پسر کالیفرنیایی علیرغم ارائه 50 دلار برای امنیت خود، به دنبال قلدری به خانه رفت

این حمله وحشیانه که توسط دوربین امنیتی خانه ضبط شده است، ظاهراً حوالی ساعت 5:25 بعد از ظهر روز شنبه رخ داده است.

یک خانواده آسیایی-آمریکایی در سانتا کلارا، کالیفرنیا، علیه دو پسر که گفته می شود یکی از اعضای خانواده را پیش از مشت زدن چند بار در بیرون خانه خود تعقیب کرده اند، شکایت کرده اند.

این حادثه امنیت خانواده ما را تحت تاثیر قرار داده است. ما نگران این هستیم که خانواده های دیگر پس از افشای این خبر، انتقام بگیرند. نینا به NextShark گفت. برادرم از بیرون رفتن می ترسد و ما از امنیت او می ترسیم.

تصویر ویژه از طریق نینا لزلی





منبع

نینا نوشت: «این ویدیو را بارها و بارها تماشا می‌کنم برایم دردناک است، زیرا هرگز با دیدن صدمه دیدن یک پسر کوچک بی‌گناه به این اندازه احساس ناراحتی نکرده‌ام. «برادرم دو تا سه ضربه مشت خورد. او سگم را نگه داشت تا سگم آسیب نبیند، [and] این یکی از دلایلی است که او با آن مقابله نکرد.»

در این ویدئو، قلدرهای ادعایی دیده می‌شوند که برادر نینا را در گوشه دروازه خودشان می‌کشند. یکی از پسرها که سفید پوشیده است، قبل از اینکه گفته شود، “چیزی بزرگتر در راه است” به دوچرخه خود برمی گردد.

نینا گفت که این دو خردسال “در حال حاضر کمی بیش از یک سال است که برادرش را اذیت می کنند.” او در مصاحبه ای با NextShark تایید کرد که پسران و برادرش در مدارس مختلف تحصیل می کنند.

“اخر یکشنبه شب، از حادثه ای در میان دانش آموزان مدرسه راهنمایی بوخسر که در آخر هفته در خارج از محوطه دانشگاه رخ داد به ما اطلاع داده شد. ما می‌دانیم که این در رسانه‌های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته شده است. از آنجایی که این حادثه در مدرسه اتفاق نیفتاده است، اختیارات ما در این شرایط محدود است. با این حال، این یک وضعیت بسیار جدی است و ما بلافاصله آن را به پلیس گزارش دادیم و در تحقیقات آنها از جمله شناسایی دانش آموزان درگیر همکاری می کنیم.

قربانی در طول حمله از سگ خواهرش محافظت می کرد.

نینا گفت که خانواده آنها در روز حادثه مورد حمله و شارژ باتری قرار گرفتند. آنها از آن زمان با مجریان قانون و همچنین مدارس طرف های درگیر در تماس بوده اند.

تو در من آتشی ایجاد کردی که رها نمی‌کنم. اینطوری برادرم را اذیت کنم و تمام مشت های تو را بخورد که انگار گیجش نمی کند. اعتماد کنید [that] نینا در استوری اینستاگرام خود نوشت: برادر من پسر قوی ای است و امام در کنار او ایستاده است. “من 10 برابر برمی گردم.”

پونزیو همچنین گفت که مدرسه با دانش آموزان و خانواده های آنها در مورد ایمنی صحبت کرده است. او اطمینان داد که “آزار، زورگویی، ارعاب، تبعیض، تهدید و سلاح از هر نوع قابل تحمل نیست.”

پسر کالیفرنیایی علیرغم ارائه 50 دلار برای امنیت خود، به دنبال قلدری به خانه رفت

نینا لزلیاو که این ویدئو را روز دوشنبه در اینستاگرام منتشر کرد، گفت که برادر کوچکترش – که او نیز خردسال است – در حال پیاده روی سگش بود که دو پسر او را دنبال کردند. گفته می شود که قربانی بعد از شنیدن این که آنها می گویند: “بیایید او را بگیریم.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: ریکیشی، کشتی‌گیر بزرگ ساموایی، برای قتل خواهرزاده‌اش درخواست کمک احساسی عمومی می‌کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: کلانتر می گوید فناوری جدید DNA ممکن است قتل وحشیانه نوجوان 14 ساله دره کاسترو را در سال 1994 حل کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: عضو شورای ساکرامنتو طرحی برای مبارزه با جنایات نفرت ضد آسیایی اعلام کرد

یکی از کاربران اینستاگرام که خود را به عنوان والدینی نگران توصیف می‌کرد، گفت که برای گزارش این حادثه به مدرسه راهنمایی بوخسر، جایی که جفت قلدر ادعا شده در آن حضور دارند، مراجعه کردند. اندکی پس از آن، جاستین پونزیو، مدیر مدرسه با بیانیه ای پاسخ داد.

پسر دیگر که مشکی پوشیده است دیده می شود که پشت سر مانده است. قربانی برای امنیتش 50 دلار پیشنهاد می دهد، اما قلدر ادعایی او هنوز دو مشت به او می زند.