پلیس می گوید مرد 41 ساله پالم بیچ، یک نوجوان 13 ساله را باردار کرده است. او تجاوز جنسی را به گردن وودو می اندازد

ژان اینوسنت

«… در طی یک مصاحبه بعد از میراندا با [41-year-old Jean Innocent]طبق گزارش دستگیری بازرسان پلیس وست پالم بیچ، او اظهار داشت که معتقد است VOODOO باعث تجاوز او به دختر شده است.

او بعداً بر اساس این گزارش گفت که “او معتقد است که پیش از انزال او می تواند باعث باردار شدن او شود.”

مقامات می گویند مردی که در وست پالم بیچ متهم به تجاوز جنسی با محارم و باردار شدن یک کودک 13 ساله است، این اتهام را رد نکرد.

در 19 دسامبر، دختر به مرکز پزشکی سنت مری رفت و گفت که احساس دردهای شکمی دارد. در گزارش دستگیری آمده بود که کارکنان بیمارستان سنت مری در آنجا متوجه شدند که درد قربانی ناشی از هفته ششم بارداری او است.

بیگناه در زندان شهرستان پالم بیچ، به یک فقره رابطه زنا با محارم، یک مورد باردار شدن یک کودک و دو مورد اتهام جنون جنسی یک کودک تحت مراقبت های خانوادگی یا حضانت متهم شده است. وثیقه او 28000 دلار است.

ژان اینوسنت
بر اساس این گزارش، پس از سرزنش وودو، اینوسنت اعتراف کرد که دو بار در ماه های سپتامبر و نوامبر به این دختر تجاوز کرده است.



منبع

او گفت که اینوسنت در تابستان شروع به آزار جنسی او کرد. او خاطرنشان کرد که آخرین سوء استفاده او از او در نوامبر بود. او اضافه کرد که اشک های او مانع از ورود کامل اینوسنت شد. او به یاد آورد که او قبل از خروج از اتاق گفت: «هرگز مهم نیست».

بیشتر بخوانید: کودک با ضربات چاقو در ساحل شمالی میامی پیدا شد، مادر در بازداشت

در طی تماسی بین دختر و اینوسنت با پلیسی که به او گوش می‌دادند، گزارش جزئیات او را برای اینوسنت توصیف می‌کرد که چگونه سرفه کرده بود و بیمارستان به او آزمایش بارداری می‌داد. اینوسنت به او گفت که نه بگوید و شروع به ساختن داستانی کرد تا در مورد رابطه با پسری به نام «سمن» تعریف کند.