پشتیبان براونز QB Brissett به نقطه شروع واتسون می رود

قبل از بازی روز جمعه، اولین بازی واتسون در 600 روز گذشته، او برای اولین بار از زمانی که 22 زن علیه او شکایت کردند به اتهام آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی در طول جلسات ماساژ درمانی در زمانی که او برای هیوستون بازی می کرد، عذرخواهی کرد.

رابینسون در حکم خود خاطرنشان کرد که عدم پشیمانی واتسون عاملی در تصمیم او برای تعلیق او بود.

براون ها برای جلوگیری از خطر آسیب دیدگی و بازگرداندن واتسون به جریان بازی، بریست را مقابل جگوارها بازی نکردند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که بریست زمان بیشتری را با بازیکنان اصلی کلیولند دریافت کند.

محرومیت شش بازی او که توسط داور مستقل Sue L. Robinson صادر شد، توسط NFL درخواست تجدیدنظر شد و پیتر سی هاروی، دادستان کل سابق نیوجرسی که توسط کمیسر راجر گودل منصوب شده بود، تصمیم گیری می کند.

جیکوبی تا به امروز تکرارهای زیادی داشته است. من به برنامه 9 هفته ای خارج از فصل برمی گردم و هفته هایی که با هم بودیم، او تعداد زیادی تکرار با آن ها و دو نفره داشته است.” “حتی به روشی که ما مسیرهای خود را در مقایسه با دوره هوایی و انفرادی ساختار می دهیم، او تکرارهای زیادی را با موارد نقل قول-بی نقل قول و دوتا انجام داده است.

پوشش بیشتر AP NFL: https://apnews.com/hub/NFL و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

واتسون گفت: “من واقعا برای همه زنانی که تحت تاثیر قرار داده ام متاسفم.”

___

در این بین، براون ها باید برای فصل آماده شوند.

براون ها این هفته دو بار در برابر فیلادلفیا ایگلز تمرین خواهند کرد تا یکشنبه آینده در اولین نمایشگاه خانگی خود میزبان آنها باشند.

بریست در ماه مارس توسط براونز قرارداد امضا کرد که در حالی که واتسون کنار گذاشته شده بود به او به عنوان یک افزونه عالی نگاه می کردند. بریست 29 ساله 37 بار شروع به کار کرده و در موقعیت های منحصر به فردی قرار گرفته است، از جمله در سال 2019 که پس از بازنشستگی خیره کننده اندرو لاک، شروع کننده ایندیاناپولیس شد.

حکم هاروی ممکن است در هر زمانی صادر شود و هنوز این احتمال وجود دارد که واتسون و لیگ بتوانند به توافق برسند.

روز پنجشنبه، یک فرد آشنا با دفاع واتسون به AP گفت که پرو بولر سه بار محرومیت هشت بازی و 5 میلیون دلار جریمه را می پذیرد. این فرد به دلیل حساسیت پرونده به شرط ناشناس ماندن صحبت کرد.

وضعیت واتسون همچنان در نوسان است.

استفانسکی گفت این عذرخواهی گام خوبی برای واتسون بود.

استفانسکی تا این لحظه از برنامه تیم راضی بوده است.

اما او حداقل شش بازی اول فصل عادی – و احتمالا بیشتر – را از دست خواهد داد، بنابراین براون ها باید بریست را برای افتتاحیه 11 سپتامبر در کارولینا آماده کنند.

استفانسکی با اشاره به چهار QB کلیولند در طول یک Zoom گفت: “این واقعاً از ابتدا برنامه بوده است این است که در یک مقطع زمانی به جاکوبی اجازه دهیم اکثریت آنها را بدست آورد، هنوز دشان کار کند، هنوز جاش دابز کار کند و هنوز جاش روزن کار کند.” تماس با خبرنگاران

او به همین روند ادامه می‌دهد و مطمئن می‌شود که وقتی در آنجا حضور دارد، برنامه را اجرا می‌کند. او در اتاق جلسه کوارتربک با آن بچه‌ها کار خوبی انجام می‌دهد، بنابراین فکر می‌کنم این نیز پیشرفت طبیعی برای او در حرکت به جلو است. “

استفانسکی گفت: “فقط فکر می کنم دشان بسیار متعهد بوده که بهترین نسخه از خودش باشد.” او گفت: “این خارج از زمین است و در زمین است، بدیهی است وقتی او در این ساختمان است، اما بیشتر فکر می کنم او می خواهد به عنوان یک فرد یاد بگیرد و رشد کند. این مهم است.»

کوین استفانسکی، مربی براونز، گفت که بریست از روز یکشنبه با حمله به تیم اصلی کلیولند اکثر عکس‌های فوری را انجام می‌دهد، اقدامی که به دلیل تعلیق واتسون به دلیل نقض سیاست رفتار شخصی NFL برای اتهامات سوء رفتار جنسی ضروری است.

کلیولند (AP) – جاکوبی بریست در نمودار عمق کلیولند از دشان واتسون جلوتر رفته است. شاید برای مدتی.

واتسون، که اولین بازی خود را با براون ها با شروع پیروزی نمایشگاهی روز جمعه مقابل جکسونویل انجام داد، کوارتربک شماره 1 در طول اردوی تمرینی بوده است.