پلیس: سم برینتون، مقام غیر دودویی بایدن، جواهراتی به ارزش 1700 دلار را در دومین دزدی چمدان دزدید.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

اما پلیس تحقیقات را پس از اینکه نتوانست فردی که چمدان را گرفته است شناسایی کند، بسته است.

جمهوری خواه مجلس برتر خواستار پاسخ از مدیر بایدن در مورد یک مقام NUKE غیر باینری که در معرض زندان است

سام برینتون در 22 ژوئن 2019 در شهر نیویورک در «Evening Tea» در Playboy Playhouse شرکت می‌کند.

برینتون پس از انتصاب به سمت نظارت بر سیاست زباله های هسته ای در دفتر انرژی هسته ای وزارت انرژی به عنوان یک فرد غیر دودویی سیال جنسیتی، خبرساز شد. برینتون همچنین در مورد عضویت در به اصطلاح Sisters of Perpetual Indulgence، یک گروه درگ کوئین، پستی منتشر کرده است.



منبع

پلیس مینیاپولیس به طور مشابه، از طریق فیلم دوربین های امنیتی، مشاهده کرد که برینتون چمدانی را قبل از برداشتن برچسب آن و دور شدن عجله می گیرد. برینتون در تماسی کوتاه با یک افسر پلیس، گرفتن کیسه را به دلیل خستگی عنوان کرد.

ادامه داد: «سپس آن را دوباره روی چرخ فلک قرار دهید، در همه جهات به دنبال هر کسی که ممکن است تماشا کند یا نزدیک شود، نگاه کنید. برینتون تنها با چک کردن یک چمدان، که برینتون قبلاً از چرخ فلک ادعا کرده بود، با نگاه کردن به اطراف، همان رفتار را نشان داد. تکه های چمدان.”

مدت کوتاهی پس از متهم شدن برینتون در ماه اکتبر، DOE بی سر و صدا برینتون را مرخصی داد اما هیچ توضیحی ارائه نکرد. آژانس تأیید کرده است که برینتون در مرخصی است، اما از ارائه هرگونه اطلاعات اضافی خودداری کرده و گفته است در مورد مسائل پرسنلی اظهار نظر نمی کند.

کارآگاه LVMPD در گزارش می‌نویسد: «برینتون هنگام بردن چمدان قربانی چندین نشانه از رفتار غیرعادی نشان داد که نشانه‌هایی است که مظنونان معمولاً هنگام ارتکاب دزدی چمدان نشان می‌دهند.» به طور خاص، برینتون چمدان قربانی را از چرخ و فلک بیرون کشید و برچسب را بررسی کرد.

وزیر انرژی بایدن بلافاصله پس از تایید سنا با بیل گیتس ملاقات کرد.

به گفته ساموئل برینتون – که از ژوئن به عنوان معاون وزیر انرژی (DOE) در امور سوخت مصرف شده و دفع زباله خدمت کرده است – ظاهراً در 6 ژوئیه در فرودگاه بین المللی هری رید در لاس وگاس یک چمدان به ارزش کلی 3670 دلار دزدید. اظهارنامه ای که روز چهارشنبه توسط یک کارآگاه اداره پلیس متروپولیتن لاس وگاس (LVMPD) ثبت شد. این کیف حاوی جواهراتی به ارزش 1700 دلار، لباس به ارزش 850 دلار و لوازم آرایش به ارزش 500 دلار بود.

مدیر بایدن نمی گوید اگر یک مقام غیر دودویی متهم به دزدی چمدان های یک زن باشد هنوز هم حقوق می گیرد

سم برینتون در Playboy Playhouse

قانون‌گذاران جمهوری‌خواه ابراز نگرانی کرده‌اند و استدلال می‌کنند که آمریکایی‌ها سزاوار اطلاعات بیشتری در مورد اینکه آیا برینتون همچنان به دریافت چک‌های حقوق دولتی ادامه می‌دهد و آیا وزارت دفاع مجوز امنیتی برینتون را لغو کرده است یا خیر، ابراز نگرانی کرده‌اند.

این بیانیه به این نتیجه رسید که دلیل احتمالی وجود دارد که برینتون به قصد محروم کردن مالک به طور دائم از اموالی به ارزش 3670 دلار دست به سرقت بزرگ زده است. در نوادا، سرقت بزرگ از اقلام به ارزش بیش از 3500 دلار جزء جنایات دسته B محسوب می شود و مجازات آن تا 10 سال زندان و جریمه تا سقف 10000 دلار است.

کارآگاه در این گزارش نوشت که زنی که در 6 ژوئیه از واشنگتن دی سی به لاس وگاس سفر می کرد، مدت کوتاهی پس از حادثه گزارش داد یکی از چمدان های چک شده اش گم شده است. پلیس سپس فیلم دوربین های امنیتی را بررسی کرد و مشاهده کرد که “یک مرد بالغ سفیدپوست با یک تی شرت سفید با طرح نماد هسته ای اتمی رنگین کمان بزرگ” در حال برداشتن چمدان هایی بود که با توصیف قربانی از کیف گم شده اش مطابقت داشت قبل از خروج سریع از فرودگاه.

یکی از سخنگویان DOE قبلاً به فاکس نیوز دیجیتال گفت: “سام برینتون از DOE در مرخصی است و دکتر کیم پتری وظایف معاون معاون وزیر سوخت مصرف شده و دفع زباله را انجام می دهد.”

سپس پلیس توانست تأیید کند که برینتون در 6 جولای با همان پرواز به لاس وگاس سفر کرده است و یک پست اینستاگرامی پیدا کرد که در آن برینتون یک عکس سلفی با همان پیراهن نماد اتمی به رنگ رنگین کمان منتشر کرد.

حکم بازداشت برینتون روز پنجشنبه صادر شد.

اولین بار در FOX: بر اساس گزارش پلیسی که فاکس نیوز دیجیتال به دست آورده است، مقام غیردودویی دولت بایدن که به اتهام سرقت چمدان در مینه‌سوتا با پنج سال زندان روبرو است، اکنون به دلیل سرقت کیف دیگری در نوادا با حداکثر 10 سال زندان مواجه است.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

با این حال، در 29 نوامبر، پس از انتشار گزارش‌های رسانه‌ای مبنی بر دزدی ادعایی برینتون در فرودگاه مینه‌سوتا، بازرسان پرونده را دوباره باز کردند زیرا مظنون با توصیف برینتون مطابقت داشت. با مشاهده مقالات خبری، افسری که ماه ها قبل پرونده را بسته بود “بلافاصله” برینتون را “به عنوان مظنون مربوط به این پرونده” شناخت.

در همین حال، برینتون قرار است در اواخر این ماه در یک جلسه دادگاه در دادگاه ایالتی مینه سوتا حاضر شود تا با اتهامات مشابهی در مورد حادثه سپتامبر در فرودگاه سنت پل مینیاپولیس (MSP) روبرو شود. پلیس برینتون را متهم کرد که در 16 سپتامبر یک چمدان به ارزش 2325 دلار از چرخ و فلک چمدان MSP را دزدیده است.