پلیس لاس وگاس گزارش‌های مربوط به مشاهده فرازمینی‌ها را بررسی می‌کند

ایستگاه گزارش داد که حدود 40 دقیقه بعد، یکی از ساکنان محلی با 911 تماس گرفت و گزارش داد که چیزی “100% انسان نیست” از حیاط خانه اش به او خیره شده است، اندکی پس از اینکه او و خانواده اش شاهد سقوط یک شی از آسمان بودند.

تماس گیرنده گفت: “به خدا قسم این شوخی نیست، این در واقع است – ما وحشت زده ایم.”

شما بچه ها من به BS نمی روم. یکی از شرکای من گفت که آنها نیز چیزی را دیده اند که از آسمان افتاده است. بنابراین به همین دلیل است که من به نوعی کنجکاو هستم. آیا چیزی در حیاط خلوت خود دیدی؟»

یکی از افسران پاسخگو در حالی که در حال رفتن به خانه بود، گفت: “در حال حاضر خیلی عصبی هستم.” داداش من پروانه دارم. او ادامه می دهد که مردم “یک ستاره در حال تیراندازی را دیدند و اکنون این افراد می گویند که در حیاط خانه آنها موجودات فضایی وجود دارد.”

کانال تلویزیونی محلی 8 News Now برای اولین بار این ماجرا را گزارش کرد و فیلم و صدای آن عصر عجیب را به دست آورد، از جمله تماس 911 و فیلم دوربین بدن.

“چه چیزی دیدی؟” یکی از افسران می پرسد.

مردی ردای پوش گفت که برخی از اعضای خانواده‌اش «یک چیز بزرگ با نور» را دیدند که از بالا به شدت سقوط کرد.

به گزارش کانال تلویزیونی محلی 8 News Now، حوالی ساعت 11:50 شب 30 آوریل، فیلم دوربین بدن از یک افسر پلیس متروپولیتن لاس وگاس، یک شی درخشان و درخشان را در آسمان ثبت کرد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

تماس گیرنده گفت: “درست است، و آنها بسیار بزرگ هستند.” آنها مانند 8 فوت، 9 فوت، 10 فوت هستند. آنها برای ما مانند بیگانگان به نظر می رسند. چشمان درشت چشمان درشتی دارند. مثل، من نمی توانم آن را توضیح دهم، و دهان بزرگ. آنها چشمانی براق هستند و انسان هستند. آنها 100% انسان نیستند.”

اعزام کننده وضعیت را با تماس گیرنده روشن کرد، مراقب باشید کلمات مناسب را انتخاب کنید.

اسکات بری، معاون مدیر اطلاعات نیروی دریایی، به نمایش ویدیویی یک “پدیده هوایی ناشناس” در جلسه استماع کمیته فرعی مجلس نمایندگان در مورد پهپادها در ماه گذشته اشاره می کند. (الکس براندون / آسوشیتدپرس)

یکی از شاهدان گفت: “این مانند یک موجود بزرگ بود.”

KLAS گزارش داد که دو افسر به خانه تماس گیرنده پاسخ دادند.

به گفته مقامات دولتی که افزودند تنها 2 تا 5 درصد موارد قابل توضیح است، وزارت دفاع در حال ردیابی بیش از 800 مورد «پدیده های هوایی ناشناس» است که اغلب یوفو نامیده می شود.

تحقیقات ماوراء الطبیعه توسط پلیس هیچ پاسخی پیدا نکرد.

پلیس به تحقیق در عصر همان روز ادامه داد و از همسایگان پرسید که آیا آنها نیز شاهد سقوط اشیاء غیرعادی از آسمان بوده اند یا خیر. KLAS گزارش داد که تحقیقات چندین روز به طول انجامید.

افسران با خانواده در چمن جلویی آنها مصاحبه کردند.

“پس، دو نفر هستند – دو سوژه در حیاط خلوت شما وجود دارد؟” اعزام کننده پرسید.

اداره پلیس لاس وگاس در بیانیه ای ایمیلی گفت: «در 1 می 2023، تقریباً در ساعت 12:29 صبح، اعزام LVMPD تماسی در مورد یک وضعیت مشکوک دریافت کرد. افسر تحقیقات مقدماتی را انجام داد و این رویداد را بی‌اساس اعلام کرد.»

افسر در مورد حادثه ای که همکارش درست قبل از رسیدن به تماس دیده بود به آنها می گوید.

تماس گیرنده، که گفت که او و خانواده اش دیده اند که چیزی از روی زمین افتاده است، “مثل یک فرد 8 فوتی در کنار آن وجود دارد، و دیگری درون ما، و چشم های درشتی دارد و به ما نگاه می کند – و هنوز آنجاست.” آسمان، به اعزام کننده گفت.

معاون مدیر اطلاعات نیروی دریایی اسکات بری به نمایش ویدیویی یک UAP اشاره می کند