پلتولا در مناظره خانه آلاسکا با پالین، بیگیچ، بای روبرو می شود

بیگیچ پلتولا را نیز مورد هدف قرار داده و به دنبال پیوند زدن او با نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بوده است.

پیلین به بیگیچ پیوسته و از رای دهندگان خواسته است که «قرمزها» یا نامزدهای جمهوری خواه را رتبه بندی کنند.

پلتولا در انتخابات ویژه ماه اوت، پیلین و نیک بیگیچ جمهوریخواه را شکست داد تا باقیمانده دوره دون یانگ، نماینده فقید جمهوریخواه را پر کند. این سه نفر، همراه با لیبرتارین کریس بای، در انتخابات 8 نوامبر برای یک دوره کامل و دو ساله که از ژانویه آغاز می شود، شرکت می کنند. آن انتخابات نیز انتخاب رتبه بندی خواهد شد. هر چهار نامزد در مناظره چهارشنبه شب شرکت کردند.

بیگیچ گفت: «مهم است که ما با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم، اما من نمی‌خواهم دست در دست هم بگیرم تا از پرتگاه مالی عبور کنیم.»

یانگ به مدت 49 سال تنها کرسی مجلس آلاسکا را در اختیار داشت. او در ماه مارس درگذشت. پدربزرگ بیگیچ، نماینده فقید ایالات متحده، نیک بیگیچ، دموکرات، کرسی را قبل از یانگ نگه داشت.



منبع

او گفت: “گاهی اوقات شما باید سخت باشید، باید سخت باشید، باید محکم باشید و اینها چیزهایی هستند که ما به عنوان یک ملت به آنها نیاز داریم.”

بای گفت بسیاری از آلاسکاها “وقتی صدای دو حزبی را می شنوند وحشت می کنند زیرا معنای واقعی آن این است که هر دو طرف با هم جمع می شوند تا با مالیات دهندگان جمع شوند.”

بیگیچ، بای و پیلین در پاسخ به این سوال که آیا دولت باید واکسیناسیون را اجباری کند، پاسخ منفی دادند. پلتولا گفت که فکر نمی‌کند باید «ملی» به آنها ملزم شود، اما گفت که نگرانی‌هایی درباره همه‌گیری دارد.

پلتولا بعداً از تمایل پیلین برای کار بر روی خطوط حزبی در زمان فرمانداری تمجید کرد. در بخشی از مناظره که در آن نامزدها از یکدیگر سؤال می پرسیدند، پلتولا از پیلین پرسید که چگونه می تواند با دولت بایدن و دموکرات های کنگره کار کند.

پیلین گفت در حالی که او و پلتولا مواضع سیاسی متفاوتی دارند، اما برای پلتولا “احترام زیادی” قائل است.

پلتولا که خود را ائتلاف‌ساز معرفی کرده و خواستار مدنیت بیشتر در سیاست شده است، گفت که حزب‌گرایی تهدید شماره 1 برای کشور ما هم از نظر سیاست خارجی و هم از نظر سیاست داخلی است. وی گفت که سیاست گذاران باید در این زمینه ها با یکدیگر همکاری کنند. اما او گفت: “در حال حاضر در آمریکا یک سنت وجود دارد که یکدیگر را فقط برای رسیدن به مقام خود از بین می برند.”

جونو، آلاسکا (AP) – مری پلتولا، نماینده ایالات متحده در آلاسکا، در یک مناظره تلویزیونی روز چهارشنبه، حزب‌گرایی را تهدیدی برای کشور خواند، زیرا دموکرات‌ها تلاش می‌کردند تا در برابر رقبای جمهوری‌خواه از جمله سارا پیلین، جمهوری‌خواه، به کرسی انتخاب شوند.

پلتولا یکی از کراوات های بولوی یانگ را پوشید که هفته گذشته در همایش فدراسیون بومیان آلاسکا در انکوریج توسط یکی از دختران یانگ به او تقدیم شد.

بیگیچ در آستانه انتخابات ویژه به شدت علیه پیلین ظاهر شد و جدیت او به عنوان یک نامزد را زیر سوال برد و او را کناره گیری کرد. پیلین در سال 2009 از سمت فرمانداری استعفا داد. او در سیاست محافظه کار شناخته شده است و در برنامه های تلویزیونی واقعیت ظاهر شده است. او استدلال کرده است که از پروفایل خود به نفع آلاسکا استفاده خواهد کرد.

سیستم رأی رتبه بندی شده در میان موضوعات مطرح شده در این مناظره نبود، که به موضوعاتی مانند نگرانی های تورم، خودکشی در میان کهنه سربازان نظامی و بیماری همه گیر پرداخت.

امیدوارم سوابق من ثابت کند که دوباره می توانم به عنوان یک هم تیمی بازی کنم. من می دانم که برای پیروزی چه چیزی لازم است.” “، و اینکه “جان آور بود که در کنار کسی بایستم که آن را دریافت کند.”

بیگیچ گفت که تقسیم بندی سیاسی “برآمده” تفاوت در فلسفه احزاب جمهوری خواه و دموکرات است. او گفت که این بحث ها خوب است.

پیلین و پلتولا با یکدیگر صمیمانه بوده اند. زمان پلتولا در مجلس ایالتی با زمان فرمانداری پیلین همپوشانی داشت و آن دو چهارشنبه شب با یکدیگر سخنان محبت آمیزی داشتند. اما پیلین علیه سیستم رأی گیری انتخابی رتبه بندی آلاسکا که در سال 2020 توسط رأی دهندگان به عنوان بخشی از اصلاحات انتخاباتی تأیید شد، انتقاد کرده است. پیلین، در یک مقاله نظری که این هفته توسط آنکوریج دیلی نیوز منتشر شد، گفت: این سیستم که برای اولین بار در انتخابات ویژه ای که پلتولا برنده شد، استفاده شد، “طمعانه فرستادن یک دموکرات به کنگره به نمایندگی از آلاسکا، یکی از آلاسکا را ایجاد کرد. سرخ‌ترین ایالت‌های کشور.»