پروفسور دانشگاه جورجیا به تیراندازی دانشجوی 18 ساله در پارکینگ متهم شد

این مرد به یک نگهبان هشدار داد و وقتی نگهبان دید که سیگمن واقعاً مسلح است، پلیس می گوید از او خواسته است که آنجا را ترک کند. اما سیگمن از آنجا دور شد و شروع به تیراندازی به خودرویی کرد که در محوطه ای نزدیک میدان آدامسون، یک منطقه شلوغ شبانه در مرکز شهر کارولتون پارک شده بود.

اداره پلیس کارولتون/GoFundMe

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

ریچارد سیگمن، 47 ساله، اکنون به دلیل مرگ آنا جونز 18 ساله با اتهام قتل مواجه است.

از آن زمان دانشگاه سیگمن را اخراج کرده است. دکتر برندن کلی، رئیس UWG در بیانیه گفت: “از طرف دانشگاه، مایلیم عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده آنا و بسیاری از دوستان منتقل کنیم.” ما می دانیم که پردازش این خبر دشوار است و بسیاری از اعضای جامعه دانشگاهی ما را تحت تأثیر قرار می دهد. ما از شما می خواهیم که خانواده، دوستان و همه کسانی که تحت تأثیر این فاجعه قرار گرفته اند را در این دوران بسیار دشوار در افکار خود نگه دارید.»

اقوام و دوستان نیز در شبکه های اجتماعی غم و اندوه و شوک خود را ابراز کردند و یکی از دوستانش نوشت که “شناخت آنا دوست داشتن آنا بود.” استفانی هاجز، یکی از معلمان سابق جونز، نوشت که این دانشجوی 18 ساله در حال برنامه ریزی برای معلم شدن خود بود، زیرا استعداد طبیعی در کار با کودکان داشت.

یکی از بستگان بعدازظهر یکشنبه به Daily Beast گفت که خانواده هنوز آماده صحبت علنی در مورد مرگ جونز نیستند.

در GoFundMe که برای تامین هزینه های مراسم تشییع جنازه سازماندهی شد، جونز به عنوان “روح زیبا و شیرین” توصیف شد که “لبخند اتاق را روشن می کند.”

به گفته پلیس در کارولتون، یک شهر کالج واقع در حدود 50 مایلی غرب آتلانتا، زیگمن در ساعت 12:30 صبح شنبه در یک درگیری لفظی با مرد دیگری در پارکینگ یک پیتزا فروشی، تهدید کرد که اسلحه خود را شلاق خواهد زد.

یکی از گلوله ها به جونز اصابت کرد، اگرچه مشخص نیست که آیا او هدف مورد نظر بوده یا زیگمن را می شناسد. پلیس گفت که دوستانش او را به بیمارستان منتقل کردند و در آنجا مرگ او اعلام شد.

او گفت: “بسیاری از ما چند ماه پیش او را داشتیم و هرگز به این موضوع مشکوک نبودیم.”

فیلیپس نوشت: «به یاد می‌آورم که چندین بار برایم لباس، شام خرید و حتی به من پول داد تا ناخن‌هایم را درست کنم، زیرا من پولی نداشتم و او می‌خواست من احساس کنم که شامل حالم می‌شود. او دقیقاً همینطور بود… هر چیزی که من نیاز داشتم، او آنجا بود تا آن را بدهد. ای کاش می توانستم به اندازه او فداکار باشم.»

این گردآورنده کمک مالی گفت: «این یک جنایت ویرانگر و بی‌معنا بود که قلب‌های بسیاری را شکست، ماتم جامعه و خانواده‌ای را داغدار کرد.

یکی دیگر از دوستان، اما فیلیپس، جونز را به عنوان “بی نهایت مهربان، فداکار، بسیار دوست داشتنی، خنده دار، و به طور کلی زندگی هر مهمانی” توصیف کرد. او به سادگی سرشار از زندگی و عشق بود. او چنین عشقی به خانواده، دوستان و صهیون زادگاهش داشت.»

زویی وایت استون، که یکی از شاگردان زیگمن در ترم گذشته بود، به دیلی بیست گفت که زیگمن دروس مدیریت کلاس های بالا را تدریس می کرد.

اداره پلیس کارولتون/GoFundMe

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

پلیس کارولتون گفت، یک استاد دانشگاه غرب جورجیا در ساعات اولیه روز شنبه یکی از دانش‌آموزان مدرسه خود را در یک پارکینگ به ضرب گلوله کشت.