پلیس به خانه سناتور تد کروز در مورد “مسائل خانوادگی” تماس گرفت

Caroline Brehman/EPA-EFE از طریق Shutterstock

دفتر کروز گفت: “هیچ آسیب جدی وارد نشد. خانواده از رسانه ها می خواهند که حریم خصوصی دخترشان را در این زمان رعایت کنند.”



منبع

به گزارش ایستگاه ABC KTRK به نقل از پلیس هیوستون، پلیس سه شنبه شب به دلیل گزارش هایی مبنی بر زخمی شدن یک نوجوان با ضربات چاقو به خانه تد کروز، سناتور جمهوری خواه تگزاس، فراخوانده شد.

به گزارش KTRK، اداره پلیس هیوستون گفت که گزارش هایی را درست قبل از ساعت 8 بعد از ظهر روز سه شنبه به وقت محلی دریافت کرده است که یک نوجوان 14 ساله با ضربات چاقو به بازوهای خود در محله ریور اوکس، جایی که قانونگذار جمهوریخواه به همراه همسرش در آن زندگی می کند، دریافت کرده است. ، هایدی و دو دخترشان.

مقامات گفتند که نوجوان ناشناس به بیمارستان منتقل شده است اما نمی توانند بگویند که آیا تماس 911 مربوط به یکی از اعضای خانواده کروز بوده است یا خیر.

عکس: تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه تگزاس در جریان نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری‌خواه در سال 2022، در لاس‌وگاس، 19 نوامبر 2022 سخنرانی می‌کند.

نمایندگان کروز در بیانیه ای به KTRK وابسته به ABC و سایر رسانه ها گفتند: “این یک موضوع خانوادگی است و خوشبختانه دختر آنها خوب است.”

دفتر کروز در بیانیه‌ای اواخر روز سه‌شنبه اعلام کرد که حال دخترش خوب است و خواستار حفظ حریم خصوصی خانواده شد.

تد کروز، سناتور جمهوریخواه تگزاس، در جلسه سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوریخواه در سال 2022، در لاس وگاس، 19 نوامبر 2022 سخنرانی می کند.