پدر قربانی قتل دانشگاه آیداهو می‌گوید دخترش در همان تختی که بهترین دوستش بود درگذشت

یک مهاجم ناشناس بین ساعت 3:00 تا 4:00 صبح وارد خانه شد و موگن و گونکالوز را چندین ضربه چاقو زد.

“این دخترها کاملاً زیبا بودند. آنها از کلاس ششم با هم دوست بودند … هر روز با هم مشق شب را انجام می دادند، با هم به خانه ما می آمدند، همه چیز را با هم تقسیم می کردند … آنها با هم به دبیرستان می رفتند، سپس شروع به نگاه کردن به دانشکده ها می کردند و می آمدند. در اینجا با هم، آنها در نهایت با هم وارد یک آپارتمان می شوند.”

در 12 نوامبر، این دو زن در حوالی ساعت 10:00 شب قبل از بازگشت به خانه در ساعت 1:56 صبح روز 13 نوامبر، به کلاب کرنر، یک بار محلی رفتند.

پلیس آیداهو می گوید که اولین نتایج آزمایشگاه جنایی پس از قتل دانش آموزان دریافت شد

و در نهایت، آنها با هم مردند، در یک اتاق، در یک تخت. و این مایه شرمساری است، و دردناک است. اما زیبایی همیشه با هم بودن این دو چیزی است که به ما آرامش می دهد، به ما اجازه می دهد. بدانید که آنها با بهترین دوستان خود در تمام دنیا بودند.”

استیو گونکالوز

استیو گونکالوز عصر چهارشنبه در مراسمی در مسکو، آیداهو، به دخترش کیلی ادای احترام کرد.

Mogen و Goncalves، هر دو دانش‌آموز 21 ساله، از ابتدای مدرسه راهنمایی جدایی ناپذیر بودند.

آنها دو نفر از پنج هم اتاقی بودند که در خانه زندگی می کردند. پلیس پیش از این فاش نکرده بود که موگن و گونکالوز هنگام حمله به آنها در یک تخت بودند.

تصویری از صحنه جنایت

هیچ مظنونی شناسایی نشده است و سلاح قتل نیز کشف نشده است. مقامات از جامعه دانشگاه درخواست کرده اند که هر چیزی غیرعادی را که می تواند به تحقیقات آنها کمک کند گزارش کنند.

جدول زمانی قتل های دانشگاه آیداهو: آنچه می دانیم

هنگامی که آنها به خانه بازگشتند، هر دو زن چندین بار بین ساعت 2:00 تا 3:00 بامداد با دوست پسر سابق کیلی تماس گرفتند، اما او هرگز تماس ها را دریافت نکرد. مقامات او را از هرگونه تخلف در تحقیقات تبرئه کرده اند.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

هم اتاقی دیگر، زانا کرنودل 20 ساله، به همراه دوست پسرش اتان چاپین 20 ساله، که شب را در اقامتگاه سه طبقه اقامت داشت، با چاقو کشته شدند. دو هم اتاقی دیگر در این حمله آسیبی ندیدند.

استیو گونکالوز، پدر کیلی گونکالوز، قربانی قتل دانشگاه آیداهو، گفت تنها آرامشی که می‌تواند پیدا کند این است که دخترش در همان تخت مدی موگن، درست در کنار بهترین دوستش در دهه گذشته مرده است.

خانه ای که چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو در آن کشته شدند، دو هفته بعد اینجا دیده شد.

یک عکس تقسیم شده صحنه جنایت و قربانیان، از جمله دانشجویان دانشگاه آیداهو، اتان چاپین، 20 ساله را نشان می دهد. Xana Kernodle، 20; مدیسون موگن، 21; و کیلی گونکالوز، 21 ساله.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

استیو گونکالوز روز چهارشنبه گفت: “ما به عدالت خود خواهیم رسید. ما این مسائل را حل خواهیم کرد.” این جامعه لیاقت آن را دارد.»



منبع پلیس در اوایل تحقیقات گفت که این حمله “هدفمند” بوده است، اما آنها نگفته اند که چه کسی هدف قرار گرفته است یا چرا معتقد است که این مورد بوده است.

خانه دانشجویی دانشگاه آیداهو با برف