پلیس لس آنجلس از دستگیری 18 نفر در حلقه سرقت های خرده فروشی سازمان یافته گسترده یک روز پس از سوگند کلانتر جدید خبر داد.

18 مظنون که در سراسر شهر لس آنجلس و شهرستان لس آنجلس زندگی می کنند، به دلیل نقض قانون مجازات کالیفرنیا §490.4 PC (سرقت خرده فروشی سازمان یافته) و 487 PC (سرقت بزرگ) دستگیر شدند.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.



منبع

اداره پلیس لس آنجلس روز یکشنبه از دستگیری 18 مظنون بین 15 تا 20 ساله در یک عملیات سرقت خرده فروشی سازمان یافته گسترده و سازمان یافته در یک دوره دو روزه در هفته گذشته خبر داد.

پلیس گفت که در مجموع هشت خودرو توقیف شد و تمامی اقلام مسروقه کشف و به خرده فروشان کفش و پوشاک تحویل داده شد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی پلیس، از هر کسی که اطلاعاتی در رابطه با این یا سایر حوادث سرقت خرده‌فروشی سازمان‌یافته دارد، درخواست می‌شود با پلیس محلی یا نزدیک‌ترین آژانس اجرای قانون تماس بگیرند.

LA SHERIFF VILLANUEVA مسابقه را برای انتخاب مجدد قبول کرد

الکس ویلانووا در کنفرانس مطبوعاتی

لونا در سخنرانی خود قول مسیر جدیدی داد و گفت که بر پاسخگویی در قبال نمایندگان و همکاری با مقامات منتخب تمرکز خواهد کرد. او وظیفه دارد تا میزان جرایم خشونت‌آمیز و دارایی را که در این شهرستان، پرجمعیت‌ترین کشور با حدود 10 میلیون نفر، افزایش یافته است، کاهش دهد.

به گفته اداره پلیس لس آنجلس، مظنونان مشابه در 14 حادثه دیگر در شهر لس آنجلس و شهرستان لس آنجلس، با تلفات کلی 90,000 دلار از اقلام سرقت شده مشکوک هستند. این تحقیقات ادامه دارد و یک تلاش تحقیقاتی ترکیبی از LAPD، LASD، و پرسنل پیشگیری از گم شدن خرده فروش لباس خواهد بود.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

این اعلامیه یک روز پس از آن منتشر شد که رابرت لونا در مراسمی روز شنبه به عنوان رهبر جدید بزرگترین کلانتر کشور سوگند یاد کرد. او پس از پیروزی در انتخابات ماه گذشته در برابر کلانتر فعلی الکس ویلانووا، هفته آینده رسما دوره خود را به عنوان سی و چهارمین کلانتر شهرستان لس آنجلس آغاز می کند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

کلانتر لس آنجلس، الکس ویلانووا، در کنفرانس مطبوعاتی که در تالار عدالت در روز سه شنبه، 15 فوریه 2022، در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد، جزئیات عملیات یک هفته ای و سراسری ایالتی با هدف مبارزه با قاچاق انسان را ارائه می دهد.

از روز پنجشنبه، حوادث سرقت خرده‌فروشی سازمان‌یافته در چهار مکان زنجیره‌ای خرده‌فروشی کفش و لباس رخ داد. دو حادثه در بخش جنوب شرقی LAPD، یکی در بخش هولنبک و دیگری در شهر پارامونت در منطقه کلانتر لس آنجلس (LASD) رخ داد.

دوره ویلانووا پس از اینکه کلانتر از اجرای دستورات واکسن کووید-19 برای حدود 10000 معاون سوگند خورده امتناع کرد، با درگیری با اعضای هیئت نظارت شهرستان خدشه دار شد، که او استدلال کرد که کمبود کارکنان در بحبوحه افزایش جرم و جنایت را بدتر می کند. ویلانووا، یک دوره دموکرات، همچنین از منتقدان سرسخت کاهش بودجه جنبش پلیس و افزایش جنایات خشونت آمیز پس از تظاهرات و شورش های زندگی سیاه پوستان بود.

پلیس گفت چندین مظنون مقادیر زیادی لباس به ارزش تخمینی 23000 دلار با خود بردند.

وی گفت: “ما باید از پلیس خوب دفاع کنیم” و افزود: “مسئولیت ما است که از پلیس بد دفاع کنیم و این کار را انجام خواهیم داد – این عنصری برای حفظ اعتماد عمومی است.”