پدر مصدوم یوتا لیتل لیگر امیدوار به بهبودی کامل است

جیس اولیورسون قبل از بازی MLB گفت: “ما فقط می خواهیم استراحت کنیم و کمی سرگرم شویم.” “این یک هفته دیوانه کننده بود.”

___

اولیورسون برای خود و ایستون نشان‌های شناسایی تیمی را در حالی که اسنو کانیون برای مسابقات کلاسیک لیگ کوچک MLB بین بوستون رد ساکس و بالتیمور اوریولز وارد میدان تاریخی بومن فیلد می‌شد، پوشید.

جیس اولیورسون به AP گفت: «ما می‌خواهیم نشان دهیم که معجزات امروزی هنوز هم می‌توانند اتفاق بیفتند. پیام ما در تمام مدت این است که به مردم یادآوری کنیم که ما یک پدر مهربان، بهشتی و یک نجات دهنده داریم که می خواهد ما خوشحال باشیم. اگر فقط به دعا نزد آنها برویم، هر چیزی ممکن است، و ما این را با ایستون می بینیم.”

جیس اولیورسون یکشنبه شب به آسوشیتدپرس گفت که پسر 12 ساله اش، ایستون، قرار بود روز سه شنبه به یوتا برگردد و در بیمارستانی در آنجا بماند.

اولیورسون گفت: «من احساس بدی می‌کنم که این حادثه با شرق باید اتفاق می‌افتد و به نوعی باعث کاهش هفته آنها شد. این اولین باری بود که یوتا اینجا بود و این کار را کرد. این یک معامله بزرگ است، به خصوص در یوتا.

ویلیامسپورت، پا. (AP) – پدر بازیکن لیگ جهانی لیتل که به دلیل افتادن از تخت خواب در خوابگاه به شدت سر خود را مجروح کرد، گفت این احتمال وجود دارد که پسرش پس از بازگشت به خانه به بهبودی کامل برسد. یوتا

مارک Ence، مدیر Snow Canyon، نماینده منطقه کوهستان، FaceTimed با Easton در روز جمعه.

ورزش های بیشتر AP: https://apnews.com/hub/sports و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

ایستون اولیورسون، بازیکن توپ و بیرون زمین برای تیم اسنو کانیون از سانتا کلارا، یوتا، روز دوشنبه دچار مصدومیت شد.

اولیورسون با پسر 10 ساله‌اش بروگان، که در سری مسابقات جهانی لیگ کوچک در لیست برادر بزرگتر قرار گرفت، دست گرفت. بروگان در طول بازی ها روی قیچی هایش «Go Tank» را نوشت.

اولیورسون گفت: “احتمال بهبودی کامل وجود دارد.” این فقط مدت زمان و مدت درمانی است که او قرار است دریافت کند. ما فقط التماس دعا داریم دعای مستمر.»

اولیورسون گفت: “من فقط از اینکه او هنوز زنده است سپاسگزارم، زیرا تقریباً به من گفته شد که او صفر درصد شانس زندگی دارد.” ما احساس خوشبختی می کنیم.»

Ence گفت: “من با روند بهبودی این نوع آسیب آشنا نیستم.” اما او قطعاً در حال بهبود است و خانواده می‌خواستند به همه اطلاع دهند که از افکار و دعاها سپاسگزار هستند و احساس می‌کنند که دعاها جواب می‌دهد.»

خانواده یک حساب Venmo برای بچه‌ای با نام مستعار «تانک» راه‌اندازی کرده است تا در قبوض و هزینه‌ها کمک کند.

خانواده اولیورسون وضعیت ایستون را به طور مداوم در رسانه‌های اجتماعی با عکس‌هایی از پسر – روی ویلچر و تی شرت‌های بیسبال – که با خانواده و دوستانش عکس می‌گیرد، به‌روزرسانی کرده‌اند. او اولین بازی این تیم در سری جهانی لیگ کوچک را از روی تخت بیمارستان خود با لباس تیمش تماشا کرد. ایستون می تواند با والدینش ارتباط برقرار کند و ویدئویی که به پست اخیر پیوست شده است نیز نشان می دهد که او در حال نوشیدن و تغذیه خودش است.

تیم اسنو کانیون، اولین تیمی از یوتا که توانسته در سری مسابقات جهانی لیگ کوچک حضور داشته باشد، روز یکشنبه با شکست 10-2 مقابل تیم آیووا از مسابقات حذف شد.

اولیورسون گفت که هفته آسیب زا “بی تردید نقشی” در این دو باخت داشت.