پست های NRA به طرز وحشتناکی بی احساس چهارم ژوئیه تبریک روز تیراندازی جمعی

در حالی که پلیس در ایلینوی روز دوشنبه آخرین تیراندازی دسته جمعی آمریکا را شکار می کرد، انجمن ملی تفنگ یک توییت منتشر کرد که به «شهروندان مسلح» برای روز استقلال اعتبار می داد.

گروهبان شهرستان لیک کریستوفر کوولی در صحنه تیراندازی در رژه چهارم ژوئیه در هایلند پارک، ایلینوی، که در آن یک مرد مسلح حداقل شش نفر را کشت و ده ها نفر دیگر را زخمی کرد، صحبت می کند. (عکس: YOUNGRAE KIM از طریق گتی ایماژ)

در همین حال، سناتور ایالت دارن بیلی، نامزد حزب جمهوری خواه برای فرمانداری ایلینویز که اخیراً توسط دونالد ترامپ تأیید شد، در ویدئویی پس از تیراندازی پیشنهاد کرد که مردم “به حرکت خود ادامه دهند و استقلال این ملت را جشن بگیرند!”

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

گروهبان شهرستان لیک  کریستوفر کوولی در صحنه تیراندازی در رژه چهارم ژوئیه در هایلند پارک، ایلینوی، که در آن یک مرد مسلح حداقل شش نفر را کشت و ده ها نفر دیگر را زخمی کرد، صحبت می کند.  (عکس: YOUNGRAE KIM از طریق گتی ایماژ)

گروهبان شهرستان لیک کریستوفر کوولی در صحنه تیراندازی در رژه چهارم ژوئیه در هایلند پارک، ایلینوی، که در آن یک مرد مسلح حداقل شش نفر را کشت و ده ها نفر دیگر را زخمی کرد، صحبت می کند. (عکس: YOUNGRAE KIM از طریق گتی ایماژ)

توئیت یک گروه لابی دیگر، صاحبان سلاح آمریکا، احتمالاً بی مزه تر بود.

در حالی که مردم در این کلیپ تابلوهای تبلیغاتی را برای بیلی تکان می دادند، او پیشنهاد کرد برای خانواده قربانیان و مجریان قانون دعا کند.

در هایلند پارک، ایلینوی، حداقل شش نفر دیگر هرگز چهارم ژوئیه را جشن نخواهند گرفت، زیرا توسط یک “شهروند مسلح” تنها کشته شدند، که به گفته پلیس، از پشت بام به سمت رژه چهارم ژوئیه شلیک کرد. ده ها نفر دیگر مجروح شدند.

Vice روز دوشنبه گزارش داد، در سال 2020، تیم بیلی یک جمع آوری کمک مالی برگزار کرد که شامل قرعه کشی برای یک تفنگ نیمه خودکار بود.

در این پیام آمده است: «این آخر هفته طولانی را شهروندان مسلح برای شما به ارمغان آوردند. سازمان یا نمی دانست که تعطیلات آخر هفته سایر شهروندان برای همیشه خاتمه یافته است – یا اهمیتی نمی داد.

در توییتی که در اوایل روز و همچنان عصر دوشنبه منتشر شد، آمده است: «تنها دلیلی که شما روز استقلال را جشن می‌گیرید این است که شهروندان مسلح بودند.

توییت NRA در حالی که ساکنان شهر در طول تعقیب فرد تیرانداز در محل خود پناه گرفته بودند، باقی ماند.

من از وقایع غم انگیز امروز و درد و فقدانی که خیلی ها احساس می کنند، دلم شکسته است. قصد من این بود که برای قربانیان و کسانی که تحت تأثیر فاجعه امروز قرار گرفتند دعا کنم و تیرانداز بدون تلفات بیشتر دستگیر و تحت تعقیب قرار گیرد.

پس از واکنش جدی، دفتر بیلی بیانیه‌ای از این سیاستمدار منتشر کرد و گفت: «اگر به هر طریقی از درد و رنجی که امروز در سراسر ایالت خود احساس می‌کنیم، عذرخواهی می‌کنم.»