پسر مغرور سابق می‌گوید که گروه خشونت را پیش از شورش کنگره آمریکا جشن گرفته است

گرین اذعان کرد که بسیاری از متهمان را نمی‌شناخت و اعضای رهبری پسران مغرور قبل از شورش در کاپیتول به او دستور ندادند که از زور استفاده کند. او گفت که از طرحی برای هجوم به ساختمان اطلاعی ندارد.

او “خشم فزاینده” را در جمعیت توصیف کرد زیرا رهبران پسر مغرور گروه را با شعارهایی در خارج از ساختمان کنگره رهبری کردند.

گرین در دسامبر 2021 به دلیل نقشش در این حمله به توطئه و ممانعت از روند رسیدگی رسمی به جرم خود اعتراف کرد. او موافقت کرد با دادستان های ایالات متحده همکاری کند.

گرین گفت که پزولا پس از یک حادثه خشونت‌آمیز در یک گردهمایی دسامبر 2020 در واشنگتن مورد ستایش قرار گرفت.

(گزارش توسط اندرو گودسوارد؛ ویرایش توسط دیوید گرگوریو)



منبع

گرین در مورد استفاده پسران مغرور از خشونت گفت: «نمی توانم بگویم که هرگز آشکارا تشویق شد، اما هرگز دلسرد نشد و زمانی که این اتفاق افتاد جشن گرفته شد.

اغتشاشگران بعداً خطوط پلیس را شکستند و به ساختمان حمله کردند و قانونگذاران را مجبور به فرار کردند و صدور گواهینامه کنگره برای انتخابات 2020 را به تاخیر انداختند.

وکلای متهمان استدلال کرده‌اند که هیچ برنامه‌ای برای هجوم به ساختمان کنگره وجود نداشته است و رهبری پسران مغرور در راهپیمایی‌های قبلی به اعضای آن دستور داده بود که فقط در دفاع از خود به مخالفان جناح چپ پاسخ دهند.

شهادت گرین لحظه کلیدی در محاکمه هنری “انریکه” تاریو، رهبر سابق پسران مغرور و چهار عضو دیگر سازمان – دومینیک پزولا، اتان نوردین، جوزف بیگز و زکری رل – بود که به جنایات متعدد از جمله توطئه فتنه‌انگیز متهم هستند.

(رویترز) – یکی از اعضای سابق سازمان پسران مغرور روز سه شنبه علیه رهبر سابق این گروه راست افراطی و سایر اعضای آن شهادت داد و به اعضای هیئت منصفه واشنگتن گفت که پیش از شورش 6 ژانویه 2021 در ایالات متحده “جنگ داخلی” را پیش بینی می کنند. کاپیتول.

دادستان ها ادعا می کنند که پزولا یکی از اولین شورشگرانی بود که پس از شکستن یک پنجره با سپر پلیس سرقت شده، به ساختمان کنگره حمله کردند.

نوشته اندرو گودزوارد

متیو گرین، ساکن نیویورک و کهنه سرباز گارد ملی ارتش ایالات متحده، گفت که تعاملاتش با دیگر اعضای گروه این تصور را به او داد که سازمان آماده استفاده از زور برای حفظ دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه آمریکا پس از سال 2020 است. شکست در انتخابات