پسر استرالیایی پس از برخورد هلیکوپتر از کما بیدار شد

مادرش، ونسا تادروس، 36 ساله، بر اثر برخورد دو هلیکوپتر پارک موضوعی Sea World در جریان پروازهای شادی در 2 ژانویه در شهر توریستی گلد کوست، 80 کیلومتری (50 مایلی) جنوب بریزبن کشته شد.

کومار در پستی نوشت: «آنها گاهی اوقات داروی آرامبخش او را پایین آورده اند تا ببینند آیا او پاسخ می دهد یا خیر و او از خواب بیدار شده و (می تواند) با تکان دادن سر یا تکان دادن سر به برخی سؤالات پاسخ دهد.

همراه با مادر نیکلاس، زوج انگلیسی ران و دایان هیوز و خلبان اشلی جنکینسون نیز در این برخورد که توسط اداره ایمنی حمل و نقل استرالیا در حال بررسی است، کشته شدند.

سیدنی (AP) – یک کشیش خانواده گفت، یک پسر 10 ساله استرالیایی که دو هفته پیش بر اثر برخورد دو بالگرد و کشته شدن چهار نفر به شدت مجروح شد، در بیمارستان از کما بیدار شد و دست پدرش را گرفت.

نیکلاس تادروس در بیمارستان کودکان کوئینزلند در بریزبن باقی ماند، جایی که کادر پزشکی روز دوشنبه وضعیت او را “وخیم اما پایدار” توصیف کردند.

او روز دوشنبه پس از تشییع جنازه در نزدیکی خانه خانوادگی در غرب سیدنی به خاک سپرده شد.

سایر قربانیانی که در بیمارستان بستری هستند یک مادر 33 ساله و پسر 9 ساله اش هستند. شرایط هر دو به عنوان پایدار ذکر شده است.



منبع

کشیش گفت که نیکلاس برای حمایت از تنفس خود روی دستگاه تنفس مصنوعی باقی ماند و قرار بود جراحی های بیشتری انجام دهد.

یکی از کشیشانی که مراسم تشییع جنازه را بر عهده داشت، پدر سورش کومار، روز دوشنبه در شبکه های اجتماعی پست کرد که پسر “چند روزی است که از خدمات پشتیبانی نجات یافته است و بدنش بسیار خوب پاسخ داده است.”

کومار با اشاره به پدر نیکلاس، سیمون تادروس، که منبع اطلاعات در بیانیه معرفی شده است، افزود: “او همچنین می تواند دست پدرش را بگیرد.”