پلیس اوکلاهاما در میان جست‌وجوی 4 دوچرخه‌سوار مفقود شده، جسد انسان‌های متعددی را پیدا کرد.

مارک چستین 32 ساله بیلی چستین 30 ساله مایک اسپارکس 32 ساله و الکس استیونز 29 ساله از Okmulgee، عصر دوشنبه ناپدید شدند. جسیکا، همسر مارک چستین و مادر الکس استیونز ناپدید شدن خود را گزارش کردند.

وی افزود: “باید واضح بگویم، ما هنوز نمی دانیم که این افراد گمشده ما هستند.”

وی افزود: اگر مشخص شود که این افراد نیستند، بررسی جداگانه ای خواهیم داشت.

مقامات گفتند که پلیس در اوکمولگی، اوکلاهاما، در میان جست‌وجوی چند روزه برای یافتن چهار دوچرخه‌سوار ناپدید شده، «چندین شی را در آب پیدا کرد که به نظر بقایای انسان هستند» در رودخانه دیپ فورک.

پلیس Okmulgee بر این باور است که چهار “دوست نزدیک” عصر یکشنبه خانه بیلی چستین را برای دوچرخه سواری در سمت غرب شهر ترک کردند. به گفته پلیس، دو نفر از این افراد تلفن همراه خود را همراه داشتند، اما تلاش برای تماس با آنها مستقیماً به پست صوتی رفت.

فرمانده پلیس این شهر گفت که بقایای بقایای این شهر در یک نشست خبری کشف شده است، اما وی افزود که هیچ دوچرخه ای پیدا نشده است. او گفت که هنوز بقایای آن از آب بیرون نیامده است.

جورجیا کوئینتون سیمون: مادر در حال حاضر “تمرکز اصلی” تحقیقات است، پلیس در جستجوی بقایای کودک است

جسیکا چستین پنجشنبه به فاکس نیوز دیجیتال گفت که برای شوهرش و دوستانش دوچرخه سواری معمولی بود و گفت که او بدون هیچ ردی از آنجا خارج نمی شد. او قرار بود دوشنبه صبح دو فرزندشان را تماشا کند که او کار جدیدی را شروع کرد.

یکی از شاهدان ادعا کرد که استیونز را به تنهایی روز یکشنبه حول و حوش ساعت 4 بعد از ظهر در خارج از فروشگاه دود جامعه هندی Okmulgee یا “Smoke Shop” در سمت جنوبی Okmulgee دیده است. شاهد دیگری ادعا کرد که مارک و بیلی چستین را روز دوشنبه در نزدیکی YMCA مشاهده کرده است.



منبع

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

پرنتیس روز جمعه گفت که یک رهگذر چیزی “مشکوک” را در آب دید و با پلیس تماس گرفت که در حال ایمن سازی صحنه بودند.

پرنتیس گفت که آخرین بار از مارک چستین بعد از ساعت 5 بعد از ظهر یکشنبه تلفنی شنیده شد. هیچ مشاهده گزارش شده دیگری تایید نشده است.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

چهار مرد اوکلاهما به طور مرموزی برای روزها پس از دوچرخه سواری ناپدید می شوند

جو پرنتیس، رئیس پلیس Okmulgee، در جریان یک نشست خبری جمعه که در فیسبوک پخش شد، گفت: «در حال حاضر نمی‌توانیم شناسایی کنیم، اما به احترام خانواده‌ها را قبل از اعلام رسمی اعلام کردیم.» “اگر معلوم شود که این چهار مرد گمشده بقایای موجود در رودخانه هستند، تمرکز تحقیقات ما از یافتن آنها به آنچه برای آنها اتفاق افتاده تغییر خواهد کرد.”

بازرسان روز چهارشنبه شواهد ویدئویی و GPS را جمع‌آوری کردند و مشاهدات احتمالی این افراد را دنبال کردند – از جمله یکی از شاهدان که گزارش داد هر چهار مرد را در ساعت 2 بامداد سه‌شنبه در خیابان دیده است.