پلیس سن پترزبورگ جسد پسر گمشده فلوریدا 2 ساله را در دهان تمساح پیدا کرد

هالووی گفت که توماس موزلی حدود ساعت 9 شب چهارشنبه با بریدگی در بازوها و دستانش به خانه مادرش رفت و سپس خود را در بیمارستان محلی بستری کرد و جمعه شب در آنجا ماند. موزلی گفت: «او نمی‌خواست با یک کارآگاه صحبت کند و بعداً درخواست وکیل داد.

با این حال، هالووی گفت که پدر پسر، توماس موزلی، 21 ساله، به دو فقره قتل درجه یک در قتل مادر پسر، پاشون جفری 20 ساله، و پسر کوچکشان، تایلن متهم شده است. این وزارتخانه این خبر را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده است.

از زمانی که جسد مادر پسربچه با ضربات چاقو در آپارتمانش در سن پترزبورگ بعد از ظهر پنجشنبه پیدا شد، جست‌وجوی یک ساعته یک روزه شامل مقامات محلی، ایالتی و فدرال از جمله تیم‌های غواصی و افسران با استفاده از پهپاد ادامه داشت.

مایک اسنایدر را در توییتر دنبال کنید: @mikesnider.

هالووی در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی جمعه شب که توسط ایستگاه تلویزیونی Spectrum Bay News 9 در منطقه خلیج تامپا ارسال شد، گفت: «با نزدیک‌تر شدن کارآگاهان، یک گلوله به تمساح شلیک کردند و تمساح شی را رها کرد و ما توانستیم جسد تایلن را سالم بازیابی کنیم. .

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: پلیس فلوریدا جسد پسر گمشده 2 ساله را در دهان تمساح پیدا کرد.





منبع

گردباد در غرب میانه و جنوب: عکس‌ها ویرانی از جمله خانه‌های خرد شده، خیابان‌های پر از آوار، ماشین‌های واژگون را نشان می‌دهند

همه در مورد چه چیزی صحبت می کنند؟: برای دریافت آخرین اخبار در خبرنامه پرطرفدار ما ثبت نام کنید

هالووی در جریان کنفرانس خبری گفت: «ما متاسفیم که مجبور شدیم به این شکل به پایان برسد.

به گفته پلیس، جسد یک پسر بچه 2 ساله فلوریدا که از زمان کشته شدن مادرش در روز پنجشنبه ناپدید شده بود، روز جمعه در دهان تمساح کشف شد.

پلیس روز پنجشنبه برای تایلن هشداری کهربایی صادر کرده بود، پس از اینکه پلیس جسد مادرش را پیدا کرد. جفری که در یک فروشگاه CVS کار می کرد و پسرش آخرین بار در ساعت 5:20 بعد از ظهر چهارشنبه توسط اعضای خانواده دیده شدند. پلیس گفته است که حوالی ساعت 8:30 شب، همسایه‌ها صدای غوغایی بلندی را در نزدیکی آپارتمان خود شنیده‌اند، اما پلیس تماس گرفته نشده است.

مادر جفری پس از اینکه روز بعد از دخترش خبری نداشت با مدیر دارایی مجتمع آپارتمانی تماس گرفت. اعضای خانواده گفتند جفری و تایلن به تازگی حدود یک ماه پیش به آنجا نقل مکان کرده اند. در آن زمان بود که جفری در صحنه‌ای که هالووی به عنوان «صحنه جنایت بسیار خشن» توصیف کرد، که در آن چندین بار با چاقو ضربه خورده بود، جسد پیدا شد.

در حین جستجوی پسر در منطقه تفریحی Dell Holmes Park و دریاچه Maggiore، کارآگاهان تمساح را در دریاچه دیدند که چیزی در دهانش داشت. وقتی متوجه شدند جسد یک کودک است، به سمت تمساح شلیک کردند و آن را کشتند.

فرار از آسیب طوفان: کنسرت‌بازان ایلینویز خود را آزاد می‌کنند، دیگران پس از فروریختن سقف تئاتر. یک کشته و 28 زخمی

آنتونی هالووی، رئیس پلیس سن پترزبورگ روز جمعه گفت که پلیس منتظر معاینه پزشکی بود تا جسد تایلن موزلی را برای تعیین علت مرگ معاینه کند.

مشارکت: آسوشیتدپرس.