پدر قربانی فنتانیل از شیرین کاری‌های SOTU «تند و زننده» مارجوری تیلور گرین انتقاد می‌کند.

کورتنی، دختر گریفین، در سال 2014 بر اثر مصرف بیش از حد فنتانیل درگذشت، فقدانی که پدر نیوهمپشایر آن را بدترین دردی که او تجربه کرده بود توصیف کرد. کاخ سفید او را به سخنرانی دولت اتحادیه دعوت کرد، جایی که بایدن به داستان خانواده اشاره کرد و خواستار سرکوب تولید و قاچاق فنتانیل شد.

او گفت: «ما در حال از دست دادن مردم هستیم زیرا مردم در مورد آن بی اطلاع هستند. فکر می‌کنم اگر می‌دانستم الان چه کار می‌کنم، فکر می‌کنم می‌توانستم زندگی او را نجات دهم.»

من راه طولانی را طی کردم تا من و همسرم آنجا باشیم تا آن را بشنویم و [Greene] گریفین در مورد طغیان این قانونگذار گفت.

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا) به نظر می رسد که اعضای حزب خود را در جریان تبادل نظر کنار گذاشته است.

جمهوری خواهان که از سیاست های مهاجرتی بایدن در مرز جنوبی ایالات متحده ناراضی بودند، در طول مراسم ادای احترام شروع به تمسخر کردند. یکی فریاد زد: تقصیر توست! در حالی که صدای گرین شنیده شد که فریاد می زد “از چین می آید!”

گرین در طول سخنرانی خود بارها و بارها با طغیان های بلند بایدن را مختل کرد که باعث شد مک کارتی در چندین نوبت او را نادیده بگیرد.

مربوط…



منبع

پدر زن جوانی که بر اثر مصرف بیش از حد فنتانیل جان خود را از دست داد، مارجوری تیلور گرین (R-Ga.) را به دلیل سرکشی به رئیس جمهور جو بایدن در حین تعریف داستان مرگ این جوان 20 ساله مورد انتقاد قرار داد.

گریفین به ایندیپندنت گفت که احساس می کند افراد عادی ممکن است از عمق بحران فنتانیل آگاه نباشند و از تلاش دولت بایدن برای رسیدگی به آن قدردانی کرد. او خواستار بودجه بیشتر برای برنامه های مردمی و افزایش تلاش ها در زمینه پیشگیری و آموزش شد.

او گفت: «فکر می‌کنم او از خط عبور کرد.

داگ گریفین که خود را یک جمهوری‌خواه معرفی می‌کرد، در مصاحبه‌ای با ایندیپندنت گفت: «واقعاً زشت بود» که گرین به زمان‌بندی‌های شیطنت‌های خود «در زمان احترام» پرداخت.