پزشک می گوید علائم کووید-19 پرزیدنت بایدن «تقریباً به طور کامل برطرف شد».

در توییتر joeygarrison@ به Joey Garrison برسید.

واشنگتن – پزشک وی روز دوشنبه گفت که علائم جو بایدن پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 در هفته گذشته، «تقریباً به طور کامل برطرف شده است».

انتظار می‌رود که او پنج روز کامل قرنطینه را پشت سر بگذارد و روز چهارشنبه دوباره برای کووید-19 آزمایش شود.

بایدن قرار است بعدازظهر دوشنبه دو رویداد مجازی برگزار کند، زیرا کاخ سفید در تلاش است تا رئیس‌جمهوری را نشان دهد که با وجود بیماری هنوز مشغول به کار است. او عملاً در سازمان ملی مجریان قانون سیاهپوست سخنرانی خواهد کرد و بعداً با مدیران اجرایی تجاری و کارگری ملاقات خواهد کرد تا برای تصویب قانون چیپس توسط سنا تلاش کند.

بایدن در آخر هفته در کاخ سفید ماند و برنامه‌های قبلی برای دیدار از ویلمینگتون دل را لغو کرد. رئیس جمهور هیچ رویداد عمومی نداشت.

بایدن که در انزوا در کاخ سفید به سر می برد، روز یکشنبه چهارمین روز کامل خود را از Paxlovid، یک درمان ضد ویروسی برای این بیماری مسری، به پایان رساند. اوکانر گفت بایدن همچنین به مصرف آسپرین با دوز پایین به عنوان یک نوع جایگزین رقیق کننده خون ادامه خواهد داد.

از زمانی که روز پنجشنبه آزمایش کووید-19 او مثبت شد، علائم رئیس جمهور هر روز به طور پیوسته بهبود می یابد. اوکانر گفت که نبض، فشار خون، تعداد تنفس و دمای بایدن “کاملاً طبیعی” است.

کوین اوکانر، پزشک رئیس جمهور در نامه ای گفت، در این مرحله، بایدن فقط مقداری احتقان بینی باقیمانده و حداقل گرفتگی صدا را گزارش می کند.

رئیس جمهور جو بایدن پس از دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در هتل والدورف آستوریا جده قصر الشرق، جمعه، 15 ژوئیه 2022، در جده، عربستان سعودی، با خبرنگاران صحبت می کند.

اعتقاد بر این است که بایدن به زیرشاخه BA.5 omcron کووید-19 آلوده شده باشد که به شدت قابل انتقال است. این سویه در حال حاضر غالب ترین در ایالات متحده است

بیشتر: بایدن و ترامپ: داستان دو رئیس جمهور مبتلا به کووید. این بار اوضاع فرق می کند

رئیس جمهور جو بایدن پس از دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در هتل والدورف آستوریا جده قصر الشرق، جمعه، 15 ژوئیه 2022، در جده، عربستان سعودی، با خبرنگاران صحبت می کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: پزشک می گوید علائم کووید-19 بایدن “تقریباً کاملاً برطرف شده است”



منبع

او گفت: «رئیس جمهور به تحمل خوب درمان ادامه می دهد. او به Paxlovid طبق برنامه ادامه خواهد داد. او اصلاً دچار تنگی نفس نمی شود.