پریسیلا پریسلی پس از تشییع جنازه دختر لیزا ماری بیانیه جدیدی را منتشر کرد

لیزا ماری پریسلی (راست) تنها فرزند پریسیلا (سمت چپ) و الویس پریسلی بود.

لیزا ماری تنها فرزند پریسیلا و الویس پریسلی 54 ساله بود.

پریسیلا پریسلی در پیامی با تشکر از طرفدارانش نوشت: “من واقعاً غرق کلمات، دعاهای شما، عشق و حمایت شما هستم.” توییتر.

لیزا ماری پریسلی (راست) تنها فرزند پریسیلا (سمت چپ) و الویس پریسلی بود.

مراسم تشییع جنازه این هنرمند در 22 ژانویه در املاک پدر مرحومش، گریسلند، در ممفیس، تنسی برگزار شد. او در کنار پسرش بنیامین به خاک سپرده شد.

از لیزا ماری پریسلی سه دختر به یادگار مانده است: رایلی کیو و دوقلوهای فینلی و هارپر لاکوود. پسر او، بنجامین کیو، در جولای 2020 بر اثر خودکشی درگذشت.

هیچ سوالی وجود نداشت که او می خواست در گریسلند دفن شود. واینشنکر در مصاحبه ای که قبل از تشییع جنازه انجام شد، گفت: از آنجایی که پسرش درگذشت، هیچ سوالی وجود نداشت که بخواهد در کنار پسرش دفن شود.

پریسیلا پریسلی روز پنجشنبه در مورد سفر “تاریک” از دست دادن دخترش، لیزا ماری پریسلی، که در 12 ژانویه درگذشت، منعکس کرد.

او افزود: “تنها چیزی که او گفت این بود، “فقط آن را غمگین نکنید.” او می‌خواهد این جشن باشد، و این همان چیزی است که قرار است باشد.»

مربوط…





منبع

او افزود: “از ته قلبم از شما در تلاش برای کمک به من برای عبور از این فقدان تشکر می کنم.” «هر پدر و مادری که دختر یا پسری را از دست داده است، می‌داند که این سفر تاریک و پر دردسر است.»

او در بیانیه ای پس از مرگ این نوازنده، دخترش را به عنوان “پرشورترین، قوی ترین و دوست داشتنی ترین زنی که تا به حال شناخته ام” توصیف کرد.

لیزا ماری پریسلی (راست) تنها فرزند پریسیلا (سمت چپ) و الویس پریسلی بود.

جوئل واینشنکر، دوست صمیمی خواننده به Entertainment Tonight گفت که پریسلی فقید “فکرهای زیادی در مورد نحوه برگزاری مراسم خاکسپاری او داشت.”