پلیس سابق لین در قتل فلوید به زندان کلرادو گزارش خواهد داد

اما تائو و کیونگ قرار است در 24 اکتبر در دادگاه ایالتی به اتهامات جداگانه کمک و مشارکت در قتل و قتل عمد محاکمه شوند. آنها روز دوشنبه به طور رسمی موافقت نامه های خود را رد کردند.

مایک برانت، وکیل مدافع منطقه مینیاپولیس که این پرونده را از نزدیک دنبال کرده است، گفت که تکلیف لین منطقی است.

برانت گفت: «آنها عوامل مختلفی از جمله جرمی که برای آن محکوم شده‌اند، امتیاز سابقه کیفری، توصیه قاضی، سابقه خشونت قبلی و غیره را در نظر می‌گیرند، فکر می‌کنم چون این جرم لزوماً یک جرم نبود جرم “خشونت آمیز” بود و او سابقه قبلی نداشت، تعداد او کمتر بود و او را واجد شرایط برای یک مرکز با امنیت پایین تر می کرد.”

کارشناسان حقوقی می گویند غیرعادی نیست که افرادی که در دادگاه فدرال محکوم شده اند اجازه داشته باشند هفته ها یا ماه ها بعد برای صدور حکم گزارش بدهند، حتی در موردی که از نظر احساسی مانند مرگ فلوید زیر زانوی افسر سابق درک شووین در 25 می 2020، که جرقه ای را در پی داشت. تظاهرات در مینیاپولیس و در سراسر جهان برای محاسبه بی عدالتی نژادی و پلیس.

مگنوسون در ابتدا دستور تسلیم لین را در 4 اکتبر صادر کرد، اما به دلیل تداخل پیچیده بین حکم فدرال وی و محکومیت او در دادگاه ایالتی که برای 21 سپتامبر تعیین شده است، تاریخ را به دلیل اعتراف به گناه او به کمک و مشارکت دوم تغییر داد. -قتل درجه

قاضی ناحیه ایالات متحده، پل مگنوسون، توصیه کرده بود که اداره زندان ها، لین را به اردوگاه زندانی با امنیت پایین در دولوث، نزدیکتر به خانه اش بفرستد، اما این دفتر تصمیمات نهایی را در مورد محل اسکان زندانیان، از جمله بررسی نگرانی های ایمنی، می گیرد.

وکیل مدافع لین، ارل گری، گفت: “او باید آنجا خوب باشد.”

قاضی تا کنون تاریخ تسلیم 4 اکتبر افسران سابق تو تائو و جی الکساندر کوئنگ را که به همراه لین در ماه فوریه به اتهامات حقوق مدنی فدرال محکوم شده بودند، تغییر نداده است. مگنوسون ماه گذشته آنها را به ترتیب به 3 سال و نیم و 3 سال محکوم کرد و توصیه کرد که به دولوث یا یانکتون بروند.

طبق وب‌سایت دفتر زندان‌ها، FCI Englewood یک زندان کم‌امنیت برای مردان است که یک کمپ ماهواره‌ای حداقل امنیتی مجاور دارد. 1032 زندانی از جمله 97 نفر در کمپ نگهداری می شود. مسکن به سبک خوابگاهی یا اتاقک است. زندگی در آنجا بسیار منظم است، از جمله سرشماری مکرر و بیدار شدن در سحر.

مینیاپولیس (AP) – افسر سابق پلیس مینیاپولیس، توماس لین، که به دلیل نقض حقوق مدنی جورج فلوید به 2 سال و نیم محکوم شد، دوران خود را در یک اردوگاه زندان فدرال با امنیت پایین در کلرادو سپری خواهد کرد.

هنوز جارد فوگل، بازیکن سابق مترو، که در سال 2015 به دلیل جرایم پورنوگرافی کودکان و رفتار جنسی غیرقانونی با کودک به بیش از 15 سال زندان محکوم شد، وجود دارد.

پوشش کامل AP از قتل جورج فلوید را در: https://apnews.com/hub/death-of-george-floyd بیابید



منبع

زندان لیتلتون دیگر افسران مجری قانون سابق را که به جرم جنایات فدرال محکوم شده بودند، نگه داشته است، از جمله افسر سابق چارلستون شمالی، کارولینای جنوبی، افسر مایکل اسلیگر، که به خاطر قتل والتر اسکات، یک مرد سیاهپوست غیرمسلح که فرار کرده بود به اتهام حقوق مدنی ۲۰ سال محکوم شده است. توقف ترافیک در سال 2015; و کلانتر سابق اورنج کانتی، کالیفرنیا، مایک کارونا، که در سال 2009 به دلیل دستکاری شاهدان به 5 سال و نیم سال زندان محکوم شد.

شووین، که به اتهامات قتل و قتل غیرعمد ایالتی به ۲۲ سال و نیم سال و به اتهام حقوق مدنی فدرال به ۲۱ سال محکوم شده بود، در زندان اوک پارک هایتس تا زمان انتقالش به زندان فدرال که هنوز اعلام نشده است، همچنان در زندان با امنیت حداکثری ایالت باقی می ماند.

یک حکم دادگاه روز سه شنبه به لین دستور می دهد تا در 30 اوت به موسسه اصلاحی فدرال انگلوود در حومه دنور در لیتلتون گزارش دهد.

___

از دیگر زندانیان مشهور سابق انگلوود می توان به راد بلاگویویچ، فرماندار سابق ایلینویز اشاره کرد که در سال 2012 گزارش داد که به اتهام فساد 14 سال محکوم شده بود اما در سال 2020 توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، حکم او تخفیف یافت. یکی دیگر از آنها جفری اسکیلینگ، مدیر عامل سابق انرون بود که خدمت کرد. بیش از 12 سال در Englewood و جاهای دیگر از سال 2006 برای کلاهبرداری اوراق بهادار و جرایم دیگر.