پلیس فلوریدا می‌گوید: «دزد احتمالی» وقتی کارمند فروشگاه اسلحه خود را می‌کشد گیج مانده است.

به گفته کلانتر شهرستان اسکامبیا در فلوریدا، زمانی که “دزد احتمالی” متوجه شد قربانی مورد نظر او نیز اسلحه دارد، تلاش برای سرقت از فروشگاه ناخوشایند شد.

پلیس فلوریدا می گوید مرد 55 ساله متهم به تعقیب دختر 6 ساله در محله خود شد.



منبع

او توضیح می دهد که برای محافظت شخصی است.

چند ثانیه بعد، وقتی می بیند کارمند برگشته، یخ می زند. … کارمند در حالی که اسلحه خود را به سمت دزدی متحیر گرفته بود به پیشخوان بازگشت.

کلانتری گفت: “خوشبختانه، او تصمیم می گیرد که زمان سرقت نیست.”

این اتفاق در 9 سپتامبر در فروشگاهی در بلوار نورث پیس در پنساکولا رخ داد، و ویدئوی نظارتی نشان می‌دهد که مظنون در هر قدمی که نمی‌توانست کسی را پشت پیشخوان پیدا کند، خنثی می‌شود.

سپس مرد به آرامی بیرون می‌رود و با احتیاط به منشی که روی شانه‌اش می‌نشیند، نگاه می‌کند. در حین برخورد هیچ خریدی انجام نشد.

مقامات گفتند که او “به حمل آشکار سلاح ممنوعه و تلاش برای سرقت با سلاح گرم” متهم است. سوابق زندان نشان می دهد که باند برای تلاش برای سرقت با اتهام سلاح گرم 100000 دلار تعیین شده است.

دو نماینده فلوریدا را تماشا کنید که مرد بیهوش را از قایق نجات می دهند که منفجر می شود و می سوزد

کلانتر گفت که یک مظنون 32 ساله اهل پنساکولا در 15 سپتامبر در نزدیکی شهرستان سانتا روزا دستگیر شد و تفنگ ساچمه ای بنلی که در فروشگاه مشاهده شده بود را در اختیار داشت.

“منظورم ضرر نیست. من فقط اهل اینجا نیستم.» او به منشی می گوید. “من اهل شیکاگو هستم.”

بول از قلم در فلوریدا فرار می کند و وارد سفید کننده ها می شود. ببینید که چگونه یک گاوچران قدم برداشت

یکی از کارمندان فروشگاه، بدون اطلاع سارق احتمالی، قبل از ورود به فروشگاه، او را تماشا کرده بود که خودش را مسلح کند. این کارمند به سمت اتاق پشتی رفت تا خود را (به اسلحه شخصی خود) مسلح کند.» کلانتر گفت.

در آن لحظه، شنیده می‌شود که مظنون تلاش می‌کند دلیلی غیرتهدید‌کننده برای آوردن یک تفنگ ساچمه‌ای به یک فروشگاه بزرگ بیابد.