پلیس در تیراندازی پس از آن کشته شد که پلیس گفت دختر کالیفرنیایی را گربه ماهی گرفت و خانواده او را کشت

لری گونزالس، رئیس پلیس ریورساید، گفت: “این یک یادآوری وحشتناک دیگر از شکارچیانی است که در فضای آنلاین وجود دارند و فرزندان ما را شکار می کنند.” آن را دوباره اگر نه، برای محافظت بهتر از آن‌ها همین الان شروع کنید.»

به گفته پلیس، مظنون یک قتل سه گانه که روز جمعه در تیراندازی با پلیس در جنوب کالیفرنیا جان خود را از دست داد، ظاهراً در سراسر کشور رانندگی کرد تا با دختر نوجوانی که به صورت آنلاین ماهیگیری کرده بود ملاقات کند، قبل از اینکه سه نفر از اعضای خانواده او را بکشد.

آنها گفتند که در حالی که مأموران در حال پاسخگویی بودند، پلیس شروع به دریافت تماس‌هایی در مورد آتش‌سوزی ساختمانی در چند خانه دورتر از محل اعلام تماس بهزیستی کرد.

پلیس گفت وقتی نمایندگان به سراغ ادواردز رفتند، او به سمت آنها تیراندازی کرد، قبل از اینکه حداقل توسط یکی از نمایندگان به ضرب گلوله کشته شود.

پلیس گفت که معاونان اداره کلانتر شهرستان سن برناردینو، ادواردز را پس از اینکه او را در همان روز با نوجوان پیدا کردند، کشتند.

آنها گفتند که ادواردز در صحنه کشته شده است.

پلیس گفت که علت آتش سوزی در خانه – حدود 50 مایلی جنوب شرقی لس آنجلس – نیز در دست بررسی است، اما به نظر می رسد “عمدا مشتعل شده است.”

اداره پلیس ریورساید در خبری اعلام کرد که آستین لی ادواردز 28 ساله نیز احتمالاً قبل از ترک با دختر خانه خانواده را در ریورساید کالیفرنیا به آتش کشیده است.

به گفته پلیس، ادواردز به صورت آنلاین با این نوجوان رابطه برقرار کرد و سپس از ویرجینیا به ریورساید رفت و وسیله نقلیه خود را در خیابان همسایه پارک کرد. پلیس گفت که او سپس به سمت خانه نوجوان در محله La Sierra South رفت.

پلیس گفت که دختر نوجوان آسیبی ندید و تحت بازداشت حفاظتی اداره خدمات اجتماعی عمومی شهرستان ریورساید قرار گرفت.

پلیس سه جسد پیدا شده در خانه این خانواده را به‌عنوان پدربزرگ و مادربزرگ دختر، مارک وینک، 69 ساله، همسرش، شری وینک، 65 ساله، و مادر دختر، بروک وینک، 38 ساله شناسایی کرد.

هیچ یک از آژانس‌ها نمی‌توانند فوراً برای اظهار نظر در روز دوشنبه توسط USA TODAY تماس بگیرند.

به گفته پلیس در مقطعی، ادواردز پدربزرگ، مادربزرگ و مادر نوجوان را قبل از بازگشت به وسیله نقلیه خود و ترک آن نوجوان، کشت.

مارک و شری وینک

مارک و شری وینک

بروک وینک

“او تازه شروع به تیراندازی کرد”: مدیر Walmart در Chesapeake ویرجینیا در اتاق استراحت آتش گشود و 6 نفر را کشت

بازرسان بعداً مشخص کردند این دو نفر ادواردز و نوجوان بودند که سن آنها مشخص نشد.

مقامات گفتند که ادواردز قبلا برای پلیس ایالت ویرجینیا و همچنین اداره کلانتری شهرستان واشنگتن کار می کرد.

بروک وینک

مانتی تئو: چگونه این بازیکن فوتبال گربه‌ماهی از «تاریک‌ترین لحظات» دروغگویی دوست دختر عبور کرد

آتش نشانی ریورساید به خانه رسید و متوجه آتش سوزی در طبقه اول شد. پلیس گفت وقتی آنها داخل شدند، سه جسد را کشف کردند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: یک افسر پلیس در کالیفرنیا پس از گربه‌ماهی کردن دختر و کشتن خانواده کشته شد.





منبع

ناتالی نیسا آلوند اخبار پرطرفدار USA TODAY را پوشش می دهد. با او در [email protected] تماس بگیرید و او را در توییتر دنبال کنید @nataliealund.

پلیس گفت که پلیس در ریورساید ابتدا در اواخر صبح جمعه به خانه این دختر فراخوانده شد تا وضعیت رفاهی دختری را که هنگام سوار شدن به رد کیا سول با مردی مضطرب به نظر می رسید، بررسی کند.

چند ساعت بعد، مقامات توانستند وسیله نقلیه ادواردز را در حالی که او با این نوجوان از طریق شهرستان سن برناردینو در منطقه غیرقانونی کلسو در حال رانندگی بود، ردیابی کنند.

ادواردز، که به گفته پلیس در شمال چسترفیلد، ویرجینیا زندگی می‌کرد، به صورت آنلاین با دختر آشنا شد و با فریب دادن او با هویت جعلی، معروف به «گربه‌ماهی»، اطلاعات شخصی او را به دست آورد.

پلیس گفت که علت مرگ آنها روز دوشنبه در دست بررسی است.