پس از تیراندازی در مدرسه نشویل، نیکی هیلی به رای دهندگان می گوید که مخالف قانون کنترل اسلحه است

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نیکی هیلی مخالف کنترل بیشتر اسلحه پس از تیراندازی در نشویل است.



منبعهیلی پس از تیراندازی های دسته جمعی که در سال جاری 129 مورد از آن در ایالات متحده بوده است، به گروهی آشنا در حزب خود ملحق می شود که نمی خواهد قوانین اسلحه را محدود کند.

پلیس آدری هیل، دانش‌آموز سابق مدرسه کووننت در نشویل را به عنوان مهاجمی که روز دوشنبه به سه کودک و سه کارمند شلیک کرد، شناسایی کرد.

مهاجم سه اسلحه حمل می کرد: یک تفنگ به سبک AR، یک تپانچه به سبک AR و یک تفنگ دستی. پلیس گفت که دو مورد به طور قانونی در نزدیکی نشویل خریداری شدند و ضارب “آماده آسیب رساندن بیشتر بود.”

DOVER، NH– تالار شهر نیکی هیلی در اینجا در یکی از اولین ایالت های ابتدایی در پس زمینه تیراندازی مرگبار در مدرسه در نشویل، تنسی افتتاح شد.

نامزد ریاست جمهوری جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری، طرح خود را با پرداختن به تیراندازی آغاز کرد و به رای دهندگان گفت که خواهان فلزیاب های بیشتری است، نه قوانین کنترل اسلحه. او خواستار این شد که مدارس یک ورودی داشته باشند و از فلزیاب های آنجا استفاده کنند.

به‌روزرسانی‌های تیراندازی Covenant School: 3 کودک و 3 بزرگسال پس از تیراندازی مهاجم در نشویل کشته شدند. اسامی قربانیان منتشر شد

پلیس می گوید آدری هیل تیرانداز نشویل سه اسلحه داشت

نیکی هیلی، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری، سفیر سابق در سازمان ملل متحد، در جریان یک کمپین انتخاباتی دوشنبه، 27 مارس 2023، در دوور، NH به مهمانان خطاب می‌کند.

رئیس جمهور جو بایدن و دموکرات ها در کنگره خواستار تشدید قوانین اسلحه و ممنوعیت سلاح های تهاجمی هستند.

اگر فلزیاب وجود داشته باشد، اشکالی ندارد. آن مهمان‌هایی هستند که بیرون می‌آیند، بچه‌ها آنها را در فرودگاه می‌بینند، هر کجا که می‌روند آنها را می‌بینند. چرا ما برای محافظت از آن بچه‌ها این کار را نمی‌کنیم؟» هیلی گفت.

هیل توسط پلیس در محل کشته شد.

جمهوری خواهان و دموکرات ها بر سر کنترل اسلحه اختلاف نظر دارند

همه می خواهند در مورد کنترل اسلحه صحبت کنند. موضوع من این است که من نمی خواهم توانایی شما برای محافظت از خود را از بین ببرم تا زمانی که آنها کارهایی را انجام دهند که از آن بچه ها محافظت می کند. هیلی ادامه داد.

نیکی هیلی، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری، سفیر سابق در سازمان ملل متحد، در جریان یک کمپین انتخاباتی دوشنبه، 27 مارس 2023، در دوور، NH به مهمانان خطاب می‌کند.