پسر قربانی تیراندازی بوفالو خواستار اقدام کنگره شد: “جان مادرم مهم بود”

«زندگی مادرم مهم بود. اقدامات شما در اینجا به ما می گوید که آیا و چقدر برای شما مهم بوده است.

گارنل ویتفیلد جونیور

کورنین ادامه داد: “چیزی که من به آن علاقه مندم این است که اسلحه را از دست کسانی که طبق قانون فعلی، قرار نیست در اختیار داشته باشند، دور نگه دارم.” «افراد با مشکلات سلامت روان، افرادی که دارای سوابق کیفری هستند. باز هم، این در مورد هنر ممکن است.»

گارنل ویتفیلد جونیور در جلسه استماع کمیته قضایی سنا درباره تروریسم داخلی شهادت می دهد. مادر ویتفیلد در ماه می در بوفالو نیویورک کشته شد. (بیل کلارک/CQ-Roll Call از طریق گتی ایماژ)

سناتور کریس مورفی، D-Conn.، در مصاحبه ای در پایان ماه گذشته به ABC News گفت: “من متوجه شدم.” هر بار، پس از یکی از این تیراندازی‌های جمعی، مذاکراتی در واشنگتن انجام می‌شود و هرگز موفق نمی‌شوند. اما تعداد جمهوری‌خواهانی که از زمان سندی هوک تا به حال دیده‌ام، این بار بیش‌تر از آن‌هایی هستند که می‌خواهند درباره یافتن مسیری رو به جلو صحبت کنند. و در حالی که، در پایان، ممکن است در نهایت قلبم شکسته شود، من در حال حاضر با جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها بیش از همیشه پشت میز مذاکره هستم.

“یک قانون سرانگشتی خوب: در اکثر مذاکرات، دموکرات‌ها آنقدر تشنه دوپامین هستند که همراه با داستان‌های دور اول جشن «مذاکرات دو حزبی» می‌آید که در ذهن خود، احتمال بازی با آنها را کم‌اهمیت می‌دانند. او نوشت.





Source link

مجری فاکس نیوز تاکر کارلسون در رویدادی که توسط مؤسسه نقد ملی، مارس 2019 حمایت مالی شد. (Chip Somodevilla/Getty Images)

شومر می‌گوید: «همه ما می‌دانیم که وقتی نژادپرستی به حال خود رها شود، آشکار و ساده رشد می‌کند. ما واقعاً «افکار و دعا» نمی‌خواهیم، ​​ما به رأی نیاز داریم، ما نیاز به اقدام برای توقف این تعصب نفرت‌انگیز داریم. ما در آینده به قانون اسلحه رای خواهیم داد و این قانون را بارها و بارها و بارها به هر طریق ممکن مطرح خواهیم کرد تا مطمئن شویم که آمریکا می داند افراد کافی وجود دارند که می خواهند عدالت را انجام دهند. من فقط می گویم که ما یک تعهد اخلاقی داریم که کاری را که اینجا انجام می دهیم انجام دهیم و کاری را که قرار است انجام دهیم ادامه دهیم.”

پلیس در صحنه تیراندازی دسته جمعی ماه گذشته در بوفالو، نیویورک

فشار مجدد برای قانون اسلحه – که به دنبال قتل عام در بوفالو، کشته شدن 21 نفر در مدرسه ابتدایی تگزاس دو هفته بعد و 10 تیراندازی دسته جمعی در آخر هفته – نیز در سنا با مسیر دشواری روبرو است، جایی که فیلیباستر 60 رای را تعیین می کند. آستانه عمل جمهوری‌خواهان پس از تیراندازی‌های گذشته در برابر قوانین مرتبط با اسلحه بسیار مقاوم بوده‌اند، اگرچه قتل عام Uvalde علاقه جدیدی به اصلاحات محدودتر را برانگیخته است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از جلسه استماع با تعدادی از خانواده‌های قربانیان بوفالو، چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DN.Y، گفت که از اینکه هر جمهوری‌خواه در ماه گذشته یک لایحه تروریسم داخلی را رد کرده و این لایحه را رد کرده است، “محیرت زده شده است”. که نمی تواند برای بحث مطرح شود. جمهوری خواهان استدلال کردند که این لایحه، که دفاتر تروریسم داخلی در سازمان های مجری قانون فدرال ایجاد می کند، مورد نیاز نیست، زیرا قوانین موجود از قبل خشونت با انگیزه سیاسی را پوشش می دهد.

ویتفیلد بعداً در جلسه دادرسی گفت: «آن را همان‌طور که هست صدا کنید – نه اینکه آن را زیر فرش جارو کنید و اطراف بوته را بکوبید». «این برتری سفیدپوستان است، این یک مشکل است، این مرد جوان، اگرچه ماشه را کشید، دیگران اسلحه را پر کردند، دیگران به او غذا دادند، دیگران او را رادیکال کردند. همه چیزهایی که امروز در مورد آنها صحبت می‌کردیم به رفتار نژادپرستانه و شیطانی او کمک کرد و تا زمانی که آن نهادها را مسئول نگه داریم و آنها را فراخوانی نکنیم، نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.»

