پسر هرشل واکر می‌گوید ترامپ ماه‌ها با پدرش تماس می‌گرفت و خواستار نامزدی او می‌شد، در حالی که «همه مغزشان» از او التماس می‌کرد که این کار را نکند.

پسر هرشل واکر گفت که پدرش پس از اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا ماه‌ها از او خواست تا این کار را انجام دهد، در رقابت‌های انتخاباتی سنای جورجیا شرکت کرد، حتی در حالی که دیگران از او التماس می‌کردند که به خاطر “گذشته دیوانه” خود وارد رقابت نشود.

پسر واکر می‌گوید که پدرش پس از تماس ترامپ برای ماه‌ها دوید و “خواستار” او برای انجام این کار شد.

  • هرشل واکر در طول یک مهمانی نظارت شبانه انتخاباتی، سه شنبه، 6 دسامبر 2022، در آتلانتا، جورجیا، صحبت می کند.

    به گزارش نیویورک تایمز، با وجود این، او در بیشتر مبارزات انتخاباتی به طور کلی ساکت ماند، اما روز سه‌شنبه گفت که اکنون که انتخابات به پایان رسیده است، می‌تواند آزادانه صحبت کند و خطر سوق دادن بیش از حد رای‌دهندگان به سمت دموکرات‌ها را ندارد.

    واکر در دور دوم مجلس سنا روز سه‌شنبه توسط رافائل وارنوک دموکرات شکست خورد، پس از یک کمپین که با اتهاماتی علیه او همراه بود، از جمله اینکه او برای سقط جنین زنان با وجود داشتن یک موضع سختگیرانه و طرفدار زندگی، پول پرداخت می‌کرد.

    هرشل واکر در یک مهمانی نظارت شبانه انتخاباتی، سه شنبه، 6 دسامبر 2022، در آتلانتا، جورجیا.AP Photo/ براین اندرسون

    • او در توییتر نوشت: «شما یک «مرد خانواده» نیستید که ما را رها کردید تا دسته‌ای از زنان را بکوبید، ما را تهدید به کشتن کردید و ما را مجبور به جابه‌جایی ۶ بار در ۶ ماه پس از خشونت شما کردید.»

      کریستین واکر که از پدرش بیگانه است، در جریان مبارزات انتخاباتی علناً از هرشل واکر انتقاد کرد.

      پسرش گفت: «هر کسی که مغز دارد» از واکر خواسته است که بدلیل «گذشته دیوانه‌وارش» نرود.

    در طول مبارزات انتخاباتی مجلس سنا، هرشل واکر متهم به پنهان کردن کودکان “مخفی” و تحت فشار قرار دادن دو زن برای سقط جنین بود که او آن را رد کرده است.

    تایمز از کریستین واکر به عنوان یک تأثیرگذار جناح راست یاد کرد که از ترامپ حمایت کرده است.

    یک دوست دختر سابق نیز او را متهم کرد که به او حمله کرده است، پس از اینکه او را با زن دیگری گرفتار کرد. واکر علناً در مورد این ادعا اظهار نظر نکرده است.

    پسرش کریستین واکر روز سه شنبه توییت کرد پدرش پس از اینکه بارها از ترامپ خواسته بود وارد رقابت شود، درخواست خود را برای عدم شرکت در انتخابات رد کرده بود.

    در ماه اکتبر او واکر را به دروغگویی و رفتار توهین آمیز متهم کرد، پس از اینکه برای اولین بار گزارش شد که او از زنی که در سال 2009 با او قرار ملاقات داشت خواسته و پول داده است تا سقط جنین کند.

    او همچنین حزب جمهوری خواه را متهم کرد که فقط به خاطر رنگ پوست پدرش در انتخابات شرکت می کند.

    هرشل واکر، نامزد حزب جمهوری خواه، روز سه شنبه در دور دوم مجلس سنای جورجیا به رقیب دموکرات خود شکست خورد.

  • “هرکسی که مغز داشت به او التماس می کرد: “لطفا این کار را نکن. این خیلی کثیف است، تو گذشته ای دیوانه وار داری… لطفا این کار را نکن.” ما انگشت وسط را گرفتیم او دوید.”

    کریستین واکر می‌گوید: «حقیقت: ترامپ ماه‌ها با پدرم تماس گرفت و خواستار نامزدی او شد.

    شکست واکر به این معنی است که حزب دموکرات با 51 کرسی در مقابل 49 کرسی برای حزب جمهوری خواه، اکثریت مطلق را در سنا به دست آورد.

    او نوشت: “جمهوری خواهان، ما می گوییم “سیاست هویت” بازی نمی کنیم و بعد شما این مرد را عمدتاً به این دلیل که همرنگ پوست حریفش بود بدون پیش زمینه ای غیر از فوتبال انتخاب کردید. یک جمهوری خواه پیر خسته کننده می توانست برنده شود.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع