پس از اینکه بایدن سیاست های فرماندار را “بی رحمانه” خواند، دیسانتیس ویدئوی گرافیکی را منتشر کرد که جراحی های ترنس را نشان می دهد.

رئیس جمهور افزود: «آنها انسان هستند. “این ظالمانه است. و روشی که ما انجام می دهیم این است که مطمئن می شویم قوانینی را تصویب می کنیم که در مورد ازدواج همجنس گرایان تصویب کرده ایم؛ شما با آن اشتباه می کنید، قانون را زیر پا می گذارید و پاسخگو خواهید بود.”

تیم سیاسی فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، روز سه شنبه ویدئویی را منتشر کرد که نتایج گرافیکی چند عمل جراحی تراجنسیتی را در کنار اظهارات جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در “دیلی شو” نشان می دهد، جایی که او سیاست های جمهوری خواه را “بی رحمانه” خواند.

بایدن در جریان حضور در کمدی سنترال دوشنبه شب گفت که «آنچه در فلوریدا می‌گذرد» در مورد افراد تراجنسی «نزدیک به گناه است».

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، روز سه شنبه ویدئویی را منتشر کرد که در آن نتایج گرافیکی چند عمل جراحی تراجنسیتی پس از آنکه رئیس جمهور بایدن سیاست های جمهوری خواهان را “بی رحمانه” خواند، نشان داد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

“این خیلی وحشتناک است که آنها انجام می دهند.” بایدن در این ویدئو می گوید. اینطور نیست، می دانید، یک بچه یک روز صبح از خواب بیدار می شود و می گوید، می دانید، “من تصمیم گرفتم که می خواهم مرد شوم” یا “من می خواهم زن شوم.” یعنی به چی فکر میکنن؟”

ویدیوی رون دیسانتیس

بایدن مشخص نکرد که از چه سیاست‌هایی انتقاد می‌کند، اما فلوریدا اخیراً به تعدادی از ایالت‌ها پیوسته است که جراحی‌ها و درمان‌هایی مانند مسدودکننده‌های بلوغ و هورمون‌های جنسی متقابل برای خردسالان را ممنوع کرده‌اند.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، در 10 مارس 2023، در دموین، آیووا، با رای دهندگان آیووا صحبت می کند.





منبع ترامپ پس از اینکه گفت چارلی کریست در حفاری در دسانتیس “کار خوبی” در فلوریدا انجام داد در توییتر برشته شد.

دیسانتیس روز سه شنبه در توییتی پاسخ داد: «منع مثله کردن کودکان زیر سن قانونی «گناه» نیست. این برای دولت فدرال قابل قبول نیست که اعمالی مانند عمل تغییر جنسیت را برای کودکان مجاز کند.»

ران دیسانتیس در آیووا

ویدئوی دیسانتیس از اظهارات بایدن، یک صفحه نمایش با بایدن در سمت چپ و عکس‌های ثابت از ماستکتومی دوبل و زخم‌های پیوند پوست در سمت راست را نشان می‌دهد. در پایین صفحه نوشته شده است: “بایدن فکر می کند “بی رحمانه” است که فلوریدا این جراحی ها را برای کودکان ممنوع کرده است.”