پرونده تجاوز به عنف مسترسون با تناقضات مواجه شده است

شهادت زنان – که همه به آنها جین دوز 1-3 گفته می شود – تصویری و احساسی بود. یک زن، یکی از دوستان دستیار شخصی مسترسون، گفت که پس از اینکه او یک نوشیدنی مخلوط به او داد، استفراغ کرده و بیهوش شده است. او گفت که به هوش آمد و متوجه شد که مسترسون با او رابطه جنسی خشن و دردناکی دارد.

اعضای هیئت منصفه در پایان روز قبل از تعویق برای بررسی مختصر اعزام شدند. هیئت هفت زن و پنج مرد صبح چهارشنبه به دادگاه باز می گردند.

مسترسون، 46 ساله، با سه مورد تجاوز جنسی مواجه است. اگر مجرم شناخته شود، ممکن است به 45 سال زندان دولتی محکوم شود.

فیلیپ کوهن، وکیل دادگستری گفت: «وقتی تناقض‌ها و ناهماهنگی‌هایی وجود دارد، آن را به گردن دیگران بیندازید.

مولر گفت: «سپس او را در رختخواب می‌گذارد، او را برمی‌گرداند و راهش را با او می‌برد.» هیچ باور معقولی وجود ندارد (او) رضایت داده باشد.



منبع

مسترسون با پوشیدن کت و شلوار قهوه ای رنگ از روی میز دفاع بدون هیچ واکنشی به هیئت داوران نگاه کرد. همسرش، بازیگر و مدل بیژو فیلیپس، به همراه چند تن از اعضای خانواده و دوستانش، پشت سر او در جلوی گالری نشستند.

مولر گفت: «آنها باید به درون خود برسند و آن درد و آسیبی را که در درون خود دفن کرده بودند، بیرون بکشند. “شما ممکن است برخی از تناقضات را در آنجا پیدا کنید.”

من موضوع را دریافتم: دنی را به عنوان یک هیولا نقاشی کنید. اما وقتی به شهادت واقعی نگاه می کنید چیز دیگری به ما می گوید. “این مشکل زمانی است که شما شروع به انحراف از حقیقت کنید.”

مولر به اعضای هیئت منصفه گفت که به شواهد پایبند باشند و تحت تاثیر آنچه او گمانه زنی های دفاعی می خواند قرار نگیرند.

مسترسون شهادت نداد و وکیلش هیچ مدرک دفاعی ارائه نکرد، در عوض بر چگونگی تغییر داستان زنان در طول زمان تمرکز کرد.

این زنان شهادت دادند که مسترسون بین سال‌های 2001 تا 2003 در خانه‌اش در هالیوود هیلز به آنها تجاوز کرد.

او گفت که تجسم دادستان‌ها از مسترسون به‌عنوان یک «هیولا ترسناک و بدسرپرست» با شهادت دوست دختر سابقش که گفته بود پس از تجاوزهای ادعایی به میل با او رابطه جنسی داشته، تضعیف شد.

در حالی که مسترسون عضو کلیسا است، این سه زن عضو کلیسا نیستند. مولر گفت که آنها از شهادت می ترسیدند زیرا پس از گزارش جنایات مورد آزار و اذیت، ارعاب و تعقیب قرار گرفته بودند.

مولر گفت هیچ کس باور نمی کند که اقدامات توصیف شده توافقی باشد. او به آنها یادآوری کرد که یک زن بارها به مسترسون گفت “نه”، موهای او را کشید و سعی کرد از زیر او بیرون بیاید.

راینهولد مولر معاون دادستان منطقه در استدلال رد خود گفت: “هیچ اتهامی علیه ساینتولوژی وجود ندارد، اما شما نمی توانید از آن اجتناب کنید.”

دوست دختر سابق مسترسون گفت که از خواب بیدار شد و متوجه شد که او با او رابطه جنسی دارد در حالی که رضایت نداده بود.

کوهن گفت: «کلید این پرونده زمانی نیست که آنها آن را گزارش کردند. این همان چیزی است که آنها هنگام گزارش آن گفتند. بعد از اینکه گزارش دادند چه گفتند. و آنچه در دادگاه گفتند.»

او اظهاراتی را که کوهن بیان کرد، زمانی که به هیئت منصفه گفت اگر مسترسون را «در واقع و منطقاً باور داشته باشد» که زنان به داشتن رابطه جنسی رضایت دارند، تبرئه کنند، مسخره کرد.

مولر گفت، اگر اظهارات زنان همگی منسجم بود، نشان می داد که آنها فیلمنامه بوده اند. او گفت که اغلب زمانی که قربانیان تجاوز جنسی مجبور می شوند برای اولین بار با پلیس صحبت کنند، ناسازگاری ها ایجاد می شود.

لس آنجلس (AP) – یک وکیل مدافع روز سه‌شنبه در بحث پایانی گفت، اتهامات تجاوز جنسی علیه بازیگر دنی مسترسون با تناقضات و تناقض‌هایی همراه بود که دادستان‌های پرونده آنها کلیسای ساینتولوژی را برای کمک به رفع حفره‌های پرونده درگیر کردند.

مولر گفت، زن دیگری گفت که مسترسون با گذاشتن انگشتش در گلویش به او کمک کرد تا بیفزاید، سپس به او گفت که منزجر کننده است و به دلیل استفراغ در موهایش مجبورش کرد دوش بگیرد.

مولر گفت که زنان گزارش این اتهامات را به تعویق انداختند زیرا قوانین کلیسا آنها را از مراجعه به مجریان قانون منع می کرد و اگر آنها در مورد آنچه اتفاق افتاده است به دیگران اطلاع دهند، طرد می شوند.

هر سه متهم و مستترسون در زمان اتهامات دو دهه پیش، زمانی که این بازیگر در اوج شهرت خود در کمدی کمدی «آن نمایش دهه 70» بود، اعضای کلیسا بودند و ساینتولوژی در محاکمه در لس آنجلس سوپریور ظاهر شد. دادگاه.