پس از اینکه کلرادو، دیون سندرز پیشنهاد بورسیه را پس گرفت، کارسون مات دوباره استخدام خود را آغاز کرد.

سه روز پس از استخدام سندرز، موت از دیجی برایانت، هماهنگ کننده استخدام کلرادو، تماس گرفت. خبر خوشایند نبود

او می گوید: «این یک تجارت است. “من متوجه شدم. آنها می خواهند بهترین را برای آنها انجام دهند. من باید بهترین کار را برای من انجام دهم.”

موت اعتراف می کند که واشنگتن و خیابان واشنگتن، به عنوان ورودی های Pac-12، جذابیت خاصی دارند.

اکنون بازگشت دوباره می رسد.

اخبار در آن جبهه نیز خوب است. در فرآیند استخدام نسبتاً دیر است – تعهدات را می توان در این ماه و در فوریه انجام داد – اما نشانه ها حاکی از آن است که مات مورد تقاضا خواهد بود.

گفت: استرس داشتم. “من دیدم که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، و فکر کردم که قرار است با ورود یک کادر مربیگری جدید چه اتفاقی بیفتد. تعجب کردم که این برای تعهد من چه معنایی دارد.”

او گفت: «بسیار تعجب آور است. “من اصلاً انتظار چنین چیزی را نداشتم. بسیاری از مردم به من گفته اند که به دنبال من هستند. من واقعاً از همه حمایت ها قدردانی می کنم.”

مات گفت که او به دنبال این است که با انتخاب دانشگاه خود راحت باشد.

او گفت: “من به دنبال این هستم که ببینم کجا راحت هستم و کجا احساس می کنم بیشتر مورد نیاز است.” “من می خواهم مطمئن شوم که واقعاً کادر مربیگری را دوست دارم. مکان واقعاً برای من مهم است. اینجا جایی است که قرار است برای چند سال آینده زندگی کنم و می خواهم از این بابت واقعاً خوشحال باشم.”

برای موت همه چیز تغییر کرد.

موت، یک تیم دفاعی برتر از Simi Valley High، در ژوئن گذشته به برنامه فوتبال دانشگاه کلرادو متعهد شد. سرمربی کارل دورل پس از شروع 0-5 از کار اخراج شد و مدرسه در ماه دسامبر سرمربی سابق ایالت جکسون و دیون سندرز را به خدمت گرفت.

زمانی که موت از تصمیم خود توسط کلرادو مطلع شد، این خبر را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. او به معنای واقعی کلمه توسط پاسخ ها غرق شده است.

معلوم شد، موت شرکت زیادی دارد. تعداد زیادی از تعهدات قبلی کلرادو اکنون در جستجوی مدارس جدید هستند.

پس از اینکه کلرادو به او اطلاع داد که به تعهد او نسبت به دانشگاه احترام نمی‌گذارند، کارسون مات مطمئناً پیشنهادهای زیادی از سایر کالج‌ها خواهد داشت.

این مقاله در ابتدا در Ventura County Star ظاهر شد: Carson Mott پس از پیشنهاد کلرادو دوباره استخدام می‌شود



منبع

او گفت: «مطمئناً. من می خواهم فوتبال دانشگاهی را در بالاترین سطح ممکن بازی کنم.

او از تعدادی از برنامه های بخش اول علاقه مند، از جمله مدارس Pac-12 واشنگتن و ایالت واشنگتن می شنود. هاوایی، آیداهو، مونتانا، ایالت سن دیگو، در میان دیگران، نیز در ترکیب هستند.

موت گفت: «او به من گفت که این برنامه می‌خواهد به مسیر دیگری برود و افراد خودش را وارد کند. “آنها قرار بود به سختی به پورتال انتقال نگاه کنند و از آنجا بروند. به من گفته شد که از پیشنهاد بورسیه من استقبال نخواهند کرد.”

پس از اینکه کلرادو به او اطلاع داد که به تعهد او نسبت به دانشگاه احترام نمی‌گذارند، کارسون مات مطمئناً پیشنهادهای زیادی از سایر کالج‌ها خواهد داشت.

پایان دفاعی سیمی ولی کارسون مات در اوایل آخرین فصل دبیرستان خود دچار مصدومیت شد.

به موت گفته شده که زمان بهبودی او حدود “سه ماه” خواهد بود. او انتظار دارد که در پاییز با برنامه فوتبال کالج انتخابی خود آماده باشد.

او نیازی به انتظار طولانی نداشت.

موت به سختی عادت می کند. این بازیکن 6 فوتی 5 و 235 پوندی – یک تیم انتخابی تمام لیگ و تمام شهرستانی پس از فصل جوانی اش – در نیمه اول بازی افتتاحیه لیگ مارمونته سیمی ولی مقابل وست لیک دچار دررفتگی کتف شد و برای چهار بازی پایانی از میادین دور شد. . او این هفته تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

موت گفت: «این واقعاً سخت بود. خیلی دوست داشتم با هم تیمی هایم بیرون باشم. بازی نکردن در حالی که بازی ها را می باختیم سخت بود.”

موت قبل از مصدومیتش، 26 تکل و 6 اخراج از تیم را به ثبت رسانده بود. سیمی ولی چهار بازی آخر لیگ خود را باخت.

کارسون مات قبل از اینکه در اولین تمرین خود شرکت کند یا در اولین کلاس درس بنشیند – هر کجا که ممکن است به پایان برسد – درس مهمی در مورد دو و میدانی کالج آموخته است.

او گفت: «قبلاً استرس داشتم، اما در مورد همه چیز احساس بهتری دارم. “اگر قرار نیست کلرادو باشد، من فقط استعدادهایم را به جای دیگری خواهم برد. مشتاقانه منتظر مشارکت در مدرسه جدیدم هستم. مطمئن هستم که در پاییز جایی در دانشگاه خواهم بود.”

پایان دفاعی سیمی ولی کارسون مات در اوایل آخرین فصل دبیرستان خود دچار مصدومیت شد.