پسر یکی از قربانیان ماه گذشته در تیراندازی در سوپرمارکت بوفالو روز سه شنبه به کنگره گفت تا ثابت کند که زندگی مادرش اهمیت دارد.

پلیس در صحنه تیراندازی دسته جمعی ماه گذشته در بوفالو، نیویورک (کنت نیشیمورا/لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ)

آیا شما شخصاً مایل به انجام کاری برای جلوگیری از سرطان برتری سفیدپوستان و تروریسم داخلی نیستید؟ گارنل ویتفیلد جونیور در جلسه استماع کمیته قضایی سنا گفت. با احترام، سناتورها، اگر چیزی وجود ندارد، شما باید موقعیت‌های قدرت و نفوذ خود را به دیگرانی که مایل به رهبری در این موضوع هستند، بسپارید.»

دیگر کهنه سربازان سنا نسبت به این موضوع شک دارند. آدام جنتلسون، دستیار سابق هری رید، رهبر دموکرات سنا، در توییتر بحث کردند که دموکرات ها با خوش بینی خود را فریب می دادند.

تئوری های توطئه ضد مهاجر و نژادپرستانه الهام بخش تیراندازی های دسته جمعی در گذشته بوده است، از جمله حمله در سال 2018 به کنیسه ای در پیتسبورگ که به اسکان پناهندگان کمک کرد. مایکل ژرمن، مامور مخفی سابق اف بی آی که اکنون در مرکز عدالت برنان کار می کند، روز سه شنبه به کمیته قضایی سنا گفت که از صداهای برجسته ای که از این توطئه ها حمایت می کنند ناراحت است. تاکر کارلسون ستاره فاکس نیوز و برخی از سیاستمداران جمهوری خواه جنبه هایی از نظریه جایگزینی بزرگ را تکرار کرده اند.

کورنین در سخنرانی خود در مجلس سنا گفت: «به نظر من اصلاحات هدفمند راهی برای رسیدن به جایی است که باید برسیم.» برخی مجلات با ظرفیت بالا یا تغییر سیستم بررسی پیشینه با افزودن موارد رد صلاحیت اضافی.

تا زمانی که دموکرات ها برای حذف این قانون متحد نشوند، حداقل به 10 رای جمهوری خواهان برای تصویب هرگونه قانون اسلحه نیاز دارند. (دموکرات های کلیدی سنا می گویند که مخالف تغییر قوانین فیلیباستر هستند.)

سناتور کریس مورفی، D-Conn.، در طی یک کنفرانس خبری در یادبود خشونت اسلحه در واشنگتن دی سی، روز سه شنبه سخنرانی می کند. (اریک لی/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

پس از تیراندازی در سندی هوک در سال 2012، لایحه گسترش بررسی پیشینه علیرغم دریافت 54 رأی شکست خورد. برخی از دموکرات ها معتقدند که این بار متفاوت خواهد بود.

سناتور کریس مورفی

سناتور جان کورنین، آر-تگزاس، مذاکره کننده اصلی در مورد این موضوع، دوشنبه گفت که از هیچ قانونی که سلاح های تهاجمی را ممنوع کند یا بررسی پیشینه را افزایش دهد، حمایت نخواهد کرد.

این مهم است که بین افرادی که در اینترنت چیزهای ناراحت کننده ای می گویند، افرادی که هیچ مقامی ندارند و شخصیت های معتبری که همان چیزها را می گویند، تمایز قائل شویم. چون وقتی یک شخصیت اقتدار این را می‌گوید، کسی که قدرت واقعی دارد، فرصت متفاوتی برای کسی که خشونت را انتخاب می‌کند، ایجاد می‌کند. حامیان ترامپ که به دروغ معتقدند انتخابات 2020 به سرقت رفته است. او گفت: “اینکه آنها دیگر جنایتکار نیستند، اکنون بخشی از یک جناح دولتی هستند که آنها را تشویق می کند تا این خشونت را انجام دهند، بنابراین محاسبه ای که آنها باید انجام دهند بسیار آسان تر است، به همین دلیل است که آنها فکر می کنند می توانند چنین حجم عظیمی را جمع کنند. تعداد زیادی از مردم که آنها واقعاً می توانند بر پلیس کنگره غلبه کنند و به دموکراسی ما حمله کنند.”

«تکرار این تئوری‌های توطئه نژادپرستانه توسط شخصیت‌های اقتدار، چیزی است که اکنون با زمانی که من در این پرونده‌ها کار می‌کردم متفاوت است. [1990s]ژرمن گفت.

مجری فاکس نیوز تاکر کارلسون

مادر 86 ساله ویتفیلد، روث، در میان 10 سیاهپوست کشته شده در حمله نژادپرستانه در 14 مه بود. مرد مسلح، پیتون گندرون، 18 ساله، معتقد به تئوری توطئه “جایگزین بزرگ” بود – یک نژادپرست محبوب. ایدئولوژی در میان برتری گرایان سفیدپوست که ادعا می کند سفیدپوستان به طور سیستماتیک توسط اقلیت ها جایگزین می شوند – و 200 مایل رانندگی کردند تا محله سیاه پوستان را هدف قرار دهند. در زمان قتل، روث ویتفیلد برای شوهرش که در یک مرکز مراقبت زندگی می کند، خواربار فروشی می گرفت.