پلیس می گوید جسد در جریان جستجو برای الیزا فلچر مادر ربوده شده ممفیس پیدا شد

برنامه FOX13 Memphis را دانلود کنید تا هشدارهای مربوط به اخبار فوری در محله خود را دریافت کنید.

آبستون دو روز پس از ربوده شدن فلچر در 4 سپتامبر دستگیر شد و متهم به ربودن فلچر شد، اگرچه پلیس ممفیس گفت که آبستون از دادن محل زندگی خود به آنها خودداری کرده است.

مرتبط: خودرو پیدا شد، مردی در حین دویدن در نزدیکی دانشگاه ممفیس به دلیل ربودن مادر بازداشت شد.

جسد در فاصله چند دقیقه‌ای از آپارتمان‌های Longview Gardens کشف شد، جایی که گفته می‌شود آدم‌ربای ادعایی فلچر، کلوتا آبستون 38 ساله، ساعت‌ها پس از ربوده شدن مادر دو فرزند و معلم، در حال تمیز کردن یک GMC Terrain دیده شده است.

سوابق دادگاه نشان می دهد که ابستون قبلاً در ژوئن 2000 به آدم ربایی تشدید شده متهم شده بود. او به 24 سال محکوم شد اما پس از گذراندن 85 درصد از این حکم، واجد شرایط آزادی بود.

مقامات گفتند که این همان GMC Terrain بود که برای ربودن فلچر در منطقه در خیابان مرکزی و زک کرلین استفاده شد.

مقامات هنگام جستجوی الیزا فلچر 34 ساله، مادر و معلم ممفیس که به گفته پلیس در 2 سپتامبر هنگام دویدن در نزدیکی دانشگاه ممفیس ربوده شد، جسدی را کشف کردند.

سوگندنامه دستگیری ابستون همچنین ادعا می کند که تلفن همراه او در منطقه خیابان مرکزی و زک کرلین، جایی که فلچر ربوده شد، پیدا شد، تقریباً همزمان با ربوده شدن مادر دو پسر و معلم سنت مری.

عکس: پلیس می گوید جسد در حین جستجو برای الیزا فلچر پیدا شد

به گفته پلیس، الیزا فلچر، 34 ساله، حوالی ساعت 4:30 صبح روز 2 سپتامبر در حوالی دانشگاه ممفیس در حال دویدن ربوده شد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

به گفته مقامات، صندل ها در نزدیکی بطری آب و تلفن همراه فلچر پس از ربوده شدن او پیدا شد. به گفته پلیس، دی‌ان‌ای روی آن صندل‌ها با آبستون مطابقت داشت و ابستون شب قبل از ربوده شدن فلچر آن را پوشیده بود.

به گفته پلیس، الیزا فلچر، 34 ساله، حوالی ساعت 4:30 صبح روز 2 سپتامبر در حوالی دانشگاه ممفیس در حال دویدن ربوده شد.

مرتبط: اتهامات جدیدی علیه مردی که به ربودن مادر ممفیس در نزدیکی UofM متهم شده بود، تشکیل شد

فرد متوفی حوالی ساعت 5 بعد از ظهر در منطقه ای نزدیک خیابان ویکتور و خیابان پرسون در ممفیس جنوبی پیدا شد، پلیس ممفیس اعلام کرد که علت مرگ و هویت متوفی هنوز مشخص نشده است.

داستان های پرطرفدار:



منبع