پرنس هری “ساعت یازدهم تلاش برای تغییر خاطرات را انجام می دهد”

«ممکن است چیزهایی وجود داشته باشد که اگر به این زودی پس از مرگ ملکه و پادشاه شدن پدرش منتشر شوند، ممکن است خوب به نظر نرسند.

ادعا می‌شود که دوک ساسکس نگران است که برخی از افشاگری‌ها در کتابش «ممکن است چندان خوب به نظر نرسند» پس از انتشار عمومی حمایت از سلطنت، چه در داخل و چه در خارج از کشور.

هنوز تاریخ انتشار این کتاب به صورت عمومی اعلام نشده است، اگرچه ناشران می‌خواهند قبل از روز شکرگزاری در ۲۴ نوامبر در قفسه‌های ایالات متحده عرضه شود تا در بازار بسیار مهم کریسمس عرضه شود.

دوک ساسکس – توبی ملویل

این ادعا می‌کند که کارکنان سلطنتی مگان را یک «جامعه‌کش خودشیفته» می‌نامند و دستیاران خود را «باشگاه بازماندگان ساسکس» می‌نامند.

یک منبع به هر دو روزنامه گفت: «هری آچاری را در کار انداخته است زیرا او ناامید است که با توجه به مرگ ملکه، مراسم تشییع جنازه او و به دست گرفتن تاج و تخت پدرش، چارلز، آن را اصلاح کند.

این در حالی است که ادعاهای تازه ای درباره دوشس در کتاب درباریان: قدرت پنهان در پشت تاج توسط نویسنده سلطنتی ولنتاین لو مطرح شده است.

او می خواهد بخش ها تغییر کند. به هیچ وجه بازنویسی کامل نیست. او به شدت می خواهد تغییراتی ایجاد کند. اما ممکن است خیلی دیر باشد.»

بر اساس گزارش ها، دوک برای این سه کتاب که توسط نویسنده آمریکایی برنده جایزه پولیتزر، جی آر موهرینگر، به صورت شبح نوشته شده، مبلغ 18.4 میلیون پوند پیش پرداخت دریافت کرده است.

برای اظهار نظر با دفتر دوک و دوشس تماس گرفته شده است.



منبع

دوک ساسکس – Karwai Tang/WireImage

کتاب جدید دیگری به نام The New Royals نوشته نویسنده کیتی نیکول ادعا می‌کند که ملکه فقید وقتی مگان در روز عروسی‌اش لباس سفید پوشیده بود شگفت‌زده شد و معتقد بود که به عنوان یک فرد مطلقه باید لباس سفید می‌پوشید.

گزارش جداگانه‌ای در روزنامه سان در روز یکشنبه ادعا کرد که ناشران پیش‌نویس اول را «ناامیدکننده» و «بیش از حد احساسی» می‌دانستند.

دوک ساسکس - توبی ملویل

بر اساس گزارش ها، شاهزاده هری ساعت یازدهم تلاش کرده است تا بخش هایی از زندگی نامه آینده خود را کم رنگ کند، زیرا می ترسد در پی مرگ ملکه به خاطر آن مورد سرزنش قرار گیرد.

دوک ساسکس - Karwai Tang/WireImage

ناشران با سرمایه‌گذاری چنین مبلغ هنگفتی در خاطرات دوک، احتمالاً می‌خواهند این کتاب تا حد امکان افشاگرانه باشد. به گفته روزنامه The Mail on Sunday، به دوک گفته شده بود که این دست نوشته را پس از آن که “بیش از حد حساس” تلقی شد، اصلاح کند، زیرا بخش زیادی از آن درگیر مشکلات سلامت روانی او شده است.

به جای کم کردن خاطرات، ممکن است ناشران بخواهند که دوک جزئیاتی را در مورد آنچه پس از مرگ ملکه رخ داد، زمانی که تنش‌های واضحی بین شاهزاده هری، برادرش شاهزاده ویلیام و پادشاه بر سر نقش خود در این رویدادها رخ داد، اضافه کند. منتهی به تشییع جنازه و تشییع جنازه دوشس ساسکس.

او ظاهراً می‌خواهد «تصحیحاتی» در نسخه خطی انجام دهد، که قبلاً توسط ناشران Penguin Random House امضا شده بود، اگرچه منابع صنعتی این سؤال را مطرح کردند که آیا ممکن است خیلی دیر شده باشد.

انتظار می‌رود این کتاب که بخشی از یک قرارداد سه عنوانی به ارزش 36.8 میلیون پوند است، در پاییز امسال منتشر شود، اما گفته می‌شود که دوک نگران است که با شروع سلطنت پدرش، پادشاه، این کتاب در زمان نامناسبی قرار گیرد.