پس از پیروزی کوین مک کارتی، نماینده حکیم جفریس برای شیرین کاری الفبای خنده و تشویق می کند

جفریس شروع کرد: «دموکرات‌های مجلس همیشه ارزش‌های آمریکایی را بر خودکامگی ترجیح می‌دهند. «خیرخواهی بر تعصب. قانون اساسی بر قانون.»

در پایان، شش تن از مخالفان مک کارتی اواخر جمعه شب رای «حضور» دادند. یک شخص زمانی سخنران می شود که اکثریت را از اعضای مجلس که حضور دارند و به یک نامزد رأی می دهند، به دست آورد. آرای «حال» آستانه‌ای را که مک کارتی برای اعلام پیروزی نیاز داشت پایین آورد و به او اجازه داد با ۲۱۶ رأی در مقابل ۲۱۲ رأی جفریس برنده شود.

مربوط…



منبع

حکیم جفریس، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان در اوایل روز شنبه در مجلس سخنرانی می کند.

حکیم جفریس، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان در اوایل روز شنبه در مجلس سخنرانی می کند.

(شما می توانید کل سخنرانی جفریس را تماشا کنید.)

جفریس از همکارانش تشکر کرد، به نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان ادای احترام کرد و خود را بالاترین رتبه دموکرات در مجلس معرفی کرد. او اذعان کرد که اکثریت جمهوری‌خواه جدید نشان می‌دهد که مجلس «در یک انشعاب در راه است»، اگرچه حزب او همچنان برای «دراز کردن دست مشارکت‌مان» در سراسر راهرو تلاش خواهد کرد.

جفریس کاسه را به مک کارتی داد – اما اول، او کمی لذت برد.

او پیش از فرو رفتن در فهرستی که کل الفبا را در بر می گرفت، گفت: «من همچنین می خواهم روشن کنم که ما هرگز اصول خود را به خطر نمی اندازیم.

در ساعات اولیه صبح شنبه، حکیم جفریس، رهبر دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا برای اولین اظهارات خود در سمت جدید خود پس از اینکه جمهوری‌خواهان مجلس در نهایت کوین مک کارتی (از کالیفرنیا) را به عنوان رهبر انتخاب کردند، از تریبون رفت. .

همانطور که دموکرات صحبت می کرد، مک کارتی درست در کنار تریبون ایستاد.

حکیم جفریس، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان در اوایل روز شنبه در مجلس سخنرانی می کند.
چهار روز و 15 دور رای گیری طول کشید تا مک کارتی حمایت لازم برای پیروزی را به دست آورد، علی رغم مخالفت گروهی از تندروهای راست افراطی در داخل گروه، از جمله نمایندگان لورن بوبرت از کلرادو و مت گاتز از فلوریدا. مک کارتی یک هفته را با تحمل طرد شدن پس از رد شدن و ملاقات با مخالفانش سپری کرد تا بفهمد چگونه حمایت آنها را جلب کند.