مایلی جنوب شرقی اورلاندو قرار دارد.

به گفته اداره پلیس Vero Beach، یک دختر 4 ساله برهنه که در محله‌ای فلوریدا پیدا شد، سرانجام پلیس را به خانه‌ای که با خاک، زباله و مواد مدفوع پوشیده شده بود، هدایت کرد.

پلیس گفت: گزارش شده است که کودک بی لباس و بدون مراقبت بوده است.

تشک‌هایی که بچه‌ها روی آن‌ها می‌خوابیدند خاکی بود و مواد مدفوع روی زمین‌ها وجود داشت. آشپزخانه محل سکونت پوشیده از خاک و ظروف کثیف بود. پلیس گفت: داخل یخچال با کپک پوشانده شده بود و به نظر می‌رسید که غذای خوراکی نداشته باشد.

بر اثر برخورد درخت به چادر خانواده در کوه های گریت اسموکی، کودک 7 ساله کشته شد

مقامات گفتند که اداره کودکان و خانواده ها حضانت دو کودک را بر عهده گرفت.

ریزش 2 درخت بر روی ماشین در کمپینگ خانواده در دریاچه در مین، یک کودک 9 ساله کشته شد.



منبع

امدادگران مین می گویند که کودک نوپا کمپ را در حالی که والدین خوابیده بودند ترک کرد، شب را به قدم زدن در جنگل گذراند.

پلیس گفت: دپارتمان کودکان و خانواده های فلوریدا برای انجام بازرسی از خانه احضار شد و متوجه شد که “دیوارها و کف کل محل سکونت با خاک، زباله و مواد مدفوع پوشیده شده است.”

بازرسان از خانه – کمی بیشتر از یک بلوک دورتر – بازدید کردند و با زوجی که خود را والدین دختر 4 ساله و یک کودک 9 ساله معرفی کردند، ملاقات کردند.

“شاهدان در منطقه توانستند به این نکته اشاره کنند که کودک تقریباً 45 دقیقه قبل از آن به تنهایی در حال خروج از (خانه نزدیک) دیده شده است.”

پلیس گفت: “هر دو والدین به ماموران توضیح دادند که کودک 4 ساله پس از اینکه او را برای چرت زدن پایین انداختند، باید از پنجره اتاق خواب فرار کرده باشد.”

پلیس در یک بیانیه خبری گفت که شرایط زندگی آنقدر “اسفناک” بود که افسران والدین دختر را به اتهام بی توجهی به کودک دستگیر کردند.

“بازرسان و کارآگاهان DCF این محل سکونت را برای هر کسی که در آنجا زندگی می کند خطرناک دانستند.”

پلیس گفت والدین دستگیر شدند و هر کدام با دو اتهام بی توجهی به کودک روبرو هستند.