پس از انتشار تصویر ادعایی کوکلاکس کلان، کمیسر ناحیه منصوب شده توسط دیسانتیس استعفا داد.

مور، یک جمهوری خواه، در اوایل آگوست توسط دیسانتیس به عنوان کمیسر منصوب شد. دفتر فرماندار روز دوشنبه تایید کرد که مور هفته گذشته استعفا داد، اما گفت که نمی‌دانند چرا.

یانگ گفت که این تصاویر سه شنبه گذشته برای او آورده شد و چندین نفر به او گفتند که این تصاویر مربوط به جف مور، کمیسر ناحیه گاددن است. او گفت وقتی درباره این تصاویر به مور نزدیک شد، مور انکار نکرد که او بوده است.

متقی اکبر، رئیس NAACP تالاهاسی، بخش تالاهاسی، گفت: «من تعجب نمی کنم که فرماندار دیسانتیس کسی را با این ایدئولوژی منصوب کند. “حتی اگر آنها در مورد عکس نمی دانستند، این از آن جورهایی است که می توانم او را در حال انتخاب ببینم.”



منبع

روز دوشنبه مور گفت که در اواسط آماده‌سازی برای طوفان یان است و سه‌شنبه یا چهارشنبه با او تماس خواهد گرفت. او از آن زمان تاکنون به چندین درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

تارین فنسکی، مدیر ارتباطات DeSantis گفت: “ما در میانه آماده سازی طوفان هستیم، من از عکسی که ارسال کردید اطلاعی ندارم، اما جف هفته گذشته استعفای خود را ارائه کرد.”

او گفت: «این اولین باری بود که آنها را می دیدم یا شروع به مقابله با آن می کردم. او به من گفت که این یک لباس است.

شهرستان گدسدن در شمال فلوریدا در امتداد مرز جورجیا واقع شده است و دارای جمعیت سیاهپوست 55 درصدی است که یکی از بالاترین جمعیت در ایالت است. هنگامی که دیسانتیس مور را منصوب کرد، او تنها عضو غیرسیاهپوست کمیسیون شهرستان بود.

او هرگز انکار نکرد. یانگ در مصاحبه ای گفت، وقتی عکس ها را به او نشان دادم، چیزی را رد نکرد. یانگ که سیاه پوست است، دسانتیس را تایید کرد. فکر می‌کردم او باید استعفا دهد و این را به او گفتم.»

این تصاویر در هفته های اخیر در شهرستان گددن شروع به پخش کردند و سه شنبه گذشته توسط گروهی از مردم این شهرستان به میز یانگ رساندند.

تالاهاسی، فلوریدا – به گفته موریس یانگ، کلانتر شهرستان گادسدن، یک کمیسر شهرستان گاددن که توسط فرماندار رون دیسانتیس منصوب شده بود، هفته گذشته پس از انتشار تصاویری که ظاهراً او را در لباس کو کلاکس کلان نشان می داد، ناگهان استعفا داد.