پلیس آیداهو در حال تحقیق در مورد قتل های چهارگانه در مورد شباهت ها با حمله چاقو حل نشده اورگان در سال 2021 سوال کرد.

جیمز فرای، رئیس اداره پلیس مسکو، که اداره او تحقیقات مربوط به قتل چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو را هدایت می کند، در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه گفت که بازرسان اطلاعاتی در مورد یک حمله چاقو در سال گذشته در سالم، اورگان دریافت کردند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

پلیس می‌گوید: قتل‌های دانشگاه آیداهو: تهدید همچنان بدون بازداشت مظنونی امکان‌پذیر است

در پرونده اورگان، تراویس و جمیلین جوتن حوالی ساعت 3 صبح روز 13 اوت 2021 از خواب بیدار شدند و یک مهاجم ناشناس با چاقو به آنها حمله کرد. تراویس با مهاجم مبارزه کرد، اما در صحنه مرگ اعلام شد.

جمیلین 19 ضربه چاقو و جراحات دیگر متحمل شد، اما به بیمارستان منتقل شد و زنده ماند. پلیس مظنونی در این حمله ندارد.

نمایی کلی از خانه مسکو، آیداهو که در روز چهارشنبه، 16 نوامبر 2002، جایی که چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو به قتل رسیدند، گرفته شد.

یک کارآگاه از اداره کلانتر شهرستان ماریون در اورگان که به تحقیقات 2021 منصوب شده بود عصر چهارشنبه به سوالات پاسخ نداد.

یادبود با خرس های پر شده و عکسی در مقابل خانه دانشگاه آیداهو

به گفته پلیس، این چهار دوست حوالی ساعت 1:45 بامداد 13 نوامبر به خانه بازگشتند و در حالی که مدتی بین ساعت 3:00 تا 4:00 صبح می خوابیدند مورد حمله قرار گرفتند.

عکس تقسیم شده از قربانیان

کشته شدن دانشجویان دانشگاه آیداهو: جدول زمانی وقایع

پلیس مظنونی را شناسایی نکرده و سلاح قتل در اختیار ندارد، اما به دنبال یک “چاقوی تیغه ثابت” است.



منبع

خبرنگاری روز چهارشنبه از رئیس فرای پرسید که آیا بازرسان در حال بررسی هرگونه ارتباط احتمالی بین قتل چهارگانه در آیداهو و حمله سالم هستند، و خاطرنشان کرد که هر دو مورد شامل حمله یک مهاجم ناشناس به یک خانه در حوالی ساعت 3:00 صبح و حمله به قربانیان خواب با چاقو است. .

فرای با اشاره به اینکه از پرونده اورگان آگاه بوده و اطلاعاتی در مورد آن دریافت کرده است، پاسخ داد: “ما در حال بررسی همه راه ها هستیم و آژانس های دیگری داریم که با ما در مورد موارد دیگر تماس می گیرند، مواردی که قرار است آنها را پیگیری کنیم.” آی تی. هیچ ارتباط رسمی بین این دو مورد مشخص نشده است.

گل‌ها و یک خرس اسباب‌بازی در 21 نوامبر 2022 در مسکو، آیداهو، جایی که چهار دانش‌آموز به قتل رسیدند، به عنوان یادبود نشسته‌اند.

خانه دانشگاه آیداهو که در آن 4 دانشجو کشته شدند، لکه‌های خون در بیرون دیده می‌شود

در برنامه FOX NEWS بخوانید

پزشک تشخیص داد که هر چهار قربانی چندین ضربه چاقو خورده اند و برخی از آنها زخم های دفاعی داشته اند.

یک عکس تقسیم شده صحنه جنایت و قربانیان، از جمله دانشجویان دانشگاه آیداهو، اتان چاپین، 20 ساله را نشان می دهد. Xana Kernodle، 20; مدیسون موگن، 21; و کیلی گونکالوز، 21 ساله.

در مسکو، آیداهو، بیش از 100 افسر مجری قانون از FBI، پلیس ایالت آیداهو، و اداره پلیس مسکو، ده روز پس از قتل اتان چاپین، زانا کرنودل، مدیسون موگن و کیلی گونکالوز هنوز در حال بررسی شواهد هستند.

در ژوئن 2022، ده ماه پس از قتل تراویس جوتن، خانواده او برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری و محکومیت قاتل او شود، 50000 دلار جایزه تعیین کردند.