«پرلا» استخدام‌کننده پرواز مهاجر ونزوئلا فلوریدا به‌عنوان مامور سابق ضد جاسوسی ارتش شناسایی شد.

فلوریدا مهاجران را با پروازهای چارتر از Vertol Systems به تاکستان مارتا برد، شرکتی که با چندین جمهوری‌خواه برجسته فلوریدا، از جمله نماینده مت گاتز (R-Fla.) و لری کیف، تزار امنیت عمومی و مهاجرت DeSantis، در ارتباط است. بار گزارش ها. فلوریدا در 8 سپتامبر 615000 دلار و کمتر از دو هفته بعد 950000 دلار به ترتیب برای “پروژه 1” و “پروژه های دو و سه” به Vertol پرداخت کرد.

عکس تاکستان مارتا جاناتان ویگز / بوستون گلوب / گتی ایماژ

5 کاریکاتور تند درباره مشکلات حقوقی مارپیچ ترامپ

Huerta به درخواست برای اظهار نظر از طرف پاسخ نداد بار و CNN.

در همین حال، ونزوئلایی ها از گمراه شدن و گیر افتادن در جزیره ماساچوس ناراحت هستند. کارلوس گواناگوانای 25 ساله می گوید: «ما در پاناما، کاستاریکا، نیکاراگوئه، مکزیک و سپس در ایالات متحده فریب خوردیم. بار. اکثر ونزوئلایی ها اکنون در یک پایگاه نظامی آمریکا در کیپ کاد اسکان داده شده اند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

پرلا هوئرتا، بار گزارش می دهد، در دو دهه خدمت خود در ارتش، با چندین اعزام به عراق و افغانستان، یک پزشک رزمی و مامور ضد جاسوسی بود. او ماه گذشته بر اساس سوابق نظامی مرخص شد. را بار می‌گوید که هویت هوئرتا توسط فردی آشنا با تحقیقات دفتر کلانتر سان آنتونیو در مورد این حادثه فاش شده است، سپس هویت او را با عکس‌هایی که به چندین مهاجر و یک مهاجر ونزوئلایی توبه‌شده نشان داده شده بود، تأیید کرد. یکی از دوستان Huerta او را به CNN شناسایی کرد.

چهار ده پناهجوی ونزوئلایی که در 14 سپتامبر به تاکستان مارتا رفتند به وکلا و سازمان های خبری گفته اند که توسط زنی به نام پرلا که کارت های هدیه مک دونالد، اتاق هتل و وعده های دروغین را به آنها داده بود، به هواپیماهای شخصی در تگزاس کشیده شدند. شغل، کمک نقدی و مسکن در پایان مبارزه. نام آن زن واقعاً پرلا است، مجله نیویورک تایمز و CNN یکشنبه گزارش داد، و او اخیراً از ارتش مرخص شده و در تامپا، فلوریدا زندگی می کند.

فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس (R) اعتبار پرواز 48 مهاجر را از سن آنتونیو به تاکستان مارتا با استفاده از یک صندوق دولتی 12 میلیون دلاری که برای “تسهیل حمل و نقل بیگانگان غیرمجاز از این ایالت” ایجاد شده است، بر عهده گرفته است. از آنجایی که مهاجران از تگزاس به پرواز درآمدند – دیسانتیس گفت که هجوم مورد انتظار مهاجران به فلوریدا محقق نشد، بنابراین او مجبور شد به جای دیگری بگردد – و به طور قانونی به دنبال پناهندگی بودند، مشخص نیست که این عملیات استفاده قانونی از پول دولتی بوده است.

اورورک و ابوت در مناظره فرمانداری تگزاس با هم روبرو می شوند

عکس تاکستان مارتا

طوفان یان در حالی به کارولینای جنوبی می رسد که فلوریدا بهبود می یابد



منبع