پسر 11 ساله در چین به پدر مجرد کمک می کند تا 17 ساعت در روز غذا بخورد

پدر قصد دارد پسرش را برای یادگیری رقص به معبد سونگشان شائولین بفرستد. پسر ابراز امیدواری کرد که در آینده یک آتش نشان شود.

یکی از کاربران اظهار داشت: “بلوغ او با سن او مطابقت ندارد.”

تصویر شاخص: Weibo

یک پسر 11 ساله برای کمک به پدر مجرد خود در تعطیلات تابستانی، 17 ساعت در روز را به راه اندازی غرفه های غذا در شرق چین اختصاص می دهد.

در یک ویدئو این پسر که روز چهارشنبه در Weibo آپلود شد، پنکیک ها را تکه تکه می کند و به سرعت آنها را در کیسه های پلاستیکی بسته بندی می کند و همزمان مواد غذایی دیگر را آماده می کند. وقتی از پسر پرسیدند که هر روز چقدر در غرفه غذا کار می کند، گفت: “اگر زودتر از خواب بیدار شوم، از ساعت 7 یا 8 صبح شروع می کنم، در غیر این صورت می توانم به ساعت 8 یا 9 صبح موکول کنم، تا ساعت 11 شب تمام می کنم یا نه. نیمه شب.”

این پسر که در شهر Zaozhuang در استان شاندونگ زندگی می کند، تعطیلات تابستانی خود را سپری کرده است کمک به پدرش سه غرفه غذا را از صبح زود تا آخر شب اجرا کنید. به گزارش شبکه پخش هنان، این پسر در حالی که پدرش آشپزی می کند، مواد غذایی مختلفی از جمله پنکیک خرد شده، پنکیک سس سویا و فرنی می فروشد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرگ شینزو آبه، نخست‌وزیر سابق ژاپن توسط برخی از کاربران چینی با شکلک‌های شامپاین جشن گرفته شد.



منبع

اگرچه او دوست دارد با دوستانش خوش بگذراند، اما این پسر اظهار داشت که به پدرش کمک می کند زیرا او نگران پدرش است. او افزود که او دشواری هایی را که پدرش به عنوان یک والد تنها با آن مواجه است درک می کند و نمی خواهد که پدرش به تنهایی این کار را تحمل کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: سرآشپز من نگوین داستان عاطفی آزار کودکی را به اشتراک می گذارد: “صداها و داستان های ما باید شنیده شوند”

اطلاعات بیشتر از NextShark: ایلان ماسک می‌خواهد با غول چینی خود “یی لانگ ماسک” (“اگر واقعی باشد”) ملاقات کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: استاد برجسته دانشگاه پکن متهم به جعل مدرک دکترا و تجربه کاری شد

“یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید “بدون عرق شیرینی وجود ندارد.” و مهم نیست چقدر خسته هستم، پدرم باید خیلی بیشتر از من خسته باشد.»

این ویدیو از زمان آپلود بیش از 2.2 میلیون بازدید و 48900 لایک به دست آورده است.

کاربران Weibo از بلوغ این پسر تمجید کردند.

“کودک 11 ساله بالغ تر از برخی بزرگسالان صحبت می کند و فکر می کند. امیدوارم که او بتواند در آینده یک زندگی عالی و راحت داشته باشد.